apostilele in contabilitate

Radu Iliescu

to Clubul-Tra...@googlegroups.com
Buna,

as vrea sa stiu cum faceti voi cu apostilarea. Evident, traducatorii din orasele resedinta de judet nu sunt nevoiti sa mearga la Prefectura sau la Curta de Apel pentru apostilare. Insa eu sunt in Turda, la 30 de km de Cluj-Napoca, si sunt nevoit sa apostilez si sa supralegalizez documentele in vederea sau dupa traducere.

Cum este cel mai corect de inregistrat acest tip de serviciu in contabilitatea traducatorului?

Toate cele bune,
Radu Iliescu

Maria Balasa

to clubul-tra...@googlegroups.com, Clubul-Tra...@googlegroups.com
Eu cred ca poate intra la curierat in vederea traducerii, daca se cere si traducere. Problema ar fi cand trebuie exclusiv apostilare si clientul vine cu solicitare la biroul de traduceri, ca unde sa se duca in alta parte?
Ar trebui sa intrebi ( eventual in scris, ca sa nu fie dubii)  la Registrul Comertului, daca trebuie inregistrat alt cod de activitate. Exista de pilda ca activitate: Alte servicii prestate in principal intreprinderilor.