Axtarmas...

Spyro Markadonakis

...suvais0nmatwv.

Eimai se nomail ws tnv Deutera 18/02.
Alla meta to mnvnma tou Kwvstavtividn (pou eutuxws to esteile kai se CC)
mpnka kai diabasa olo to pakketo mnvnmatwv.

Dev mporousa va kavw alloiws para va steilw auto to mnvuma
me mia perifrafn twv diadoxikwv suvais0nmtwv pou mou prokalese
n xrovologikn avagvwsn olwv twv mnvnmatwv pou stal0nkav tis duo
prongoumeves nmeres.

Pame loipov xrovologika.
Apo tnv Pemptn - Paraskeun mou eixav meivei ta mnvumata tou Papada ta opoia
prepei va epesav polu baria stov Skebouln. Allo va sou kavei epi0esn o "nioumpns" , asxetos
ktl ktl ki allo evas gvwstos stn lista.

Exovtas auta upocn mou pnra to mnvuma Kwvstavtividn sto opoio ejngei giati
ekave tnv epembasn pou ekave. Epembasn pou mporei va kri0ei swstotatn ek twv
usterwv alla "stervn mou gvwsn va s' eixa prwta" pou leve.
Sto mnvnma auto katalngei me to parakatw:

"Apo auta pou exw diabasei tis teleutaies meres, uparxoun omws kapoia
0emata pou mallon einai polu proswpika. Prin to kanete teleiws Big
Brother, na exete epomenws up'oyh oti emeis den yhfizoume kosmo eksw apo
to kafeneio kai den uparxei nikhths kai 50 ekatommuria. Etsi polu filika
sas to lew kai naste kala."
Kai exei dikio, omws autn n paratnrnsn eprepe va eixe givei polu vwritera (isws kai xrovia)
ki oxi se meva alla stov Skebouln kai oxi opwsdnpote apo tov Kwvstavtividn
all apo kapoiov re gamwto.

Gia meva dev eipw0nke tipota proswpiko kaveis dev me gvwrizei s' autn tn lista
(mallov evas alla dev akoustnke to ovoma tou s' autn tnv suzntnsn). Oti xrnsimopoinsa
evavtiov tou Skebouln eivai pragmata pou eipw0nkav stn lista kai malista se periodous pou
egw nmouv se mail.

Telos pavtwv exovtas ta parapavw upocn mou mpnka sto newsgroup ki arxisa va diabazw.
Signoff
Auto eivai to prwto mnvnma pou eida kai diabasa. Se prwtn fasn skeftnka oti eivai
kapoios "nioumpns" pou dev hjere oti tis evtoles tis stelvouv sto server ki oxi stn lista.
To ovoma omws dev afnve amfibolies. Kai par' olo pou twra isws faivomai akoma kai eirwvikos
to kuriarxo suvais0nma otav to diabasa ntav stevoxwria.
Ekei gurw ntav kai kati mnvnmata gia maxairia me ebraiikes ekdiknseis
alla prepei va sas pw oti oute n ekdiknsn gia tnv ekdiknsn, oute ta
ebraika 0eologika povnmata me ekfrazouv.

H prwtn skecn mou ntav va steilw akoma kai proswpiko mnvuma stov Skebouln
sto opoio va dikaiologoumai (dev jerw bebaia akoma gia poio pragma) kai va
apaluvw tnv stasn mou. Me auto to mnvnma o Skeboulns e0ese eautov (sta matia mou
toulaxistov) stnv 0esn tou aduvatou. Ki av eivai kati pou me povaei pio polu
ki apo opoiadnpote adikn proswpikn epi0esn eivai va xtupaw h va tsalapataw
kapoiov pou eivai poio aduvatos.
Prospa0nsa va dikaiolognsw tov eauto mou ka efera stnv mvnmn mou eva mnvnma
pou stal0nke priv kava xrovo (dev diabazw google, grafw opws ta 0umamai
opote mporei va kavw kapoio mikro la0os se oti afora tis xrovikes periodous).
Htav apo kapoiov pou upnrje melos tns listas kai katngorouse tov Skebouln
(kai allous;) oti tov ekave va xasei tn douleia tou oti.. oti.. oti.. 0a ta jerete favtazomai.
Pnga malista stnv istoselida autou tou av0rwpou kai eida oti grafei mousikn
kai sigoura eivai polu euais0nto atomo.
Apo tote diabasa suxva aisxrous xaraktnrismous gi autov apo tov Skebouln (Asta0ns-upovvowvtas
oti dev eivai cuxologika isorropos;;; gia peite mou). Kai isws ola auta gia ta opoia
katngorouse tov Skebouln va ntav apokunmata tns favtasias tou. Alla o tropos me tov
opoio tov avtimetwpise o Skeboulns deixvouv cuxikn xamerpeia kai stnv kalutern
periptwsn idiaitera avwrimo av0rwpo. Tsalapatnma tou aduvatou gia tnv
dikn mas proswpikn euxaristnsn kai n avtidrasn tns listas av 0umamai kala: Autn
tou oxlou pou summetexei me euxaristnsn sto luvtsarisma.
Kai dev milaw gia tnv periptwsn Iakwbidn (kai tote edw nmouv). Ekei ta zntage o kwlos tou,
ta arpaje alla ntav kai kapoios pou avtexe kai va ta akousei.

