Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Kortemark, anno 2010

0 views
Skip to first unread message

VH

unread,
Jul 3, 2009, 7:56:22 PM7/3/09
to
Vlaanderen is totaal verpauperd omdat de hele staatsbegroting naar de
godverdomse uiterstlinkse VRT gaat. Goede radiomakers zijn al lang de
grond ingeboord. De hele sletsen-, sloefen- en sporthandel is
gedelocaliseerd naar het Oosten. Eenzaam maar verbeten nochtans houdt
een Kortemarkse entrepreneur zijn zaak recht...

http://cjoint.com/data/hebZJ15CQv_N090703_164-cropped.jpg

Grijns.

newstyle.interieur

unread,
Jul 4, 2009, 3:05:29 AM7/4/09
to

lol

VRT Lover�

unread,
Jul 4, 2009, 4:51:56 AM7/4/09
to
VH wrote:

> http://cjoint.com/data/hebZJ15CQv_N090703_164-cropped.jpg

> Grijns.

Schoenmaker , blijf bij uw leest...................... LOL

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

TIeR3

unread,
Jul 4, 2009, 5:04:15 AM7/4/09
to
VH wrote:

De enige zelfstandige die nog belastingen betaalt, en hiermee de 12.000.000.000 profiteurs
in dit onland te onderhoudt. Zelfs de gebroeders Grimm ontbrak het aan voldoende inspiratie
voor dergelijk sprookje. :)

Fustigator

unread,
Jul 4, 2009, 5:09:11 AM7/4/09
to
Vitae forma vocatur VH <visua...@gmail.com>, die Fri, 3 Jul 2009
16:56:22 -0700 (PDT), in littera
<304ec4d9-cfa7-4065...@i18g2000pro.googlegroups.com> in
foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

Grapleest! :-)))
--

Fusti

VH

unread,
Jul 4, 2009, 6:42:27 AM7/4/09
to
On Jul 4, 5:09 pm, Fustigator <Fustiga...@xs4all.nl> wrote:

> Grapleest! :-)))

Altijd he Fust, altijd ;-)

Webmanneken

unread,
Jul 4, 2009, 8:42:55 AM7/4/09
to

Marco Polo

unread,
Jul 4, 2009, 9:10:25 AM7/4/09
to

"TIeR3" <ti...@3.33> schreef in bericht
news:004a9529$0$29773$c3e...@news.astraweb.com...

12 miljard?
Is dat niet een beetje teveel voor ons grondgebied(je)?
Of weet ge niet dat 12 miljoen mets "slechts" 6 nullen dient te worden
geschreven?


Tom De Moor

unread,
Jul 4, 2009, 10:05:54 AM7/4/09
to
In article <0xI3m.25790$n8.2...@newsfe10.ams2>, please...@myplace.be
says...

>
> > De enige zelfstandige die nog belastingen betaalt, en hiermee de
> > 12.000.000.000 profiteurs
> > in dit onland te onderhoudt. Zelfs de gebroeders Grimm ontbrak het aan
> > voldoende inspiratie
> > voor dergelijk sprookje. :)
> >
>
> 12 miljard?
> Is dat niet een beetje teveel voor ons grondgebied(je)?
> Of weet ge niet dat 12 miljoen mets "slechts" 6 nullen dient te worden
> geschreven?
>
>
>

Sommigen profiteren voor 1000. ;-)

Veel nullen is altijd gevaarlijk.

TDM

fr.o.ta.

unread,
Jul 4, 2009, 10:48:41 AM7/4/09
to
Tom De Moor beweerde :

Ik heb nog niet kunnen reageren wegens ... juist, te druk.

Hopla daar gaat de bel ...

doei


TIeR3

unread,
Jul 4, 2009, 10:50:35 AM7/4/09
to
Marco Polo wrote:

De "overdrijvende trap" is je vreemd, in deze circustent, waar haast elke week het einde der tijden
aangekondigd wordt?


Naam

unread,
Jul 4, 2009, 11:03:20 AM7/4/09
to
fr.o.ta. bracht volgend idᅵe uit :

>
> Hopla daar gaat de bel ...
>

Te ver van huis en je enkelband begint te piepen? :-p


Whoopi

unread,
Jul 4, 2009, 11:20:38 AM7/4/09
to
fr.o.ta. plaatste dit op zijn scherm :

Je denkt toch niet dat wij daar intrappen?


The_Kit

unread,
Jul 4, 2009, 11:21:35 AM7/4/09
to

Is er eigenlijk nog wel iemand die niet in je killfilter zit? GK
misschien? Is het dan niet beter dat jullie gewoon over msn communiceren?

