наочності і виразності навчальних матеріалів;
збільшення темпу уроку;
вивчення матеріалу в більш цікавій формі;
самостійного вивчення;
інтерактивної взаємодії учнів;
організації досліджень;
Шановні колеги! Почитала на сайті Інтелу в перекладній книжці з США,
що вони борються за компьютерну грамотність своїх дітей починаючи з
шостого кладимо з 6-7 рочків за машинки?... Прогрес - це класно,
тільки якщо класність його досліджена і доведена. Та не школа створить
проблеми, час та суспільство ці проблеми породжує і культивує...
і далі по тексту. Вибачайте - вчимося
Ти, Оленочко, відправила правильно, в групу. Тут він і опублікувався.
>Мушу повторитись .Я повністю з тобою погоджуюсь. Новітні технології
> потрібні в школі и вони виконують ті функції, про які ти говориш.
>Але все повинно бути в міру.
Олено, я думаю, що ДО МІРИ нам ще далеко, тому що комп`ютери та
Інтернет ще не панують в наших школах, вміння користуватись Інтернетом
в учнів з навчальною метою не нулі....
Ми говорим про майбутнє, і твоя думка, твій острах щодо "бездушних
машин" типова і існує вона серед вчителів лише від НЕЗНАННЯ тих
грандіозних можливостей, які Глобальна мережа може дати освіті. На
цьому дистанційному курсі ми лише в бінокль заглянули на вершинку
айсберга під назвою Інтернет
On 25 Сер, 18:29, "n.gushch...@gmail.com" <n.gushch...@gmail.com>
wrote:
> > айсберга під назвою Інтернет- Сховати цитований текст -
>
> - Показати цитований текст -
Я згодна з тим, що комп"ютер та Інтернет у значній мірі допомагають
удосконалити педагогічну діяльність,
покращити навчання та розвивати пошукову активність учнів.
Досвід видатних педагогів спирається на наочне навчання, динамічне
сприймання оточуючого світу,
можливість дітей аналізувати, вибирати головне, активно сприймати
світ, вести пошукову та творчу роботу.
Інформація, яка підтримана наочністю, допомагає дитині розвивати
мислення, краще засвоїти необхідний матеріал.
Раніше я тільки мріяла проводити уроки з використанням ПК та
Інтернету.
Нарешті моя мрія здійснилася.
Дякую!!!
Я можу проводити інтегровані уроки у цікавій формі, мати доступ до
різноманітної інформації, яка
сприятиме розвитку особистості кожного учня.