Mozilla 1.5 a root.cz

Jan Klugl

dobry den,
poradil by mi nekdo nejakou flignu jak se z Mozilly 1.5 dostat na
root.cz? Rad jsem tenhle server citaval, ale od doby 'prevratu' na novy
look & feel to chvili cykli mezi dvema adresami a pote hodi Redirection
limit for this URL exceeded. Vam to vsem fakt funguje? :(

Vladimir Dvorak

to li...@linux.cz
Jan Klugl wrote:

Mozilla Firefox 1.0.6 OK
MozillaBrowser 1.7.10 OK
Konqueror 3.3.2 OK

Neni pred vami nejaka proxy ?

Vlada

TIP: Dopis si pred odeslanim jeste jednou prectete

Jan Klugl

Vladimir Dvorak wrote:

> Mozilla Firefox 1.0.6 OK
> MozillaBrowser 1.7.10 OK
> Konqueror 3.3.2 OK
>
> Neni pred vami nejaka proxy ?

Leda transparentni - jak to zjistim? :)
Toto je *jedina* site kde mam problemy. Blbnulo mi to i z linksu a lynxu
:/ prijde mi to jako celkem ostuda.

Matus UHLAR - fantomas

problem byva pri pouzivani niektorych proxy, napriklad wwwoffle.
uvodna stranka totiz nastavi cookie a redirectne samu na seba, kde wwwoffle
pri nastaveni request-redirection na 'no' posle zase tu istu stranku.
vo wwwoffle to fixnete:
<http://www.root.cz> request-redirection = yes

... jeden z dovodov preco dotycny web uz po zmene designu nenavstevujem.

--
Matus UHLAR - fantomas, uh...@fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
"They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."

Jan Klugl

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> [...]
> uvodna stranka totiz nastavi cookie a redirectne samu na seba, kde wwwoffle
> pri nastaveni request-redirection na 'no' posle zase tu istu stranku.

ale jelikoz proxy nepouzivam, nemam to kde opravit :(
Pokud je po ceste neco transparentniho, tak se proste na root nedostanu.
Zatrolene pocasi :/

Petr Šobáň

to li...@linux.cz
Jan Klugl napsal(a):

Taky se někde řešilo že nesmí být zakázané cokie a jakýsy server na
který se ten root odkazuje (reklamní, počítací ? už nevím) - skuste
pohledat archív.

| Petr Šobáň |
| Olomouc |
| ICQ 179223500 |

Bože, zbav mě mých přátel - od nepřátel si pomohu sám!
-- Sayersová

TIP: Ctete FAQ - http://www.phil.muni.cz/~letty/linuxfaq/

Petr Balas

Petr Šobáň wrote:

> Taky se někde řešilo že nesmí být zakázané cokie a jakýsy server na
> který se ten root odkazuje (reklamní, počítací ? už nevím) - skuste
> pohledat archív.

Cookies zakazane byt mohou ale pak se pridava na konec kazdeho odkazu neco
jako ?SID=blabol a protoze se to pridava i k odkazum vedoucim ven, tak to
obcas cilovy web nerozdejcha. Rucni umazani toho ocasku to obvykle resi.
Problem muze byt, pokud se prohlizec (nebo proxy) tvari ze cookies ano ale
pak je ignoruje.

--
Petr Balas - petr at balas dot cz

Jan Klugl

Ten puvodni thread byl ode me a reseni nebylo.

> [...]
> Problem muze byt, pokud se prohlizec (nebo proxy) tvari ze cookies ano ale

Vsechny cookies jsem povolil a promazal.
Nic umazavat nemuzu bo neni kde - dole v liste je videt ze cykli mezi
root a iinfo.cz a to tak ze mnohokrat za sekundu a pak skonci s hlaskou
o Too many redirects.

Nove poznatky: Dela to i links. Ale problem bude nekde u me, zkousel
jsem to na jinych strojich v LAN a jede to.
Nechal jsem si poradit a root jedu pres anonymizer. It sucks. Ale aspon
se tam dostanu.

Petr Šobáň

to li...@linux.cz
Petr Balas napsal(a):

Vím že jsem to někde probíral a skoušel a je to tak že pokud zakážete
cokies a zakážete přístup k tomu serveru (reklamní, nebo počítací nevím
jakou má adresu) tak to nefunguje ale jak jednou ty cokies povolíte a
ten server taky tak potom už ty cokies nebo server můžou být zakázané a
funguje to, prostě nějaká taková zrada v tom byla přesně nevím kde jsem
to probíral možná i tu v konferenci skuste pohledat.

| Petr Šobáň |
| Olomouc |
| ICQ 179223500 |

Jsme jen prach a stín.
-- Q. Flaccus Horatius

TIP: Navrhy na dalsi tipy piste na linux...@linux.cz

Milan BERKA

Keksi mam zakazane a root.cz vidim. Zkuste nejake zahranicni proxy a
uvidite...

MB.