OT: Client SSH pro Win

Pavel Trefny

Zdravim,
nevite nekdo o nejaky clientu pro SSH2 na windows98/95.
Hledam nejakej kterej nema skusebni dobu, ale nedari se.
Dekuji za nakopnuti spravnym smerem

--
S pozdravem
Pavel Trefny

=====================================
Pavel Trefny, Ticha 338, Blatna 38801
tre...@mikroservis.cz
tel. +420344421326
mob. tel. 0607643770
ICQ No : 20476221
server & network administrator
TIP: Dopis si pred odeslanim jeste jednou prectete

Ernest 'OERNii' Beinrohr

putty je free

Pavel Trefny wrote:

> [...]
> nevite nekdo o nejaky clientu pro SSH2 na windows98/95.
> Hledam nejakej kterej nema skusebni dobu, ale nedari se.

Ernest 'OERNii' Beinrohr | @@@@@@ @@@@@@@@ @@@@@@@ @@@ @@@ @@@ @@@
http://www.oernii.sk | @@! @@@ @@! @@! @@@ @@!@!@@@ @@@ @@@
eAdmin @ AXON PRO | !@! !!! !!!!!: !!@!@! !@! !!! !!! !!!
http://www.axonpro.sk | :!: !:! :!: :!: !:! :!: !:! :!: :!:
ICQ No : 28153343 | : : : : :: :: : : : :: : : :

TIP: Konference o sendmailu jinych MTA: sendma...@linux.cz

Michal....@deltax.cz

> [...]

> nevite nekdo o nejaky clientu pro SSH2 na windows98/95.
> Hledam nejakej kterej nema skusebni dobu, ale nedari se.

Zdravim

Ja osobne pouzivam putty. Z hlavy ted URL nevim, ale v pripade potreby
poslu na privat mail.

Michal Vymazal

TIP: Hledate software? Zkuste http://ftpsearch.lycos.com/

Jan Klugl

Pavel Trefny wrote:

> Zdravim,
> nevite nekdo o nejaky clientu pro SSH2 na windows98/95.
> Hledam nejakej kterej nema skusebni dobu, ale nedari se.
> Dekuji za nakopnuti spravnym smerem

putty uz udajne umi ssh2 -- nezkousel jsem.

--

Jan Klügl

Cejka Rudolf

Michal....@deltax.cz wrote:
> Ja osobne pouzivam putty. Z hlavy ted URL nevim, ale v pripade potreby
> poslu na privat mail.

Ja zase vim URL: http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/.
Ale vubec se mi ho nedarilo rozjet. Zkousel jsem beta 0.51 ve Win98.
Po spusteni aplikace se bud nic neobjevilo, nebo jen na chvili nabehlo
male terminalove okenko s hodne malym fontem a okamzite zase zmizelo.
To je vsechno, kam se mi podarilo dostat.

Jsou potreba pro spusteni PuTTY nejake specialni kroky?

--
Rudolf Cejka (cej...@dcse.fee.vutbr.cz; http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science

Martin Smetak

Stahnout,spustit a jede. Na Win*.* :o)
Nikdy jsem s PUTTY nemel nejmensi problem....
Je pravda,ze pouzivam 0.47 ,ale jinde mam novejsi a taky bez problemu.

TIP: Prectete si Linux Documentation Project: http://www.linux.cz/linuxdoc/

Michal....@deltax.cz

> Od: Cejka Rudolf <cej...@dcse.fee.vutbr.cz>@ern.kit.vslib.cz
26.01.2001 10:09:57

> [...]
> To je vsechno, kam se mi podarilo dostat.
>
> Jsou potreba pro spusteni PuTTY nejake specialni kroky?

No jo, my tu mame release 0.47. Bezi jak na win95, tak na win98. Beta 0.51
nikdo z nas jeste nezkousel.

Michal Vymazal

TIP: Pred polozenim dotazu si nejprve prectete dokumentaci k programu

Kouba Tomas

U putty nam blbne numericka klavesnice. Bohuzel, protoze je jinak
perfektni...

------------------------------------
Tomas Kouba
mailto:to...@neo.cz

> 26.01.2001 10:09:57

> pripade potreby

> chvili nabehlo
> zase zmizelo.

TIP: Navrhy na dalsi tipy piste na linux...@linux.cz

Ross Jendrejcik

Jedine "putty", naprosto dokonaly a free.
Ross

"Pavel Trefny" <tre...@mikroservis.cz> wrote in message

Martin Duda

Pavel Trefny wrote:

> Zdravim,
> nevite nekdo o nejaky clientu pro SSH2 na windows98/95.

Zkuste Tera Term:
http://www.zip.com.au/~roca/ttssh.html

TIP: Ctete FAQ - http://www.phil.muni.cz/~letty/linuxfaq/

Ing. Miroslav Cabarka

>No jo, my tu mame release 0.47. Bezi jak na win95, tak na win98. Beta 0.51
>nikdo z nas jeste nezkousel.

Zdravim,

pouzivam verziu 0.51 vo Win98, bez problemov s SSH2.

Miro Cabarka

TIP: Konference o UNIXu obecne: munix-l na list...@muni.cz

Slavek Banko , axis

Také jsem byl s PuTTY spokojen, až na numerickou klávesnici. Ale poté,
co jsem zapl přepínač Application keypad keys totally disabled (a
přepínač Application and AltGr act as Compose key), jsem s PuTTY
spokojen naprosto!

(PuTTY mám z 15. prosince 2000.)

Slávek.

Dne pá 26. leden 2001 11:34 jste napsal(a):

> U putty nam blbne numericka klavesnice. Bohuzel, protoze je jinak
> perfektni...

TIP: Prohledejte nejprve archiv konference