Dr.Flemon
unread,Feb 9, 2009, 7:24:52 AM2/9/09You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Fets com aquest seran cada vegada més habituals al nostre país. I la
culpa no és pas dels immigrants sinó de les falses expectatives
creades
i de la crisi global propiciada pels avariciosos de sempre: banca,
patronal, burocràcia, triples administracions, mala gestió etc. Sí en
aquest país no hi ha feina pels nacionals perquè s'entesten a crear
centres de negoci a l'estranger per reclutar-ne més? Doncs perquè
una
minoria obtingui beneficis, mentre la majoria estarà cada vegada més
en
una situació de precarietat total i absoluta. Fan vomitar les
tertúlies
televisives del mati, on uns senyors molt ben vestits envesteixin
sense
pietat contra la precarietat laboral exigint: més flexibilitat
laboral,
més facilitats per contractar ma d'obra estrangera, i sous més
baixos .
I ara que ve la crisi que farem amb tota aquesta gent? Ja ho podrà
suportar la seguretat social? I la sanitat?
Doncs que ho pagui la bona gent catalana de sempre amb: delinqüència,
brutícia, pudor, integrisme, sous de misèria, competència deslleial,
diner negre, privatitzacions, apugen els transports, l'energia, les
hipoteques, els lloguers, el menjar, parkings per tot arreu. I tot
gracies als eixerits de sempre que portarán els catalans a la ruïna
total.