Eveniment Lansare Fedora 11 la Cluj

Daniel Jucan

to cj...@googlegroups.com
Salutare la  toata lumea.

  Peste 8 zile, mai exact in data de 06.09.2009 http://fedoraproject.org/wiki/Releases/11/Schedule va aparea Fedora 11 Final Release. Datorita acestui fapt, am decis sa realizam si la Cluj o intalnire/party.
 Data de intalnire ar fi: 13iunie(sambata) . Inca nu sa stabilit ora si locatia, unde ne intalnim in Cluj.
Pentru eveniment avem doua  posibilitati:

1. Realizam o prezentare Fedora 11. Cautam un spatiu la o universitate unde sa tinem prezentarea. Tot aici va trebui sa stabilim cine va prezenta si ce. Ideal ar fi 2-3 persoane care ar dori sa faca prezentarile, sa se anunte :) iar la final sa ne strangem la o bere/suc intr-un local/terasa.

2. A doua posibilitate ar fi  doar o intalnire la o bere/suc intr-un local/terasa.

Bun, deci pentru prima varianta cine doreste sa prezinte, avem nevoie de 2-3 persoane. Tot aici va treceti daca doriti sa veniti si cel mai important sa votam ce sa fie. Prima sau a doua varianta si daca e ok data stabilita.
Tinand cont ca nu am mai organizat nici un eveniment, voi avea nevoie de ajutorul comunitatii :) Stas e prima persoana care s-a oferit sa ajute :) mai avem locuri disponibile :)
Multumesc anticipat la toata lumea si sper sa iasa ceva frumos !

--
Daniel Jucan

Cristi Măgherușan

to cj...@googlegroups.com
Salut,

2009/6/2 Daniel Jucan <danie...@gmail.com>:

> [...]
> Ideal ar fi 2-3 persoane care ar dori sa faca prezentarile, sa se anunte :)
> iar la final sa ne strangem la o bere/suc intr-un local/terasa.

La Universitatea Tehnica putem eu si cu Stas sa va ajutam cu
organizarea(sala cu proiector, etc.), cred ca e cam greu ca sa
rezervam sala pentru ca e sesiune si se cam tin examene in salile
mari. Totusi, o sa ma uit la orarul sesiunii, poate gasesc o sala
decenta care sa fie libera.
Daca nu, parca avea Adi Roiban un proiector luat special pentru astfel
de evenimente. Adi, ce zici ?

> [...]
> ajutorul comunitatii :) Stas e prima persoana care s-a oferit sa ajute :)

Incerc si eu sa ajut cu ce pot.

> Multumesc anticipat la toata lumea si sper sa iasa ceva frumos !

Sper si eu la fel, poate reusiti sa ma convingeti sa trec pe F11 ;)

Oricum, daca nu ne iese faza cu prezentarea, si o iesire la ceva de
baut e buna pentru comunitate.

Numai bine,
Cristi

Stas SUSHKOV

to cj...@googlegroups.com
On Tue, 2009-06-02 at 12:15 +0300, Cristi Măgherușan wrote:
> at special pentru astfel
> de evenimente. Adi, ce zici ?

Cum a scris și Cristi, cu ce putem ajutăm.
Totuși ar trebui să se anunțe cei care vor prezentare sau vor să țină o
prezentare. Pentru că fără speaker-i nici de sala nu e nevoie.

Oricum ieșirea la bere/suc e deja garantată, mai ales că avem un nou
reprezentant Fedora în LUG :D

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/

Varga Levente

to cj...@googlegroups.com

2009/6/2 Stas SUSHKOV <st...@nerd.ro>
Daca ajuta cu ceva pot sa ma interesez si sa fac rost de o sala pentru prezentare in campusuld e informatica (la FSEGA). Spuneti-mi o data si ora concreta cand s-ar realiza prezentarea ca sa pot discuta in mod concret cu profii. De aceea sugerez sala in campus ca acolo stiu ca va fi probabil liber.

Spor!

Varga Levente

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.

Stas SUSHKOV

to cj...@googlegroups.com

Cul, deci săli avem. Cine e dispus să țină o scurtă prezentare? :)
Daniel?

Daniel Jucan

to cj...@googlegroups.com

Cul, deci săli avem. Cine e dispus să țină o scurtă prezentare? :)
Daniel?

S-ar putea sa am ceva emotii :) si ar mai fi un mic incovenient. Nu am laptop. Pot face prezentarea cu slaiduri in OpenOffice sa iasa frumos :)  si eventual daca se ofera cineva sa vina cu un laptop la eveniment cu fedora 11 in masina virtuala pentru prezentare ? :)

Eventual Stas daca pot tine si tu o mica prezentare cu o tema din linux pe care doresti sa o alegi :)

Ca si data: 13 iunie(Sambata) ideal dimineata pe la ora 11 daca e bine. S-ar putea sa avem si cd-uri cu  Fedora 10 de dat la finalul prezentarii :)

--
Daniel Jucan

Daniel Jucan

to cj...@googlegroups.com

PS. Stas daca poti sa imi trimiti o adresa de contact pe mail-ul meu: danie...@gmail.com sau id messinger: danieljucan :)

--
Daniel Jucan

Cristi Măgherușan

to cj...@googlegroups.com
Salut,

Aduc eu laptop. E ok daca folosesc imaginea [1], sau e prea veche?