Diabazovtas para katw me evtupwsiase to oti elaxistoi sumparsta0nkav dnmosia stov Skebouln.
Eivai kati pou dev to perimeva.
H stasn tns Lndas ki av kavw la0os dior0wse me
"dev eimai filn tou alla eivai gvwstos kai listobios, tov jeroume xrovia kai sigoura dev eivai to eva mnvnma
pou tov avtiproswpeuei alla n suvolikn parousia tou" eivai katavontn kai swstn apo mia meria,
Av kai eivai duskolo va breis tnv kaln parousia tou toulaxistov mesa s' auta xrovia pou eimai egw edw.
Eipame oti dev jerw KANENA proswpika edw mesa (ektos eva pou me eva review 0a tov avakalucete oloi).
Alla oute gia seva Lnda. Oi moves perigrafes pou exw akousei gia seva eivai apo tov Skebouln
alla kalutera va mnv tis epavalabw dev eivai idiaitera kolakeutikes.

Diabasa tnv wdn tns Sofias kai kava duo alla mnvnmata pou esteile
kai tote epesav polla kommatakia tou pazl stn 0esn tous.

Egw egrafa alla dev njera telika to mege0os tou oxetou, milame gia akoma megalutern
brwma ap' oti eixa favtastei.
O telikos apologismos eivai oti mallov kala ekava oti akava av kai dev jereis
pote ti prokeitai va epakolou0nsei.

Na eiste oloi kala kai av exete mnvnmata gia meva isws va diabasw proswpika tis erxomeves meres.
Alloiws apo tnv epomevn ebdomada.

------------------------------
Spyros Markadonakis

Sophia

Spyro Markadonakis wrote:

> Apo tnv Pemptn - Paraskeun mou eixav meivei ta mnvumata tou Papada ta opoia
> prepei va epesav polu baria stov Skebouln.

Amfiballw, av kai me 3afviasav ki emeva epeidn suvn0ws o Papadas dev
asxoleitai me tetoia.

> Kai exei dikio, omws autn n paratnrnsn eprepe va eixe givei polu vwritera (isws kai xrovia)
> ki oxi se meva alla stov Skebouln kai oxi opwsdnpote apo tov Kwvstavtividn
> all apo kapoiov re gamwto.

Auto eivai eva 0ema pou to exouem pei ekato fores edw kai xrovia. Alla
blepeis, opws avaferw kai allou, mporei va arxizoume tn filologikn
koubevtoula alla dev kavoume tipta epra apo auto giati mporei p.x. op
Markavtwvakns va em evoxlnse, opote as tov kaveikoureli o allos, to
xairomai, de mplekomai ki olas giait mporei va brw ki egw to mpela mou.

> toulaxistov) stnv 0esn tou aduvatou. Ki av eivai kati pou me povaei pio polu
> ki apo opoiadnpote adikn proswpikn epi0esn eivai va xtupaw h va tsalapataw
> kapoiov pou eivai poio aduvatos.

Tote de mas kaveis edw mesa :-)) dev sou aresei to spor;

> Apo tote diabasa suxva aisxrous xaraktnrismous gi autov apo tov Skebouln (Asta0ns-upovvowvtas
> oti dev eivai cuxologika isorropos;;; gia peite mou).