Flipper

unread,
Jul 4, 2009, 2:57:43 PM7/4/09
to
fr.o.ta. formuleerde de vraag :

> Ik heb nog niet kunnen reageren wegens ... juist, te druk.
>
> Hopla daar gaat de bel ...
>
> doei

Daar zijn ze met de dwangbuis, en niks te vroeg.... :')


Groggy

unread,
Jul 4, 2009, 4:18:56 PM7/4/09
to
VH heeft uiteengezet op 4-7-2009 :

Frappant, hij vindt dat men, ten allen tijde, kinderen moet behandelen
als kinderen, en diezelfde paljas snapt niet, dat men kinderen
gebruikt, om zijn sportkleertjes, sloefen, en andere prullaria te
fabriceren.
Om maar aan te tonen hoe diep zijn schijnheiligheid zit, zagen op een
ander, maar zelf zijn zes nullen verdienen op de rug van kinderen....


Radioposter

unread,
Jul 4, 2009, 4:25:51 PM7/4/09
to
fr.o.ta. schreef:

De bel gaat ... papa komt binnen om te zien hoe zoonlief het doet met
papa zijn zuurverdiende centen.
Na een paar seconden verlaat papa neeknikkend de zaak ... Mijn zoon is
dus toch een paljas.
Jammer van m'n zaad ... ik had beter teruggetrokken !

fr.o.ta.

unread,
Jul 4, 2009, 5:04:32 PM7/4/09
to
Groggy stelde dit idᅵe voor :


Ik heb dat niet in de hand.

De VRT echter wel. Snap je het verschil?

Overigens de producten die ik verkoop worden hoofdzakelijk in Europa
gemaakt.

Roemeniᅵ, Duitsland, Spanje, Turkije, ...

Omdat deze duurder en kwalitatiever zijn. Die producten maakt men in
Europa.

Bijvoorbeeld de beste voetbalschoenen ter wereld de World Cup en Copa
Mundial van Adidas (waar de meeste spelers van Anderlecht mee spelen)
worden in Duitsland gemaakt om te waken over de kwaliteit van de
schoen.

De echte massaproductie, zeg maar de brol (plastieken zolen in
sportschoenen in plaats van adiprene of air of gel), die worden
verkocht in de ketens. Dat zijn dan de schoentjes van 25 ᅵ 40 euro.

Dat verkoop ik dus niet.

Ik krijg veel sporters binnen met zere knieᅵn of voeten of rug die
eerst van die brolschoenen met plastieken zolen kochten en dan wᅵl
bereid zijn om 80 ᅵ 120 euro te betalen.

Nadien geen pijn meer. Niet moeilijk, je gewicht komt telkens op de
zolen terecht. En als dat plastiek is en geen dempende stof, dan maak
je daarmee je lichaam kapot.

Mensen die van die brol kopen en daarmee sporten, zouden beter niet
sporten, want ze maken daarmee hun lichaam kapot.


ikke�

unread,
Jul 4, 2009, 5:18:06 PM7/4/09
to
fr.o.ta. wrote:

Ik koop mijn Adidassen toch liever bij Galeria Inno of Galeria Kaufhof.
Veel meer keuze en veek goedkoper dan bij jou voor net dezelfde schoen.
Doei!

PauL

unread,
Jul 4, 2009, 7:18:22 PM7/4/09
to

"Whoopi" <marcs...@mobistarmail.be> schreef in bericht
news:mn.24107d97f...@mobistarmail.be...

> fr.o.ta. plaatste dit op zijn scherm :

>> Ik heb nog niet kunnen reageren wegens ... juist, te druk.


>>
>> Hopla daar gaat de bel ...
>>
>> doei
>
> Je denkt toch niet dat wij daar intrappen?

't Zijn toch solden !?
Moest die bel nu eens een keer niet gaan...

Marco Polo

unread,
Jul 5, 2009, 4:17:19 AM7/5/09
to

"fr.o.ta." <freedo...@hotmail.com> schreef in bericht
news:h2nq4l$55m$1...@aioe.org...

Zou je wel willen.


Marco Polo

unread,
Jul 5, 2009, 4:18:37 AM7/5/09
to

"PauL" <mi...@skynet.be.del> schreef in bericht
news:h2oo04$2vgi$2...@nl-news.euro.net...

Als ze gaat, dan denk ik eerder dat het door een falsecontact is door de
spinnewebben die er inzitten.


the dark side

unread,
Jul 5, 2009, 4:20:59 AM7/5/09
to
fr.o.ta. formuleerde de vraag :

> Overigens de producten die ik verkoop worden hoofdzakelijk in Europa gemaakt.
> Roemeniᅵ, Duitsland, Spanje, Turkije, ...
> Omdat deze duurder en kwalitatiever zijn. Die producten maakt men in Europa.