Cristi

[1]http://www.mininova.org/tor/2556985

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to cj...@googlegroups.com
Eu am folosit unetbootin sa instalez rawhide. Aia e veche si am avut
probleme cu ea.

2009/6/2 Cristi Măgherușan <maj...@gmail.com>:

--
Alin Rus

Daniel Jucan

to cj...@googlegroups.com

În data de 2 iunie 2009, 21:57, Cristi Măgherușan <maj...@gmail.com> a scris:

Salut,

Aduc eu laptop. E ok daca folosesc imaginea [1], sau e prea veche?

Cristi

Pai sa fie o imagine de Fedora 11 :)

--
Daniel Jucan

Daniel Jucan

to cj...@googlegroups.com
Un update legat de data evenimentului.

Tinand cont ca data lansarii e 9iunie(martea), zi in care comunitatea din Bucuresti tin si ei evenimentul avem de ales fie sa ne sincronizam cu ei si sa il tinem si noi tot in ziua lansarii, fie sa asteptam pana la final de saptamana sa il tinem in 13sambata. Ce parere aveti? E ok in timpul saptamanii, sau sambata ?

Cristi Măgherușan

to cj...@googlegroups.com
Salut,

2009/6/2 Daniel Jucan <danie...@gmail.com>:

Numai sa nu avem examene in aceeasi zi ;)

Alin: mie nu mi-a mers dim prima yum update din cauza cheii cu care
sunt semnate pachetele(e un preview, cheia cred ca lipseste), dar dupa
ce am gasit una buna pe net a mers cam tot. Am instalat guest
additions, am update, etc.
Chiar ma bate gandul sa il instalez pe disc cand apare.

Cristi

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to cj...@googlegroups.com
2009/6/3 Cristi Măgherușan <maj...@gmail.com>:

Si pe mine ma batea, dar dupa un an de Ubuntu am renuntat la haiducii
si am revenit la Debian :)

Spor oricum

--
Alin Rus

Daniel Jucan

to cj...@googlegroups.com
Am realizat posterul  pentru eveniment, il puteti accesa la adresa: http://imagesharing.com/storage/09060310918467.jpg  . Astept pareri in legatura cu el si legat de data evenimentului, timpul trece :) deci ce sa fie? marti 9 sau sambata 13 ?
Trebuie sa stabilim cat mai rapid sa se poata lua sala.

--
Daniel Jucan

Daniel Jucan

to cj...@googlegroups.com
Am vorbit cu Adrian Joian  pentru niste cd-uri originale Fedora 10 sa avem de imparti la persoanele din sala ce vor fi prezente la eveniment. Problema e distanta ce ne desparte, el la Bucuresti, eu la  Cluj. Poate cineva din voi care are drum acum recent la Bucuresti sau e la Bucuresti si se intoarce in Cluj pana pe data evenimentului sa le aduca ?

Varga Levente

to cj...@googlegroups.com
Deci sa inteleg ca s-a decis pentru sambata 13 iunie ora 11? Aceasta data cred ca ar fi ideala, fiindca marti nu stiu daca se va gasi sala si multi posibil vor avea examene. Intreb deoarece azi trebuie sa discut cu proful si atunci sa ii pot spune o data daca sunteti de acord. Totodata daca se fac niste afise pentru release party ar fi fain sa ajunga una sau doua la mine sa le pot posta pe avizierul de la faculta si la FSEGA ca lumea sa le vada. Tot in aceeasi ordine de idei daca este nevoie pot si eu aduce un laptop (este sigur ca aduc unul cu mine).
Spor!

Cu respect,
Varga Levente

Daniel Jucan

to cj...@googlegroups.com
În data de 3 iunie 2009, 11:51, Varga Levente <vlzo...@gmail.com> a scris:
[...]

Tinand cont ca doar doua persoane au postat pe tema datei si favorizeaza data 13sambata, ora 11, aceasta va fi data oficiala.
Evenimentul va avea loc : sambata 13 iunie 2009 la ora 11. Cand  vom avea si locatia le trec pe poster.
Numai  bine

--
Daniel Jucan

Cristi Măgherușan

to cj...@googlegroups.com
Salut,

2009/6/3 Daniel Jucan <danie...@gmail.com>:

Ar fi frumos sa oferim CD-uri cu versiunea pe cre o prezentam, si nu
cu cea veche. Din moment ce data fixata este dupa release, cred ca vom
putea avea deja CD-uri cu F11, si nu are rost sa ne complicam cu adus
cd-uri F10 din Bucuresti ci sa le scriem noi.

Cristi

Stas SUSHKOV

to cj...@googlegroups.com
On Wed, 2009-06-03 at 12:06 +0300, Cristi Măgherușan wrote:
> Salut,

+1, dacă scriem cd-urile câte zece fiecare (e deajuns vreo 4 din nou) e
fix!

> [...]
> putea avea deja CD-uri cu F11, si nu are rost sa ne complicam cu adus
> cd-uri F10 din Bucuresti ci sa le scriem noi.

Daniel Jucan

to cj...@googlegroups.com
Da asa este, dar ma gandisem la acelea deoarece erau personalizate cu marca fedora pe ele. Deci s-a decis, tragem fiecare varianta LiveCD, eventual daca tragem fiecare cate 5 cu Gnome si 5 cu KDE

--
Daniel Jucan

Jani Monoses

to cj...@googlegroups.com
[...]

Si e mai importanta sa aiba marca fedora decat sa fie soft bun si la zi? Ce se fac CDuri pentru colectionari nu pentru potentiali useri?