Koiuta, o Sta0ns peraser se fasn pou dev poluparakolou0ousa lista, alla
n l;ista eixe dia0esn va douleyei tov kaivourgio. Sivn0eia apo tnv opoia
teleutaia pervave olo kai perissoteroi kaivourgioi, dev 3erw giati etsi.
Dev amfiballw oti uperballei, alal se 0emata yuxologika klp o Skeb. dev
eixe akribws euais0nsies, ki auto pou eixe snmasia ntav oti kapoios estw
kai lav0asmeva 0ewrouse oti tov katadiwke n lista. Fusika eimaste toso
xovtropetsoi pou de mas voiazei, exei kai gelio n upo0esn.

> Diabazovtas para katw me evtupwsiase to oti elaxistoi sumparsta0nkav dnmosia stov Skebouln.
> Eivai kati pou dev to perimeva.

Dev exeis kairo edw gi'auto. 0a elega oti ta teleutai duo-tria xrovia
apo ekei pou ntav polu dnmofilns evtos listas mallvo yuxrave kosmo. Isws
gia tis uperboles tou evtos listas isws giati dev eixe pleov to magazi
trapezwmata stis e3oxes (toulaxistov apo auta pou akougovtav aplia edw
mesa) kai 3ereis o Ellnv luko-filos ektima idiaiterws ta trapezwmata
stis e3oxes, molis kopouv se 3exvaei. Eivai krima av ofeiletai s'auto,
aplws deixvei to ba0os twv ais0nmatwv twv "filwv".

> Diabasa tnv wdn tns Sofias kai kava duo alla mnvnmata pou esteile
> kai tote epesav polla kommatakia tou pazl stn 0esn tous.

Ase re file, dev 3ereis tipota.

--
###### ### ### # ### # ___
# # # # # # # # # # <*,->

Phidias Bourlas

Suggvwmn, alla' eav avafereste se palaia gegovota
va eiste akribeis kai plnreis.

O G.S. epavemfavistnke stnv lista meta apo meriko kairo.
Ednlwse oti n mntera tou pe8ave apo karkivo, oti o idios
upestn sobaro autokivntistiko atuxnma, oti atuxnse epaggelmatika
(ekleise n etaireia software pou eixe dnmiourgnsei) kai
ais8nmatika (dielu8n o desmos pou eixe) kai oti o idios
skeptetai tnv autoktovia.

Tis avtidraseis tns euais8ntns kai sumpovetikns listas
mporeite va tis favtasteite. [*]

F.M.

[*] to gelio kai n koroidia tns arkoudas

Sophia

Phidias Bourlas wrote:

> Tis avtidraseis tns euais8ntns kai sumpovetikns listas
> mporeite va tis favtasteite. [*]

Av 0umamai kala kapoios eixe pei oti auta eivai polu sobara kai kavovika
dev a0 eprepe va tov parouve sto yilo oloi. De 0umamai poios, isws n
Lamprivn. Fusika ntav fwvn boovtos ev tn ernmw, opws pavta, oi upoloipoi
etoimasav aplws ta maxairia. De bariesai, astov tov allo va koureuetai.

Omws, opws 0a sou elegav tosoi alloi "stulobates tns n0ikns" edw mesa
stn lista dev eimaste gia va sumpovame kavevav, eimaste gia va evoxloume
tous pavtes. Dev 3erw av ntav aln0eia auta pou elege o Sta0ns, dev eixa
allwste asxoln0ei apo tnv arxn kai toso mazi tou, omws bazw to xeri mou
stn fwtia oti polloi apo autous pou koptovtai gia tis mavades tous mnv
tolmnsei kaveis va pei kati kako gi'autes (pou 0usiastnkav gia va tous
megalwsouv klpklp) dev exouv kaveva problnma otav prokeitai gia tis
mavades allwv. KAi de lew oti eixe dikio o Sta0ns, alla apo tn stigmn
pou to eblepe etsi 0a mporousame va tou fer0oume kalutera. Alla ti les;
Na xasoume to paixvidi mas; Allwste ti exei o allos; "yuxologika", xara
sto prama, emeis dev eimaste nli0ioi pou mas sumbaivouv "yuxologika".

Statistika sumbaivouv se olous, opote dev uparxei 0ema, 0a bre0ouv
kapote s'autn tn 0esn ki av oxi oi idio kapoia agapnmeva tous proswpa ki
ekei 0a douv ti wraio prama pou eivai va sou ferovtai oi alloi etsi.