Sedert wanneer hoort Turkije bij Europa?

Turkije is zowel geografisch als politiek gᅵᅵn europees land.


evr

unread,
Jul 5, 2009, 5:30:36 AM7/5/09
to
On 5 jul, 10:20, the dark side <invalid.invalid@invalid> wrote:
> fr.o.ta. formuleerde de vraag :
>
> > Overigens de producten die ik verkoop worden hoofdzakelijk in Europa gemaakt.
> > Roemenië, Duitsland, Spanje, Turkije, ...

> > Omdat deze duurder en kwalitatiever zijn. Die producten maakt men in Europa.
>
> Sedert wanneer hoort Turkije bij Europa?
>
> Turkije is zowel geografisch als politiek géén europees land.

Tja, en dan iemand voor dom verwijten, hoe labiel kan je zijn?.

peter govaere

unread,
Jul 5, 2009, 5:56:29 AM7/5/09
to

"fr.o.ta." <freedo...@hotmail.com> schreef in bericht
news:h2nq4l$55m$1...@aioe.org...

> Ik heb nog niet kunnen reageren wegens ... juist, te druk.


>
> Hopla daar gaat de bel ...


PROEST !!!!!


peter govaere

unread,
Jul 5, 2009, 5:57:24 AM7/5/09
to

"fr.o.ta." <freedo...@hotmail.com> schreef in bericht
news:h2og51$tad$1...@aioe.org...

> Overigens de producten die ik verkoop worden hoofdzakelijk in Europa
> gemaakt.

Geloof je het zelf ?


Whoopi

unread,
Jul 5, 2009, 7:55:41 AM7/5/09
to
Het is zᅵ dat fr.o.ta. formuleerde :

> Groggy stelde dit idᅵe voor :
>> VH heeft uiteengezet op 4-7-2009 :
>>> Vlaanderen is totaal verpauperd omdat de hele staatsbegroting naar de
>>> godverdomse uiterstlinkse VRT gaat. Goede radiomakers zijn al lang de
>>> grond ingeboord. De hele sletsen-, sloefen- en sporthandel is
>>> gedelocaliseerd naar het Oosten. Eenzaam maar verbeten nochtans houdt
>>> een Kortemarkse entrepreneur zijn zaak recht...
>>>
>>> http://cjoint.com/data/hebZJ15CQv_N090703_164-cropped.jpg
>>>
>>> Grijns.
>>
>> Frappant, hij vindt dat men, ten allen tijde, kinderen moet behandelen als
>> kinderen, en diezelfde paljas snapt niet, dat men kinderen gebruikt, om
>> zijn sportkleertjes, sloefen, en andere prullaria te fabriceren.
>> Om maar aan te tonen hoe diep zijn schijnheiligheid zit, zagen op een
>> ander, maar zelf zijn zes nullen verdienen op de rug van kinderen....
>
>
> Ik heb dat niet in de hand.
>
> De VRT echter wel. Snap je het verschil?
>
> Overigens de producten die ik verkoop worden hoofdzakelijk in Europa gemaakt.
>
> Roemeniᅵ, Duitsland, Spanje, Turkije, ...
>
> Omdat deze duurder en kwalitatiever zijn. Die producten maakt men in Europa.
>
> Bijvoorbeeld de beste voetbalschoenen ter wereld de World Cup en Copa Mundial
> van Adidas (waar de meeste spelers van Anderlecht mee spelen) worden in
> Duitsland gemaakt om te waken over de kwaliteit van de schoen.
>
'T is er aan te zien, dat die van Anderlecht die schoenen dragen.


Fustigator

unread,
Jul 5, 2009, 5:28:55 PM7/5/09
to
Vitae forma vocatur VH <visua...@gmail.com>, die Sat, 4 Jul 2009
03:42:27 -0700 (PDT), in littera
<77447db3-745a-4b7a...@v37g2000prg.googlegroups.com> in

foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>On Jul 4, 5:09�pm, Fustigator <Fustiga...@xs4all.nl> wrote:


>
>> Grapleest! :-)))
>
>Altijd he Fust, altijd ;-)

Welke leest past, trekke de schoen d'er over:-)
--

Fusti

Fustigator

unread,
Jul 5, 2009, 5:28:55 PM7/5/09
to
Vitae forma vocatur Tom De Moor <viper...@removethis.gmail.com>,
die Sat, 4 Jul 2009 16:05:54 +0200, in littera
<MPG.24b980215...@newsgroups.telenet.be> in foro

be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>In article <0xI3m.25790$n8.2...@newsfe10.ams2>, please...@myplace.be

Bepol is daar het levende bewijs van.:-)))))))
>
>TDM
--

Fusti

0 new messages