On 5/11/2012 12:52 AM, marcose wrote:
>> De VorT is hier onbereikbaar. Wat is je punt?
>>
> Minister van ellende Monica De Coninck gaat de dop drastisch verminderen
> ipv te beperken in de tijd.
Groots! Ik ben van mijn lang leven nog nooit op den dop geweest. Den dop
is voor nix nodig.
> Voor gezinshoofden gaat het om een daling met 12 procent, voor
> alleenstaanden met 17,5 procent, voor samenwonenden zakt de uitkering
> met 41,5 procent tot 483 euro per maand.
Fantastisch! Eindelijk! Is de index ook al naar de kloten? Kruypt den
vakbond in het stof, gaat den Diablo 1000 euro vragen voor een
treynreys, brandt Dehaene? Is Magda Blok ontploft? Gaan al de parvenu's
met styrofoam bekertjes kruipen aan de Lidle van "gimme manny Joe" zoals
de ik alhier dagelijks zie en wedervaer?
Mijn lol kan niet op, eindelijk ontwaakt Europa uit zijn lethargische
ondermensdroom. Nu nog de Griekse bedriegers terug aan hun drachme. Gaan
de te vroeg gepaansioneerde staatsambtenaren ook kruipen voor een bete
Kolruitbrood rond Uwplees en hun zuyp halen bij de Pakipakiwinkels?
Brandt Dehaene, Bacop, Dexia, Bellefuz, Inbef amen? (bis)
> Bedoeling is armoede-getto's te creėren als volgende stap na een
> succesvolle substitutie van een meerderheid van de bevolking.
Tof. Dan kan ik eindelijk naar den belziek wederkeren. Al is het maar
voor 2 maand. Laat de beest gaan en kieper alle Makakken terug in het
rifgebergte, de negers terug in hun negorijen en de Afganen bij hun
Talibaanse windthonden. Goed nieuws dus, als het patattencentrum van De
Witte er geen strootje voor steekt. Dus toch maar even afwachten. Ik heb
nix gemist, met dank voor de annelieze.