[Off topic] novy www.root.cz -(

arpanet

to li...@linux.cz
... plaacu a nariikaam root naam nejak vyblednul -))
aka root II

http://root.cz/

-(((

teskno a truchlivo ...

TIP: Pred polozenim dotazu si nejprve prectete dokumentaci k programu

Dalibor Straka

to li...@linux.cz
On Mon, Jan 31, 2005 at 03:18:52PM +0100, arpanet wrote:
> ... plaacu a nariikaam root naam nejak vyblednul -))
> aka root II
>
> http://root.cz/

Je to hnus. Musim se zaregistrovat abych mohl psat prispevky.
Ach jo ;-(

-- Dalibor Straka
P.S. A ta krasna cerna barva, ta byla...

TIP: Konference o Perlu: perl na list...@muni.cz

marek cervenka

to li...@linux.cz
> ... plaacu a nariikaam root naam nejak vyblednul -))
> [...]

nj, taky se mne moc nelibi
ted je to nejake preplacane (a ten nevyuzity pruh nahore..)
sem tam chodil koukat na zpravicky, pekne vpravo ve sloupecku
jojo a ta cerna barva .. :(

u noveho vzhledu bych cekal anketu "jak se vam libi?" a ne "jak dlouho mne
ctete"

---------------------------------------
Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz
FPF SLU OPAVA - http://www.fpf.slu.cz
LCNA - http://lcna.slu.cz

TIP: Pred odeslanim mailu zkontrolujte, jestli necitujete prilis mnoho textu

Zdenek SUTR Kaminski

to li...@linux.cz
On Mon, 31 Jan 2005, Dalibor Straka wrote:

> Je to hnus.

Hnus? Ja si myslim, ze slovo hnus je v tomto pripade lichotka..

> P.S. A ta krasna cerna barva, ta byla...

Jo!

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...

Dalibor Straka

to li...@linux.cz
On Mon, Jan 31, 2005 at 04:34:22PM +0100, marek cervenka wrote:

> [...]
> jojo a ta cerna barva .. :(
>
> u noveho vzhledu bych cekal anketu "jak se vam libi?" a ne "jak dlouho mne

Ja bych dal anketu: Jak dlouho me budete cist?

-- Dalibor Straka

kocek.k...@vestizol.cz

to li...@linux.cz

> [...]
> jojo a ta cerna barva .. :(
>
> u noveho vzhledu bych cekal anketu "jak se vam libi?" a ne

Asi vedi jak by dopadla :-(
--
Kosac

Jiri Slaby

arpanet napsal(a):

> ... plaacu a nariikaam root naam nejak vyblednul -))
> aka root II
>
> http://root.cz/
>
> -(((
>
> teskno a truchlivo ...

My, kteri jsme lustili mesic obrazky, tak jsme na to byli pripravovani,
je to hnuj.

--
js

Milos Prudek

to li...@linux.cz

arpanet wrote:
> ... plaacu a nariikaam root naam nejak vyblednul -))
> aka root II

On root ani nefunguje. Neda se otevrit v Mozille ani
Konqueroru. Hlasi to chybu cyklickych odkazu.

--
Milos Prudek

TIP: Hledate software? Zkuste http://freshmeat.net/

Radomir Fojtik

to li...@linux.cz
Dne pondělí 31 leden 2005 16:22 Milos Prudek napsal(a):

> On root ani nefunguje. Neda se otevrit v Mozille ani
> Konqueroru. Hlasi to chybu cyklickych odkazu.

Vas prispevek bych si dovolil opravit na:
"mi osobne root ani nefunguje. ....."

Cyklicky odkaz - tahle se mi choval mesec.cz spolu s proxy serverem
wwwoffle ... je tomu vsak nejaky patek

Fojtik Radomir

TIP: Musi vase odpoved jit do konference nebo staci jen autorovi?

Tomáš Janoušek

to li...@linux.cz

http://www.archive.org/web/web.php

--
.--------- Tomáš Janoušek a.k.a. Liskni_si ---------.
: NOMI team, developer, http://tomi.nomi.cz/ to...@nomi.cz :

TIP: Navrhy na dalsi tipy piste na linux...@linux.cz

Dusan Zatkovsky

to li...@linux.cz
On Monday 31 of January 2005 15:18, arpanet wrote:
> ... plaacu a nariikaam root naam nejak vyblednul -))
> aka root II
>
> http://root.cz/
>
> -(((
>
> teskno a truchlivo ...

Je to priserne, neverim, ze si na to zvyknem.
Nevladal som si ani precitat clanok o novom designe, strasne to zatazuje oci.
Ach jo.

Skusim si nejakeho stareho roota vygooglit z cache a spravim si screenshot,
nech mam peknu spomienku.

