Program yazan bi yazılım

Lithium

to Bilgi TV
Daha öncede yazdım fakat gözden kaçtı heralde...

Acaba kendim nasıl program yazabilirim...

Mesela Basicte program yazmayı nasıl öğrenebilirim???

Lithium

to Bilgi TV
Ya da windows böyle bi özelliği war mı???

Böyle bi program veren site war mı???(Tabi beleş)

[melek]

to Bilgi TV
googledan aratınız isterseniz.

Lithium

to Bilgi TV
Yardımınız için teşekkür ederim hanfendi hiç aklıma gelmemişti.

Lithium

to Bilgi TV
Ne diye aratmamı tavsiye edersiniz.

Fatih A. Avşar

to bil...@googlegroups.com
hangi basic den bahsediyorsunuz. qbasic, gwbasic, visual basic

Lithium

to Bilgi TV
visual

Lithium

to Bilgi TV
aslında farketmez kendimi geliştirmek istiyorum...program yazarak.

Fatih A. Avşar

to bil...@googlegroups.com

Lithium

to Bilgi TV
taşaekkür ederim

Fatih A. Avşar

to bil...@googlegroups.com

Lithium

to Bilgi TV
3X Teşekkür ederim

YaŞar Kemal DAĞ

to Bilgi TV
basicle başla kendini geliştirirsin

ERGIN TIRAVOGLU

to bil...@googlegroups.com
nesne tabanlı olsunda, vb.net,c#, JAVA

11.11.2006 tarihinde YaŞar Kemal DAĞ <yasark...@gmail.com > yazmış:

basicle başla kendini geliştirirsin

( daha bitmedi )
http://www.nakitturk.net
3D Online Uzay Oyunu EVE-Online BAŞLADI
OGame e Bin Basan 3D Online Uzay Oyunu EVE-Online

ycirpanli/yigit

to Bilgi TV
murat baturay ınelinden opebilirsin mesela :D o ii bi yontem olabilir
yazılım ogrenmek için

BLAGER

to Bilgi TV
microsoft un visual basic ine baslangic olarak qbasic (quick basic ) i
kullanabilirsin.ancak sana pek bir getirisi olmaz yani amatorce
programlama dillerine giris yapabilirsin.zaten qbasic 1.35 mb.ayrica
ikinci linkte yardimci elektronik kitaplar var.sana cok yardimci
olacaklar.

qbasic 1.35mb ==> http://www.sendspace.com/file/qov4qv

yardimci *.pdf ler ===> http://www.sendspace.com/file/718eyt

beyazkartal

to Bilgi TV
www.nedirtv.com

Bu linkte görsel olarak anlatımlar mevcut ancak üye olman şart

beyazkartal

to Bilgi TV
www.yazilimuzmani.com bu siteyi yazmayı unutmuşum

Levent

to Bilgi TV
Visual Basic (VB) ile program yazmak istiyorsan veya VB öğrenmek
istiyorsan, ben kendi kullandığım "Microsoft Visual Basic 6"
programını kullan derim...
- Nasıl öğrenecem ki ben bunu şimdi, hani beş dörttane örnek
olsaydı elimde...!
dersen eğer, şu siteye üye olmanı tavsiye ediciim.
www.vbasicmaster.com
selamımı söylersen yardımcı olurlar... ehe ehe
:^)

ERGIN TIRAVOGLU

to bil...@googlegroups.com
Temelden başlamak herzaman iidir, ama artık .net olsun java olsun temellik bi hali kalmadı, uçurumlar var arda o yüzden sıfırdan başlıyacaksa, yeni programlamanın temelinden başlaması gerektiği düşüncesindeyim, bunu söölerken vb4-5-6 delphi3-4 pascal c gwbasic qbasic basic ATARI800XL basic de program yazmış biri olarak söölüyorum, hiç eski programalarla uğraşma, yeni nesil programlarda sıkıntı çekersin.

Fatih A. Avşar

to bil...@googlegroups.com
bencede  ya  .net  ya da java platformu tam anlamıyla öğrenilmeli, diğerleri ile uğraşmaya gerek yok.