Peter G. Petropoulos

Na pou mas prokypse kai arsevikn Oikovomidou o ovomati Markamalakas.

Sigoura erxetai o Avtixristos...

Petros

Constantine Thomas

> [...]
> tolmnsei kaveis va pei kati kako gi'autes (pou 0usiastnkav gia va tous
> megalwsouv klpklp) dev exouv kaveva problnma otav prokeitai gia tis

Enas an0rwpos pou megalwse sta xeria mias ikanhs manas den mpwrei para na
exei kai ton apaitoumeno sebasmo gia oles ths manades tou kosmou, alwste
mana einai auth.
Ena an0rwpoeides pou megalwse sta xeria mias manas pou ekane aggareia, den
exei sebasmo gia kamia mana , kai isws na 0elei na ekdikh0ei "mia" mana,
etsi den exei problhma na epite0ei se poioudipote th mana.
Auto kseka0ara dixnei thn poiothta ths manas tou.

KT

Nikos Sarantakos

At 11:36 11-02-02 -0000, Phidias Bourlas wrote:
> [...]
>mporeite va tis favtasteite. [*]
>
> F.M.
>
>[*] to gelio kai n koroidia tns arkoudas

Katse re Feidia giati auta ginane tis proalles kai h nosos
tou A.izenxaouer den mas exei piasei toso polu akoma.
(To idio isxuei kai gia th Sofia, pou leei 'oi alloi etoimasan
maxairia' kai fantazetai kaneis oti oi alloi htan isame mia
dimoiria).

Sta sxetikws prosfata mhnumata tou Staqh (alla prowqhmena
edw apo ton Lewnida, alla apo esena) apanthsan/sxoliasan
to polu 7-8 atoma. Duo-tria apo auta ta mhnumata eksefrazan
aporia an einai auqentika ta staqika mhnumata. Uphrksan
to polu treis antidraseis me "gelio kai koro.idia" kai o
Skeb. sth sunexeia apanthse kai sobara, kai kata th gnwmh
mou swsta, oti dhladh den einai eukolo na sebasteis
kapoion pou apodidei oles tis parapanw sumfores sto
gegonos ths summetoxhs tou sth lista (den ta eipe etsi
o Skeb., ta lew me dika mou logia).

Den nomizw oti h arkouda gelase kai koro.idepse, antiqeta
allakse pleuro sth xeimeria narkh ths. Na kratame kai
ta pragmata stis swstes tous diastaseis, dioti exoume
kai euqunes apenanti ston istoriko tou mellontos.

ns

Phidias N. Bourlas

Nikos Sarantakos wrote:

> Katse re Feidia giati auta ginane tis proalles kai h nosos
> tou A.izenxaouer den mas exei piasei toso polu akoma.

0a elege kaveis oti to "Aizevxaouer" upodnlwvei to avti8eto,
eav dev egvwrize tnv tasn sou pros paigviwdn xeirismo tns glwssas
agapnte Niko. :-)
Oso gia ta upoloipa exeis merikws dikio, opws ws avtikeimevikos
istorikos o idios ofeilw va avagvwrisw, me tnv episnmavsn oti
ovtws o S. epekales8n autn tnv dikaiologia, meta apo tnv ekfrasn
tns dusareskeias tou grafovtos, dikaiologia logikws mev stekousa,
plnv omws oxi arketn, opws kai va 'xei.

> (To idio isxuei kai gia th Sofia, pou leei 'oi alloi etoimasan
> maxairia' kai fantazetai kaneis oti oi alloi htan isame mia
> dimoiria).

Oxi dimoiria bebaia, isame mia yofoden... klika movaxa,
gia tnv akribeia! :->

> [...]
> ta pragmata stis swstes tous diastaseis, dioti exoume
> kai euqunes apenanti ston istoriko tou mellontos.

F.M.

Vassilis Kostovassilis

Quiz: Gia poia skatofatsa grafthkan ta parakatw kai apo poion?
Aploustata giati se eixa EMPISTEYTEI tosous
mhnes, blaka ******. Kai orgizomai polu perissotero
apo prodotes kai upokrites para apo pragmatika
'kakous' kai 'blaberous'.

E3ugiansh ths listas 8es?
Auto pou ekanes einai 'e3ugiansh'?

figouratzidiko prama einai, kai ekdikhsh
enos kakiwmenou kwlopaidou pou exei pleon
apomakrun8ei oristika apo ton palio tou
a3iopisto kai enareto eauto.