:(

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky

Jan Hradil

to li...@linux.cz
Milos Prudek wrote:

> On root ani nefunguje. Neda se otevrit v Mozille ani
> Konqueroru. Hlasi to chybu cyklickych odkazu.

Nepouzivate nahodou nekolik parent proxy se stejnou prioritou? To ma
za nasledek, ze http requesty od vas chodi stridave s IP od tech proxy a
to se nesnasi s tim jejich reklamnim systemem.
Me to delal mesec.cz a jeste nekolik veci po internetu, tak jsem musel
ty proxynam nastavit ruzne priority.

Honza

--
Jan Hradil - j...@physics.dcu.ie
phone: +353-1-700 5743

TIP: Jak na lokalizaci? Czech Howto! http://www.penguin.cz/czech-howto/

Jiri Slaby

Radomir Fojtik napsal(a):

> Vas prispevek bych si dovolil opravit na:
> "mi osobne root ani nefunguje. ....."
Jenomze toto uz tam nekdo zminoval na diskusi. Jestli to neni ten sam
clovek, pak je to problem. :(

--
js

Vasek Stodulka

On Mon, 31 Jan 2005 15:09:08 GMT, Zdenek SUTR Kaminski <su...@valachian-labs.com> wrote:

> Hnus? Ja si myslim, ze slovo hnus je v tomto pripade lichotka..

> Jo!

Dnes jsem do toho asi hodinku cucel a musim rict, ze mene ergonomicka
stranka asi neexistuje. A to mi nevadi ani cerna na bilem ala iDnes. Po tomto
zazitku si zase o trochu vic vazim sveho terminalu - wheat pismo na black
pozadi.

Ze vseho nejhorsi je, ze jsem jim v sobotu posilal clanek. Ale ja ho
chtel na toho "stareho" roota, na tom novem uz to nebude ono. Mam ho stahnout?
Minimalne se o tom designu asi zminim...

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860

Michal Koudelka

to li...@linux.cz
Nechapu jak to mohl nekdo schvalit a ktere nepricetne individium
napadlo tu hruzu servirovat kazdy tyden po kouskach... kdyby alespon
nekdo cetl diskuse tak pripravi alternativni cerny stylesheet.

Njn, odpociver v pokoji, roote 1

TIP: Zkontrolujte si DNS: http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/sleuth/

Katarina Machalkova

Dalibor Straka wrote:

> Je to hnus. Musim se zaregistrovat abych mohl psat prispevky.
> Ach jo ;-(

jj, je to hnus, velebnosti. Sodoma Gomora.

--
"Love is just a lie made to make you blue"

Katarína "Bubli" Machálková

Zdenek Havrlik

to li...@linux.cz
Kuk

Stahnout a vyhlasit bojkot :-)

Havrla

V Po, 31. 01. 2005 v 19:56, Vasek Stodulka píše:

Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .
Project manager of infrastructure strategy development.
King of the Lhotkanet.cz Empire.

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!

TIP: Konference o free softwaru: freesoft na list...@freesoft.cz

Milos Prudek

to li...@linux.cz
> Cyklicky odkaz - tahle se mi choval mesec.cz spolu s proxy serverem
> wwwoffle ... je tomu vsak nejaky patek

Ano, taky pouzivam wwwoffle.

--
Milos Prudek

TIP: Dopis si pred odeslanim jeste jednou prectete

Milos Prudek

to li...@linux.cz
> Cyklicky odkaz - tahle se mi choval mesec.cz spolu s proxy serverem
> wwwoffle ... je tomu vsak nejaky patek

Jo, mate pravdu, mesec.cz to dela taky, kdyz mam zapnuty
wwwoffle. Hlasi to chybu cyklickych odkazu v konqueroru.
Mozilla hlasi: Redirection limit for this URL exceeded. Unable
to load the requested page. This may be caused by cookies that
are blocked.

--
Milos Prudek

Milos Prudek

to li...@linux.cz

TIP: Konference o textovych editorech: editor...@linux.cz

Roman Fordinal

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Hnus? Ja si myslim, ze slovo hnus je v tomto pripade lichotka..

