Přeskočit na první nepřečtenou zprávu

ruso

nepřečteno,
25. 2. 2009 4:02:1425.02.09
komu: GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Zdravim,

nedary sa mi ziadnym sposobom dostat do clanku na mojom blogu
animovany GIF obrazok. Snazil som sa ho priamo uploadovat do clanku,
ale zobrazilo mi to len nejaku malu kocku2x2 pix., skusal som to aj
cez program Picasa3, alebo to priamo dat do fotoalbumu cez webove
rozhranie, ale zatial vsetko bezvysledne.

Dalsia vec co ma zaujima, je ze ci ma sluzba bloger nejake uloziste
suborov. Ak by som chcel pridat do mojho blogu napriklad PDF dokument,
ci to je mozne, alebo ci to mam urobit tak, ze PDFko uploadujem do
Google dokumentov a tam ho dam publikovat, pricom v blogu dam link na
tento dokument. Pripadne ako by sa dalo postupovat, ak by som chcel
dat na blogu k dispozicii na download trebars nejaky ZIP subor.

Vopred Vam dakujem za odpovede.

ruso

nepřečteno,
26. 2. 2009 2:39:0126.02.09
komu: GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Hmm... zatial ziadna odpoved. Nevedel by mi niekto aspon s tym .GIFom
poradit. Ako dam animaciu v gife na svoj blog, pretoze stale mi nejako
skomoli stale obrazok ked ho uploadujem. Pripadne mozem pouzit nejaky
iny format obrazka, tak aby v nom bolo mozne urobit animaciu? (baner s
odkazom na stranky)

Dakujem

Observer

nepřečteno,
26. 2. 2009 6:50:3726.02.09
komu: GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Ahoj ruso,
Blogger animované GIFy nepodporuje. Možná existují nějaké složité
neoficiální workaroundy, ale do toho bych se nepouštěl.

Blogger nemá ani žádné úložiště souborů, budeme si muset počkat na
GDrive. Pokud potřebuješ dát na svém blogu k dispozici ZIP soubor,
budeš ho muset předtím umístit na web, a to buď na vlastní webprostor
(pokud máš nějaký zřízený) anebo můžeš využít nějakou z free služeb
nabízejících úložný prostor na webu, například Rapidshare, Letecká
pošta, Ulož.to a další.

Dan

ruso

nepřečteno,
26. 2. 2009 7:27:5726.02.09
komu: GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Dakujem za odpoved. Existuje este nejaky iny graficky format okrem
GIFu v ktorom by sa dal urobit animovany baner a aby ho blogspot
podporoval?

Blackknight

nepřečteno,
26. 2. 2009 11:19:2226.02.09
komu: GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Dobrý den,

já jsem tento problém také řešil a vyřešil jsem jej tak, že jsem si
problematický gif vložil na svůj webový prostor na dropboxu( 2GB
zdarma), kde k tomu gif souboru jsem dostal veřejně dostupný odkaz, a
ten "plácl" pomocí gadgetu na HTML/JavaScript na svůj blog na
bloggeru. GIF normálně funguje, GIF jako takový blogger podporuje,
nepodporuje jej pouze Picasa, na které jsou nahrávány obrázky, pokud
použijete průvodce z Bloggeru.

Přesvědčit se o funkčnosti mého řešení můžete na mém blogu:

http://senkjakub.blogspot.com

S pozdravem

Jakub Šenk

Blackknight

nepřečteno,
26. 2. 2009 12:00:0026.02.09
komu: GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Publikoval jsem i návod, jak vložit GIF obrázek jednak coby
"miniaplikaci", jednak jako regulérní obrázek do článku na Bloggeru.

Návod najdete zde:

http://senkjakub.blogspot.com/2009/02/blogger-gif-obrazky.html

Snad někomu pomůže :-). Budu rád i za reakce přímo pod článkem,
nepřesnosti opravím, článek případně doplním.

Observer

nepřečteno,
27. 2. 2009 8:48:5927.02.09
komu: GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Dobrá práce! Ani ten postup není tak složitý, jak jsem se domníval.
Tvůj návod určitě pomůže spoustě uživatelů, dávám hvězdičku :)

Dan

Janek

nepřečteno,
27. 2. 2009 11:30:5727.02.09
komu: GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Lepším řešením jsou online grafické editory, které animované GIFy
podporují, jako třeba http://www.picture2life.com/.

Pokus viz http://testblog.gug.cz/.

Janek
Odpovědět všem