cheltuieli legate de deplasare

Radu Iliescu

to Clubul-Tra...@googlegroups.com
Buna,

cum faceti, din punct de vedere contabil, sa va deduceti cheltuielile cu deplasarea in cazul in care utilizati masina familiala?

toate cele bune,
Radu Iliescu

Maria Balasa

to clubul-tra...@googlegroups.com
cred ca gasesti o noua reglementare pe avocat.ro. Stiu ca ani de zile nu s- a permis decontarea, dar acum se poate, cred că parţial.
Eu dacă trebuie să mă deplasez în afara localităţii, stabilesc prin contract să mi se suporte de către client costurile, ca şi costurile de cazare şi termin aşa cu hârtiile contabile odată cu plata contractului: în factura finală e tot.

站得高,看得远

040770789228
040749492732

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Clubul Traducatorilor” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa clubul-traducato...@googlegroups.com.
Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la clubul-tra...@googlegroups.com.
Accesaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/clubul-traducatorilor.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.