[Croatian News] Biskupu Crkve u Hrvata povodom njegovog maltretiranja svećenika Zlatka Sudca

Miroslav Rovis

to croati...@googlegroups.com

Biskupu Crkve u Hrvata povodom njegovog maltretiranja svećenika Zlatka
Sudca

U doba kad su ponajbolji Hrvatski generali već izdani i prodani (a
tomu su i neki biskupi kumovali), u doba kad se prečesto otvoreno
srbuje iz središnjih emisija Hrvatske Televizije, u doba kad
terorizira Hrvate srbska manjina u Republici Hrvatskoj tamo gdje je
većinsko stanovništvo, kao u nekim mjestima šire okolice Zadra, Knina,
i drugdje, u doba kad se Hrvatima koji su najstariji domicilni narod u
Hercegovini i Bosni (koji su tamo prije Srba a odkad i Bošnjaci, otkad
i Bošnjaci jer su s ovima istog korijena, korijena istog prije nego
Islam ovi primiše), u doba kad im se kidaju veze i težnje za domovinom
Hrvatskom...

U doba to jest nasljednika dobrog kardinala Franje Kuharića, a taj
nasljednik je Josip Bozanić, muž koji je po svoj prilici "zaslužan" i
za još ponešto, kao što je zabrana seminara Otca Jamesa Manjackala
sredinom desetljeća koje upravo iztječe...

U ovo dakle doba mesićevskog smrdljivog takozvanog antifašizma, koji
eto i vodstvo HDZ-a u nekoj mjeri prihvati...

U to doba tzv. antifašizma, kao "borbe protiv zla", je li, a za
najmanje tri stotine tisuća (300,000+) pobijenih Hrvata od tog istog
antifašizma 1945. godine, godine sustavnog komunističkog genocida nad
Hrvatima, odgovarao nije nitko, a puno je još živućih krvnika, puput
Stjepana Hršaka, zapovjednika OZN-e u Krapini, 13,000 (trinaest
tisuća) pobijenih u Maclju na duši, eno ga u kući dobivenoj od krvnika
Tita za zasluge za narod, na Tuškancu... (Potonjeg krapinskog oznaša
krvoloka spominjem, jer su mene, Miroslava Rovisa, još istog dana
prosvjeda 25. svibnja 2009. počeli sudski goniti za izmišljene
krivice, uzput, organizator tog prosvjeda, dr. Tomislav Dragun, je
morao pobjeći van zemlje, da ne bi bolestan morao u zatvor, i traži
azil u Sloveniji).

(Što se tiče sudova Republike Hrvatske, to pravda? Heh, heh... Ts,
ts!... Od Hrvoja Petrača naovamo nijedan veliki kazneni slučaj nije
bio puno što drugo do prestava za javnost i krivokletstvo: Petrač je
nedužan za to djelo, Ivanu Hodak nije ubio onaj bezkućnik, a Ivo
Pukanić, eh tu bismo trebali obavještajno podzemlje da nam kaže što
bješe, jer samo je jasno da nitko od navodne, smiešno sklepane, a pro
po sklepane, škvadre Joce Amsterdama nema s tim veze... No zato, eto,
Nikica Jelavić nije mogao ubiti onda tamo na Cvjetnom trgu, jer nije
bil u JNA, pa ni mogel znati iz zolje pucati, je l'... Ajde molim te!
Pogledajte, sudci Hrvatski, "Heroje Vukovara" Eduarda Galića,
poslušajte kako pokojni heroj Marko Babić priča kako su učili i na
licu mjesta naučili vukovarski heroji iz takovog oružja pucati!... A
što se privrenog kriminala tiče, to je lako, sve je napravil samo i
jedino Polančec, a drugi niko niš ni znal... Šalim se naravno. Ne
razumijem se u privredne makinacije, ali kako ovi svoje jučer bliske
izdaju i prodaju da sebe operu, ali kako opet Mesić nije niš kriv, i
još gore: kako je Kosorica s njim odma' paktirala...)

U to doba, kad još imamo ostatke državnosti koje bi trebalo štititi
protiv tolikih laži i srbske promidžbene i kulturocidne i lingvocidne
agresije, a narod hraniti istinskom riječju Evanđelja... što bi,
naravno, uključivalo i razkrinkavanje ovakvih pravih velikih javnih
nepravda i laži poput gore navedenih!

U to doba, muž koji nasliedi Kuharića, koji nasliedi Šepera, koji
nasliedi blagoslovljenog Kardinala Alojzija Stepinca u prvostolnici
Crkve u Hrvata, muž koji ove potonje nasliedi, ali čini se da nijednom
od njih do koljena nije...

U to doba eto, uze taj muž, koga Gospodar (Bog, preko Crkvene vlasti)
postavi nad kućom svojom, uze taj muž "evanđeoski", a to je u
uzporedbi u prenesenom značenju, piti i bančiti s pijanicama i tući
ukućane. I uze batinati svećenika Zlatka Sudca.

Srami se Kardinale Bozaniću!

Dodajmo da, ne bute, štioci štovani, u Hrvatkim medijima valjda takvo
što ni saznali; pa jedino Sjeverna Koreja, Eritreja i Kina imaju još
bolju cenzuru od Republike Hrvatske, dodajmo da u ovo doba, u III
mileniju poslije Krista, Papa Benedikt XVI i u svojoj Papinskoj
kapeli, i u Sv. Ivanu Lateranskom, i gdje god Svetu Misu da služi,
viernike pričešćuje izključivo na usta i izključivo nakon što svaki
pred Presvetom Hostijom klekne...

