Už Vám někomu běží nový vzhled Blogger?

Petr Lunga

to GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Včera jsem u jedné kolegyně zjistil že ji již běží pod Chrome nový
vzhled Blogger viz. http://buzz.blogger.com/2011/03/whats-new-with-blogger.html

používáme G Apps EDU, jsme pod jednou IP, ale mě to to jede pořád po
staru. Má někdo podobnou zkušenost? Díky

komet

to GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
"Už Vám někomu běží nový vzhled Blogger?" = hneď som sa pozrel na moje
blogy - zatiaľ nie ale dík za tip na buzz.blogger.com

On 6 kvě, 09:58, Petr Lunga wrote:
> Včera jsem u jedné kolegyně zjistil že ji již běží pod Chrome nový
> vzhled Blogger viz.http://buzz.blogger.com/2011/03/whats-new-with-blogger.html

Václav

to GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Mě taky ne a taky bych moc chtěl... :-)