> Jo!

instalujem webdeveloper extension do mozilly aby som si upravil
css-ka pre ten novy vygrc. ja xem stary root! a ja si ho spravim! ;)

Dalibor Straka

to li...@linux.cz
On Mon, Jan 31, 2005 at 09:47:28PM +0100, Roman Fordinal wrote:

> instalujem webdeveloper extension do mozilly aby som si upravil
> css-ka pre ten novy vygrc. ja xem stary root! a ja si ho spravim! ;)

Az to budete mit hotove, dejte vedet ;o)

-- Dalibor Straka

Petr Vileta

> -- Dalibor Straka
> P.S. A ta krasna cerna barva, ta byla...
Jdete vsichni uzivatele sedeho pisma na cernem pozadi nekam ... do pryc ;-)
Bezne ctu vetsinu webu s pismem zhruba 13px pri rozliseni 1024/768 a pouze
root jsem musel mit nastaveny na 16px a to mam pouze jednu dioptrii. To se
vazne nedalo cist. Zaplat Priroda, ze tahle blba moda webdesignu pomalu
ustupuje a uz to pouzivaji jen hackeri a anarchisti.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz

Dalibor Straka

to li...@linux.cz
On Mon, Jan 31, 2005 at 10:05:14PM +0100, Petr Vileta wrote:
> [...]
> vazne nedalo cist. Zaplat Priroda, ze tahle blba moda webdesignu pomalu
> ustupuje a uz to pouzivaji jen hackeri a anarchisti.

Byla tam verze pro tisk, ktera byla cerna na bilem. Stacilo jedno
kliknuti.

-- Dalibor Straka

TIP: Tato konference je dostupna i jako cz.comp.linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek

to li...@linux.cz

Přidávám se k Vám - po čtení Roota více jak 5 minut jsem měl vždy
problém se čtením jiných webů aspoň deset minut a nebyl jsem schopen řádně
zaostřit... a taky nemám deset dioprií... z nového desigenu nejsem nadšen
(ještě jsem ho ergonomicky netestoval), ale ten původní mi taky zdravotně
nevyhovoval...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft) FoNet, spol. s r. o.
Technicka podpora, Intranet/Internet Sokolova 67, 619 00 Brno
E-mail: mailto:Jano...@FoNet.Cz Tel.: +420 5 4324 4749
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/ E-mail: mailto:In...@FoNet.Cz

Simon

to li...@linux.cz
-((( achich ouvej .... maam Links 2.1pre15
a v nem si roota neprectu -(

+----------------------------- Error ------------------------------+
| |
| Error loading |
| http://u.iinfo.cz/u/s/?kam_vratit=http%3A%2F%2Fwww.root.cz%2F: |
| |
| Cyclic redirect |
| |
| [ Cancel ] |

TIP: Ctete FAQ - http://www.phil.muni.cz/~letty/linuxfaq/

Zdenek Havrlik

to li...@linux.cz
Juuu voni cenznuli prizpevky k tomu uvodnimu clanku, prej neni dostupna
databaze, ale jinde to funguje.

Databáze není dostupná
Databáze serveru Root.cz není dostupná - zřejmě provádíme její
aktualizaci. Pokud ale takový stav trvá dlouho, je možné, že nastal
problém s databází a pak nás raději kontaktujte.

havrla

Roman Fordinal

Dalibor Straka wrote:

> Az to budete mit hotove, dejte vedet ;o)

pouzite tieto:

http://www.lamonde.net/ro_global.css

je to zbuchane za 10 minut, preto to nieje nic moc, ale mozno sa toho
niekto chyti :)
treba mat k tomu v mozille webdeveloper plugin a pridat si tamtie CSS
"Add user style sheet"
alebo ked niekto ide cez squida, tak v squirme nastavit povodnu linku
s css na novu :)

upozornujem, ze ten novy stylesheet je spraveny ozaj narychlo, ale ja sam
ho pouzivam teraz :)

Petr Pisar

Simon napsal(a):

> -((( achich ouvej .... maam Links 2.1pre15
> a v nem si roota neprectu -(
pre16 je uz OK.

Jinak, co me stve jsou zmrseny URL pri vypnutych coockies.

--Petr

Michal Kubecek

> [...]
> root jsem musel mit nastaveny na 16px a to mam pouze jednu dioptrii. To se

Tak nějak. Přestože root neměl nějak extrémně malé písmo (jako třeba
Grafika nebo Svět Hardware), kvůli té barevné kombinaci jsem ho stejně
měl v kategorii "+2", tedy "zvětšit písmo o dva stupně, aby se to dalo
číst". Pak ale některé texty měly písmo obrovské, třeba na stránce se
zadáváním komentáře.

