Apps - nefungující nastavení

Petr

to GUG.cz - DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Mám problém s nastavením v Apps. Nemůžu spravovat emailové účty a
vlastně vůbec měnit nastavení. Vždycky mě to přesměruje na nastavení
Google Plus, kde mě to seřve, že na změny nemám práva, přestože jsem
přihlášen jako admin... Nápověda doporučuje přejít na starší verzi,
nicméně ze stránky na starší verzi mě to opět přesměruje na Plus...
Nevíte někdo, jak se do toho nastavení dostat? Mám pocit, že jsem
vyzkoušel všechno, ale marně... A zakládat nový účet, což by asi
řešení bylo, se mi zatím moc nechce...

Petr

to GUG.cz - DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Tak jsem objevil řešení. Přes další služby Google se doklikat na
"Dashboard" a na té stránce úplně dole je v položce "Other products"
odkaz na "Google Apps Administrator Control Panel" a tam to nastavení
je...

Proč to neudělat jednoduše odkazem do ozubeného kola (symbol
nastavení), když to jde takhle složitě, že...

Cejvik

to GUG.cz - DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Konečně někdo, kdo když přijde na řešení tak se i podělí s ostatními.
Děkujeme, jen tak dál!