http://cjoint.com/data/hebZJ15CQv_N090703_164-cropped.jpg
Grijns.
lol
> http://cjoint.com/data/hebZJ15CQv_N090703_164-cropped.jpg
> Grijns.
Schoenmaker , blijf bij uw leest...................... LOL
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
De enige zelfstandige die nog belastingen betaalt, en hiermee de 12.000.000.000 profiteurs
in dit onland te onderhoudt. Zelfs de gebroeders Grimm ontbrak het aan voldoende inspiratie
voor dergelijk sprookje. :)
Grapleest! :-)))
--
Fusti
> Grapleest! :-)))
Altijd he Fust, altijd ;-)
12 miljard?
Is dat niet een beetje teveel voor ons grondgebied(je)?
Of weet ge niet dat 12 miljoen mets "slechts" 6 nullen dient te worden
geschreven?
Sommigen profiteren voor 1000. ;-)
Veel nullen is altijd gevaarlijk.
TDM
Ik heb nog niet kunnen reageren wegens ... juist, te druk.
Hopla daar gaat de bel ...
doei
De "overdrijvende trap" is je vreemd, in deze circustent, waar haast elke week het einde der tijden
aangekondigd wordt?
>
> Hopla daar gaat de bel ...
>
Te ver van huis en je enkelband begint te piepen? :-p
Je denkt toch niet dat wij daar intrappen?
Is er eigenlijk nog wel iemand die niet in je killfilter zit? GK
misschien? Is het dan niet beter dat jullie gewoon over msn communiceren?
> Ik heb nog niet kunnen reageren wegens ... juist, te druk.
>
> Hopla daar gaat de bel ...
>
> doei
Daar zijn ze met de dwangbuis, en niks te vroeg.... :')
Frappant, hij vindt dat men, ten allen tijde, kinderen moet behandelen
als kinderen, en diezelfde paljas snapt niet, dat men kinderen
gebruikt, om zijn sportkleertjes, sloefen, en andere prullaria te
fabriceren.
Om maar aan te tonen hoe diep zijn schijnheiligheid zit, zagen op een
ander, maar zelf zijn zes nullen verdienen op de rug van kinderen....
De bel gaat ... papa komt binnen om te zien hoe zoonlief het doet met
papa zijn zuurverdiende centen.
Na een paar seconden verlaat papa neeknikkend de zaak ... Mijn zoon is
dus toch een paljas.
Jammer van m'n zaad ... ik had beter teruggetrokken !
Ik heb dat niet in de hand.
De VRT echter wel. Snap je het verschil?
Overigens de producten die ik verkoop worden hoofdzakelijk in Europa
gemaakt.
Roemeniᅵ, Duitsland, Spanje, Turkije, ...
Omdat deze duurder en kwalitatiever zijn. Die producten maakt men in
Europa.
Bijvoorbeeld de beste voetbalschoenen ter wereld de World Cup en Copa
Mundial van Adidas (waar de meeste spelers van Anderlecht mee spelen)
worden in Duitsland gemaakt om te waken over de kwaliteit van de
schoen.
De echte massaproductie, zeg maar de brol (plastieken zolen in
sportschoenen in plaats van adiprene of air of gel), die worden
verkocht in de ketens. Dat zijn dan de schoentjes van 25 ᅵ 40 euro.
Dat verkoop ik dus niet.
Ik krijg veel sporters binnen met zere knieᅵn of voeten of rug die
eerst van die brolschoenen met plastieken zolen kochten en dan wᅵl
bereid zijn om 80 ᅵ 120 euro te betalen.
Nadien geen pijn meer. Niet moeilijk, je gewicht komt telkens op de
zolen terecht. En als dat plastiek is en geen dempende stof, dan maak
je daarmee je lichaam kapot.
Mensen die van die brol kopen en daarmee sporten, zouden beter niet
sporten, want ze maken daarmee hun lichaam kapot.
Ik koop mijn Adidassen toch liever bij Galeria Inno of Galeria Kaufhof.
Veel meer keuze en veek goedkoper dan bij jou voor net dezelfde schoen.
Doei!
>> Ik heb nog niet kunnen reageren wegens ... juist, te druk.
>>
>> Hopla daar gaat de bel ...
>>
>> doei
>
> Je denkt toch niet dat wij daar intrappen?
't Zijn toch solden !?
Moest die bel nu eens een keer niet gaan...
Zou je wel willen.
Als ze gaat, dan denk ik eerder dat het door een falsecontact is door de
spinnewebben die er inzitten.
Sedert wanneer hoort Turkije bij Europa?
Turkije is zowel geografisch als politiek gᅵᅵn europees land.
Tja, en dan iemand voor dom verwijten, hoe labiel kan je zijn?.
> Ik heb nog niet kunnen reageren wegens ... juist, te druk.
>
> Hopla daar gaat de bel ...
PROEST !!!!!
> Overigens de producten die ik verkoop worden hoofdzakelijk in Europa
> gemaakt.
Geloof je het zelf ?
>On Jul 4, 5:09�pm, Fustigator <Fustiga...@xs4all.nl> wrote:
>
>> Grapleest! :-)))
>
>Altijd he Fust, altijd ;-)
Welke leest past, trekke de schoen d'er over:-)
--
Fusti
>In article <0xI3m.25790$n8.2...@newsfe10.ams2>, please...@myplace.be
Bepol is daar het levende bewijs van.:-)))))))
>
>TDM
--
Fusti