Michal Kubeček

TIP: Pred polozenim dotazu si nejprve prectete dokumentaci k programu

arpanet

to li...@linux.cz
On Tue, 1 Feb 2005 10:08:14 GMT
Petr Pisar <xpi...@fi.muni.cz> wrote:

> Simon napsal(a):

jeejej moje paranoia propukla naplno -)))
uz piisu ze dvou adres -)))
tj: -> ....arp a simon je neco jekyl a hyde

> pre16 je uz OK.
>
> Jinak, co me stve jsou zmrseny URL pri vypnutych coockies.

no ne neni to ok ....
pokud pred tim nez sahnu na roota vyprazdnim cache tak
ho dostanu ... ale pri dalsim pristupu ani tuk

problem je asi tady ... a navic je to zrejme problem parseru linkse

nicmene ani radek 31 -38 se mi zrovna moc neliibii ... -))) a dillu taky ne -)

.... na druhou stranu rootove me nenutej ho cziist ... je to jen a pouze dobrovolne -)))

toz tak

Dusan Zatkovsky

to li...@linux.cz
On Tuesday 01 of February 2005 11:36, Michal Kubecek wrote:
> [...]
> měl v kategorii "+2", tedy "zvětšit písmo o dva stupně, aby se to dalo
> číst". Pak ale některé texty měly písmo obrovské, třeba na stránce se

Ja som v opere 2x stlacil + vzdy ked som siel na roota a citalo sa to
perfektne.

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky

TIP: Konference o Perlu: perl na list...@muni.cz

Radek Mašek

to li...@linux.cz

> Byla tam verze pro tisk, ktera byla cerna na bilem. Stacilo jedno
kliknuti.

... a pak stacilo ten cernej text na bilym pozadi ulozit do PDA a hned bylo
co cist .... :-)

TIP: Prectete si Linux Documentation Project: http://www.linux.cz/linuxdoc/

Matus UHLAR - fantomas

Jan Hradil <j...@physics.dcu.ie> wrote:
> [...]
> to se nesnasi s tim jejich reklamnim systemem.
> Me to delal mesec.cz a jeste nekolik veci po internetu, tak jsem musel

Mam jednu wwwoffle a ta ma jednu parent proxynu. Mame sice L3 switch ktory
to rozhadzuje na 3 realne webservery, ale ten uz velmi davno rozhadzuje
jednu zdroj IP na jeden proxy kvoli takymto problemom (internetbanking).

Takze tymto to nebude...

--
Matus UHLAR - fantomas, uh...@fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Windows found: (R)emove, (E)rase, (D)elete

Milos Prudek

to li...@linux.cz
> [...]
> to rozhadzuje na 3 realne webservery, ale ten uz velmi davno rozhadzuje
> jednu zdroj IP na jeden proxy kvoli takymto problemom (internetbanking).

A root.cz vam funguje nebo nebo nefunguje?

Kazdopadne to lze napravit konfiguraci wwwoffle:

Staci ve wwwoffle.conf, v OnlineOptions nastavit
"request-redirection = yes", nebo specificky pro root a
mesec lze nastavit

<http://www.root.cz> request-redirection = yes
<http://www.mesec.cz> request-redirection = yes

--
Milos Prudek

Jaroslav Lukesh

to li...@linux.cz
Dne pondělí, 31. ledna 2005 15:18 jste napsal(a):

> ... plaacu a nariikaam root naam nejak vyblednul -))
> aka root II
>
> http://root.cz/
>
> -(((
>
> teskno a truchlivo ...

Hmmm, tak to si clovek fakt hodne pocte!

(viz priloha - konqueror 3.1.3)

--

Jaroslav Lukesh

Jaroslav Lukesh

to li...@linux.cz
Dne úterý, 1. února 2005 17:32 jste napsal(a):

> Hmmm, tak to si clovek fakt hodne pocte!
>
> (viz priloha - konqueror 3.1.3)

hele, vono to neproslo! Kolik je limit na prilohu? Mela 19kB.

--

Jaroslav Lukesh

Petr Pisar

arpanet napsal(a):

> no ne neni to ok ....
Tak asi jde o 2 ruzne chyby. Ja jsem s pre13 ihned na http://root.cz/
obdrzel cyklicky redirect a ten na pre16 projde (podle Changelogu se
opravavilo nacitani z cachce pri cyklickem redirectu). Prihlasovat jsem
se nezkousel a ani nehodlam.

--Petr

JaV

arpanet napsal(a):
> .... plaacu a nariikaam root naam nejak vyblednul -))
> aka root II
> teskno a truchlivo ...

aneb slovy klasika...

soudruzi vratte mi meho roota

:-((

Ing. Karel Babka

to li...@linux.cz
Simon wrote:
> -((( achich ouvej .... maam Links 2.1pre15
> a v nem si roota neprectu -(

No, ja mám toho samýho Linkse a - juknu se - jde to! Podívej se v tomhle
vláknu na úpravu proxy wwwoffle (request-redirection)

--
Ing. Karel Babka +420 377 430 586
Dekl's ware +420 606 268 746

TIP: Konference o sprave Internetovych siti: net na list...@cs.felk.cvut.cz