> bhmwe...@gmail.com skrev:
>> On 12 Sep, 07:54, Mats Löfdahl <mats_lofd...@yahoo.se> wrote:
>>> Enda lösningen, givet att jag, i mitt tycke, redan uteslutit den
>>> möjligheten.
>>
>> Du bör vara försiktig när du skriver "enda lösningen" eller "enda
>> förklaringen" eller liknande eftersom uttrycket "enda möjligheten"
>> talar om att det inte finns några andra plausibla förklaringar,
>> åtminstone inga som man kan komma på.
>
> Du tycker inte "Enda lösningen _jag kan komma på_ är..." är försiktigt
> nog?
>
Den slutgiltiga lösningen hade varit bättre för dej.