Vizualizaţi această pagină "Reguli vechi pentru casa noua "

Emily

to BookFrenzy
Am adaugat regulamentul ce functiona pe 360...Trageti o privire si
haideti sa vedem daca schimbam ceva & in ce fel.

Faceţi clic pe http://groups.google.ro/group/bookfrenzy/web/reguli-vechi-pentru-casa-noua?hl=ro
- sau, dacă linkul nu funcţionează, copiaţi şi inseraţi adresa în bara
de adrese a browserului dvs.

Dark Clauds

to BookFrenzy
Mie imi pare foarte bun, multumesc Andreea!

Emily

to BookFrenzy
E cel de pe 360...L-am copiat de pe blogul tau din cealalta parte...eu
documentul nu-l mai am..

defy.the.wind

to BookFrenzy
Si mie imi place, am doar cateva remarci minore legate de stil. De
asemenea, cred ca trebuie subliniat ca doar membrii pot vota, dar ca
nu taiem nimanui gatul daca intr-o luna nu poate citi cartea, sau daca
posteaza comentariile ceva mai tarziu.

Acum nu am foarte mult timp, maine sper sa revin cu niste explicatii
mai clare.
Well done, Andreea! ;)