Výše poplatků na základních školách za učební pomůcky

adil...@gmail.com

to ceska...@googlegroups.com
Dobrý den. Ráda bych se zeptala kolik se platí za pomůcky a pracovní sešity na jiných školách. Mám pocit, že u nás je to trochu moc. Na pracovní sešity nedává škola ani korunu, takže společně s příspěvkem na výtvarnou výchovu a na hygienické potřeby částka se blíží a i přesahuje 1000 Kč. Čím vyšší třída , tím víc a také, každým rokem o něco víc. Letos v září dcera nastupuje do 1. třídy a hned 1. den budou vybírat 1200 Kč, z toho jde 850Kč na pracovní sešity (+ angličtina), syn vloni ve 3. třídě 950, předloni asi 800Kč , v 6. třídě vloni 1200Kč.
Má škola nárok vyžadovat úhradu celé částky nákladů na pracovní sešity (vždyť to jsou vlastně učebnice)? Musím říci, že mi to velice vadí. Citelný zásah do peněženek rodičů, zvláště když k tomu připočítám úhrady za kroužky, hudebku,a další učební pomůcky, které musíme koupit ještě sami podle seznamu ze školy. Děkuji.

danisk...@gmail.com

to ceska...@googlegroups.com, adil...@gmail.com