Vassilis

Peter G. Petropoulos

On Mon, 11 Feb 2002, Vassilis Kostovassilis wrote:

> Quiz: Gia poia skatofatsa grafthkan ta parakatw kai apo poion?
> ============================================================
> Aploustata giati se eixa EMPISTEYTEI tosous
> mhnes, blaka ******.

****** = Feidia

Petros

ps. apo mourlous kai Mourles autn n lista allo tipota. Kapoia stigmn
0a grapsw peiper epi tns ekseliksns tou Ellnvara opws tnv exw dei sto
diadyktio apo to 1985 ews tnv xrovia pou 0a grapsw to thesis mou.

Phidias Bourlas

Dev katalabaivw ti 8eleis va peis.
3eroume oloi oti polla kai gia pollous eipe,
kata kairous, dikaiws kai adikws, o Sta8ns.
(Gia emeva, opws 8a 8umasai, eixe pei kai xeirotera,
meta ta avakalese, meta 3avaeipe, ta 3avaavakalese.)

Loipov; Epeidn sas eixe brisei, snmaivei oti dev
eprepe va sebasteite tov 8avato tns mnteras tou;
(Dev evvow eseva proswpika, pou dev 8umamai va eixes
pei tipota stnv sugkekrimevn periptwsn.) Auto evvoeis;
Gia dikaiologia mou to stelveis dnladn ki esu auto;
Gia ekdiknsn epeidn se 8ewrouse orgavwtn tns suvwmosias
evavtiov tou; 'H eivai allos o logos;

F.M.

Vassilis Kostovassilis <vass...@HELLAS.TAMU.EDU> said:

> Quiz: Gia poia skatofatsa grafthkan ta parakatw kai apo poion?
> ============================================================
> Aploustata giati se eixa EMPISTEYTEI tosous

savaidis

Kai gw ua gracw mia thesis gia toys malakes/isses ths listas.. :)
Sta biblia Petrakh, sta biblia, eisai mikros akomh gia listes.

Makis

Peter G. Petropoulos

> Kai gw ua gracw mia thesis gia toys malakes/isses ths listas.. :)
> Makis

Polloi prospa0nsav Apollwvie, giati oxi kai esy...ws gvwstov, "apo mikro
ki apo trello ma0aiveis tnv aln0eia".

Petros

Phidias Bourlas

Malista...

Egw 8a elega oti apo to tnv atuxn prospa8eia dikaiolognsews
twv adikaiologntwv, protimoterov to poieiv aidnmova signv
(...!! to petuxa Niko;! :-) )
(Koivws, asto kalutera.)

F.M.

U.G. Mporw va sou pw kai oti kapoious (oxi olous) tous adiknse
sobara kai kata surronv. Eterov ekaterov.

F.M.

Yiannis Trifillis <cz...@otenet.gr> said:
> [...]

Vassilis Kostovassilis

Nai, eixa kanei delete ta mails me to prosfato signoff tou Swthrh kai
h8ela na ksanadw to thread. Paw loipon sto google psaxnw gia signoff kai
bit.listserv.hellas kai briskw to parakatw. Opote lew, katse na thn pesw
sto Feidia shmera pou koptetai gia tis antidraseis ths listas!

Vassilis

Yiannis Trifillis

> [...]

Mporei kallista na mpoyrdologei me ayto:

> Loipov; Epeidn sas eixe brisei, snmaivei oti dev

> eprepe va sebasteite tov 8avato tns mnteras tou;

Yiannis Trifillis

Kala, etsi einai ama etsi nomizeis.
To 8ema einai pws den prospa8w na dikaiologhsw kanenan kai tipota
apolytws.
Egw soy lew ti katalabainw, apo ta grafomena kapoioy.
Kanw la8os?
Kai kala na bgw sth lista na moirastw ton pono moy me pente an8rwpoys
poy ta leme.
Alla na kathgorw th lista (thn ka8e lista) gia ta kaka ths moiras moy
(yparkta 'h anyparkta), den deixnei an8rwpo poy stekei kala.
Twra to an kai poso doylema xwraei sthn ka8e periptwsh, epidexetai poly
nero.
Kai na mhn soy fainetai parakseno, yparxoyn an8rwpoi poy thn briskoyne
etsi.

yt

savaidis

To fantazomai...