Oskar Sarunic: KAJIN JE OPET SPREMAN UBIT ABELA

CroRadio.net

to Croatian News
http://www.lijepanasadomovinahrvatska.com/text08/01_08_08_sarunic.htm

KAJIN JE OPET SPREMAN UBIT ABELA

Zgrozio sam se pročitavši izjavu gosp. Kajina (OMEN EST OMEN) o
njegovom stavu prema održavanju Thompsonovog koncerta u pulskoj Areni
te njegovo razmišljanje o hrvatskom Mandeli, Zvonku Bušiću (http://
www.domovinskirat.hr/content/view/8981/1430/lang,hr/). Tolika količina
mržnje u tom čovjeku zahtjeva psihijatrijske seanse, premda je moje
uvjerenje da bi za njega bilo najbolje podvrgnut se egzorcizmu. Kako
je Kajin nije ateist nego antiteist ostavio bi ga u rukama
psihijatrije. Kako se uopće mogla nakupit tolika količina negativne
energije u tom sitnom kržljavom tijelu je čudo, a možda baš zbog toga.
Čudim se isto kako ga mržnja više nije pojela. Skrivajući se iza
istarskog antifašizma on je satelit iredente. Otkriva ga mržnja prema
domoljubima i njihovom nastojanju da povrate pjesmom nacionalni ponos,
a koji se sustavno obezvrjeđuje od 2000. godine.
Hrvatski nacionalni ponos nije bez podloge i nije sagrađen na
mitovima.. Podloga je još od davnine kad smo proglašeni predziđe
kršćanstva (lat. Antemurale Christianitatis), kravata, penkala,
hrvatskih nobelovaca :Lavoslava Ružičke, kemija, Vladimira Preloga
kemija , Ive Andrića, književnost, Ruđer Bošković veliki doprinos u
matematici, astronomiji, geodeziji, optici, Fausta Vrančića,
jezikoslovac, pronalazač (padobran), Ive Vučetića, izumitelja
daktiloskopije, Julije Klović, slikar minijaturist, nazvan
Michelangelo minijature. I u novije vrijeme imamo razloga biti
ponosni. Svjetski poznat matematičar akademik Josip Pečarić koga
mediji prešućuju, prof. dr. sc. Davor Pavuna fizičar, ugledni
znanstvenik pozivan diljem svijeta u institute kao gost suradnik i
još mnogi da ne nabrajam u nedogled. Sportski rezultati u svijetu
sporta isti nisu zanemarivi za nacionalni ponos. Nogomet, skijanje,
tenis, plivanje, rukomet, skokovi u vis, vaterpolo. Boks, sve su to
sportovi gdje smo imali vrhunske svjetske rezultate.
Kajin bi uz ostalo da se Thompson odrekne pjesme <<Čavoglava>>. Koji
razlog ima osim žali što četnici nisu ušli u Čavoglave i poklali
mještane skupa sa Thompsonom. I koji stih mu uopće može smetat. <<Stoji
Hrvat do Hrvata mi smo braća svi>> je li mu to smeta ili <<Stala braća
da obrane naše domove>> koji stih ovaj možda <<Za Dom braćo za slobodu
borimo se mi>>
Kajin bi dizao revoluciju u Istri, a pitam se kog bi on to mogao dići
na noge. Stotine tisuća mladih Istrana koji bi došli na koncert i
ispunili Arenu sigurno ne. Mogao bi jedino dignut na noge srbe koji su
se masovno doseljavali poslije 1945 u Istru, 7% Talijana i one koji
priželjkuju da Istra postane talijanska regija.
Kad g. Kajin spominje Zvonka Bušića-Taika kao teroristu
on uzima za pravo govorit u ime svih Istrana. S tim ne samo vrijeđa
zdravu logiku stanovnika Istre nego ih sve želi uključit u
antihrvatsku kampanju koja bi u konačnici trebala istru odvojiti od
matične države u neku EU regiju čvrsto povezanom s Italijom.
Zvonka Bušića-Taika volim uspoređivat s Mandelom premda je
Bušić po pitanju terorizma mala beba prema Mandeli i terorizmu koje
je on poduzeo u 60-tim godinama protiv apartheida. Zvonko Bušić je sa
Julienne Eden Bušić i tri istomišljenika oteo avion s jedinom i
isključivom namjerom da baci letke iznad gradova u kojima ukazuje na
jugoslavenski apartheid prema Hrvatima. U zrakoplov nisu unijeli
oružje nego da bi ih shvatili ozbiljno i tiskali letak u novinama
država koje bi preletjeli, ostavili su eksplozivnu napravu u nekom
kontejneru u New Yorku. Prilikom deaktiviranja nažalost je stradao
policajac zbog nestručnosti. Supruga nastradalog policajca je na sudu
dobila odštetu ne od Bušića nego od policije koja je nestručnjaka
poslala da ju deaktivira. Sudac koji ga je osudio u svom završnom
govoru je rekao kako <<BUŠIĆ NIJE TERORIST NI KRIMINALAC I DA SU
NJEGOVE AKCIJE, IAKO POGREŠNO VOĐENE, BILE MOTIVIRANE PLEMENITIM
IDEALIMA TJ. HRVATSKOM NEOVISNOŠĆU>> Nadalje sudac je rekao kako je
<<POVRIJEDA DRUGIH LJUDI BILA NE NAMJERNA TE DA GA SE POSLIJE 10 GODINA
PUSTI NA UVJETNU SLOBODU>>. Ljudi iz otetog zrakoplova su na sudu bili
kao svjedoci obrane.
Mandela je skinut sa američke liste terorista iako je
njegov terorizam bio krvav i s namjerom da povrijedi druge. U Londonu
je na velikom koncertu proslavljen Mandelin 90. rođendan gdje su
nastupila imena kao: Annie Lennox, Grupa Queen, grupa Simple Minds
Zvonko Bušić je bio na robiji 2 godine duže od Mandele iz istih
poriva kao Mandela i nije se našao na američkoj listi terorista da bi
ga imenjak Abelovog brata optužio za terorizam. S T R A Š N O.
Zemlja u kojoj je oteo zrakoplov ga nije proglasila da bi ga u zemlji
zbog koje je robijao jedan Kajin optužio kao teroristu. Nadam se da su
Taiku objasnili trenutnu situaciju i dali mu motiva da se dalje bori
za HRVATSKU HRVATSKU.
ORGANIZIRAJMO I MI VELIKI KONCERT U ČAST TAIKOVOG DOLASKA U HRVATSKU

01. kolovoz 08.

Oskar Sarunic

oskar.s...@zg.t-com.hr

blue

to Croatian News
Dogodila mi se jedna pogreška u pisanju.(tipfeler). U latinskoj izreci
izostavio sam slovo <<N>> pa bi trebalo pisati <<NOMEN EST OMEN>> "ime je
znak"