I dodajmo onda tomu da je, u potpuno suprotnom od Papinske i ikoje
druge tradicije Crkve Rimske, naš kardinal Bozanić, a tako mi rekoše u
mojoj župi na Utrinama u Zagrebu, odredio da ministranti pri Svetoj
Misi mogu biti i djevojčice/djevojke. Godinama već pričešćuju ponekad,
kad su množtveni skupovi, nekakvi asistenti svećenicima, koji također
mogu biti razni...

Rušitelj si ti, i nastaviš li tako, pripast ćeš uz bok krivokletniku
Mesiću i takvima.

Jer sad smo samo još bliži tomu da i pervertiti dospiju bliže oltaru,
žene eto već jesu svećenici u nekim odjeljenim crkvama, a u nekim čak
i pervertiti jesu... Pa kao da si mudriji od Pape, eto ti njegov
primjer nikako pameti ne djeluje, pa pripravljaš ti kod nas grozotu
pustoši na svetom mjestu! Rušitelj si, rušitelj Doma svetoga, Božjega
i Hrvatskoga!

A kog si iš'o tuć? Svetca, koji narodu treba, narodu kojeg ti trebaš
voditi u mir a ne u biedu i zapostavljenost.

Imaju li tebe ponajbolji Hrvati, a to su branitelji Hrvatski, ratnici
Hrvatski Domovinskoga rata, od onih pravih govorim, kojih je ne više
od dvjesto tisuća (200,000), ne govorim od onih lažnih, onih ostalih
tristo tisuća (300,000), ne govorim od njih, nego od onih pravih,
imaju li tebe možda ponajbolji Hrvati, a to su branitelji Hrvatski,
sad kad si im Zlatka oduzeo, zatvorivši Betaniju i zabranivši Zlatku
da drži seminare, i zabranivši da Misi u Mati Slobode?

Hoćeš li ti svojom utjehom spriečiti da si od tuge nad Hrvatskom
živote ne oduzmu, poneki od ovih branitelja. Imaš li ti riječ poput
Sudčeve za Heroje Hrvatske u gorčini čitavog ovog posrbljivanja,
jugoslavenstva i crvenjenja Hrvatske? Od Bleiburga 2007. nisi više
puno mudrog rekao. Tada i tamo jesi, istina...

Rušitelj si, jer tjeraš ljude od Crkve svojim bahatim primjerom
duhovnog batinanja ovog svetog svećenika Zlatka Sudca. Tjeraš ljude od
Crkve time, a posebice, promisli, mlade od Crkve tjeraš takvim
primjerom. Neki možda od tih mladih imaju i svećenički poziv, ili
poziv častne sestre... Kako da idu ako će ih možda takvi upravitelji
Doma Božjeg kakav si ti, prebijati kao ti ovoga?

Nek ti Bog da pameti, poniznosti i srdca! I da činiš odsad predhodna,
a ne ova i ovakva djela!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Napisao sam gornje jer sam tako osjećao.
Lagkše mi je bilo posvećivati svake nedjelje, mjesecima zaredom, dok
je krivokletnik predsjednikom bio, "Kletvu kralja Zvonimira",
Thompsonovu pjesmu, glasno, na razglas, na Hreliću gdje sam štand
držao za svoju Udrugu Croatia Fidelis koju sam osnovao... Svima na
čuvenje! Tisućama ljudi na čuvenje, posvećivati predsjedniku Mesiću,
svake nedjelje, mjesecima zaredom, dok je krivokletnik predsjednikom
bio. Orilo se: "Izdali ste naše generale, i sinove što su majke
dale!", "Izdajice ne imali mira...".
Lagkše mi je bilo... Jer taj krivokletnik nije moj, on je odrod, ali
ovaj Biskup bi mogao još dobar Biskup opet biti, i nije nadam se
beznadno ovako "pijan" i bahat...
Sada bilo što da napravim, izlažem se da me na brzinu pospreme četiri
(4) mjeseca u zatvor, jer sam na toliko osuđen, za navodno kršenje
autorskih prava (a zapravo za širenje, besplatno, ali članovima
Udruge, video zapisa sa slobodnih, javnih, free-to-air hrvatskih TV
kanala, vidi zbirku na www.CroatiaFidelis.hr), pa me od presude, od
siječnja 2010., koja je stalno odtad korak do pravomoćnosti, nema na
Hreliću)...

Još samo nešto. Lahko bi se moglo dogoditi, nije rečeno, ali bi moglo,
da ne budem uskoro u stanju vidjeti vaše moguće odgovore na ovu
temu... Primječujem ponekad indikacije da su moji pristupi internetu,
i pristupi meni, filtrirani. Da mi bar malo lakše bude šaljem dvaput
isti mail na croati...@googlegroups.com ali sa dvije različite
svoje mail adrese... U Hrvatskoj je sve manje zajamčena privatnosit,
što se tiče moje adrese m.r...@inet.hr... A moja adresa na Googlu
miro....@gmail.com je nešto možda pouzdanije... Hvala.

Miroslav Rovis
www.CroatiaFidelis.hr