Je ziet ze steeds vaker: Die rode witte of zwarte headsets van het merk Monster. Ik heb ze zelf een tijdje gebruikt en ik kan inderdaad zeggen dat het erg goede koptelefoons zijn, maar zijn er mensen die ze al voor langere tijd gebruiken (6/8 maanden) en hoe is de bouwkwaliteit op zich.
http://www.nlbeatsbydre.com/
Indien iemand een ervaring heeft hoor ik hem graag.