Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Dexia: Werklozen verliezen tot 40 procent van uitkering ... goed !!!

8 views
Skip to first unread message

Bankster

unread,
May 10, 2012, 10:59:19 AM5/10/12
to

Bankster

unread,
May 10, 2012, 11:05:16 AM5/10/12
to

Illuminatus

unread,
May 10, 2012, 11:07:59 AM5/10/12
to
On 5/10/2012 10:59 PM, Bankster wrote:

> http://www.deredactie.be

De VorT is hier onbereikbaar. Wat is je punt?

marcose

unread,
May 10, 2012, 12:52:42 PM5/10/12
to
Minister van ellende Monica De Coninck gaat de dop drastisch verminderen
ipv te beperken in de tijd.

Voor gezinshoofden gaat het om een daling met 12 procent, voor
alleenstaanden met 17,5 procent, voor samenwonenden zakt de uitkering
met 41,5 procent tot 483 euro per maand.

Bedoeling is armoede-getto's te creëren als volgende stap na een
succesvolle substitutie van een meerderheid van de bevolking.

M

Strandkruier

unread,
May 10, 2012, 1:51:32 PM5/10/12
to
On Thu, 10 May 2012 18:52:42 +0200, marcose <mar...@nowhere.be>
wrote:

>On 10/05/2012 17:07, Illuminatus wrote:
>> On 5/10/2012 10:59 PM, Bankster wrote:
>>
>>> http://www.deredactie.be
>>
>> De VorT is hier onbereikbaar. Wat is je punt?
>>
>Minister van ellende Monica De Coninck gaat de dop drastisch verminderen
>ipv te beperken in de tijd.
>
>Voor gezinshoofden gaat het om een daling met 12 procent, voor
>alleenstaanden met 17,5 procent, voor samenwonenden zakt de uitkering
>met 41,5 procent tot 483 euro per maand.
>
>Bedoeling is armoede-getto's te creėren als volgende stap na een
>succesvolle substitutie van een meerderheid van de bevolking.
>
>M

Mijn hypothese: marcose = Illuminatus, die op zijn eigen inzendingen
antwoord geeft.

Norbert de strandkruier & fruitkweker

Illuminatus

unread,
May 10, 2012, 2:04:30 PM5/10/12
to
On 5/11/2012 12:52 AM, marcose wrote:

>> De VorT is hier onbereikbaar. Wat is je punt?
>>
> Minister van ellende Monica De Coninck gaat de dop drastisch verminderen
> ipv te beperken in de tijd.

Groots! Ik ben van mijn lang leven nog nooit op den dop geweest. Den dop
is voor nix nodig.

> Voor gezinshoofden gaat het om een daling met 12 procent, voor
> alleenstaanden met 17,5 procent, voor samenwonenden zakt de uitkering
> met 41,5 procent tot 483 euro per maand.

Fantastisch! Eindelijk! Is de index ook al naar de kloten? Kruypt den
vakbond in het stof, gaat den Diablo 1000 euro vragen voor een
treynreys, brandt Dehaene? Is Magda Blok ontploft? Gaan al de parvenu's
met styrofoam bekertjes kruipen aan de Lidle van "gimme manny Joe" zoals
de ik alhier dagelijks zie en wedervaer?

Mijn lol kan niet op, eindelijk ontwaakt Europa uit zijn lethargische
ondermensdroom. Nu nog de Griekse bedriegers terug aan hun drachme. Gaan
de te vroeg gepaansioneerde staatsambtenaren ook kruipen voor een bete
Kolruitbrood rond Uwplees en hun zuyp halen bij de Pakipakiwinkels?
Brandt Dehaene, Bacop, Dexia, Bellefuz, Inbef amen? (bis)

> Bedoeling is armoede-getto's te creėren als volgende stap na een
> succesvolle substitutie van een meerderheid van de bevolking.

Tof. Dan kan ik eindelijk naar den belziek wederkeren. Al is het maar
voor 2 maand. Laat de beest gaan en kieper alle Makakken terug in het
rifgebergte, de negers terug in hun negorijen en de Afganen bij hun
Talibaanse windthonden. Goed nieuws dus, als het patattencentrum van De
Witte er geen strootje voor steekt. Dus toch maar even afwachten. Ik heb
nix gemist, met dank voor de annelieze.

Ghingis Khan

unread,
May 10, 2012, 2:31:07 PM5/10/12
to

"Bankster" <rema...@reece.net.au> schreef in bericht
news:ZV7MS9AZ4103...@reece.net.au...
Die blijven ontvangen.......miljarden.

--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.khadag.org
http://www.snowleopard.org



marcose

unread,
May 10, 2012, 5:00:49 PM5/10/12
to
On 10/05/2012 20:04, Illuminatus wrote:
> On 5/11/2012 12:52 AM, marcose wrote:
>
>>> De VorT is hier onbereikbaar. Wat is je punt?
>>>
>> Minister van ellende Monica De Coninck gaat de dop drastisch verminderen
>> ipv te beperken in de tijd.
>
> Groots! Ik ben van mijn lang leven nog nooit op den dop geweest. Den dop
> is voor nix nodig.
>
>> Voor gezinshoofden gaat het om een daling met 12 procent, voor
>> alleenstaanden met 17,5 procent, voor samenwonenden zakt de uitkering
>> met 41,5 procent tot 483 euro per maand.
>
> Fantastisch! Eindelijk! Is de index ook al naar de kloten? Kruypt den
> vakbond in het stof, gaat den Diablo 1000 euro vragen voor een
> treynreys, brandt Dehaene? Is Magda Blok ontploft? Gaan al de parvenu's
> met styrofoam bekertjes kruipen aan de Lidle van "gimme manny Joe" zoals
> de ik alhier dagelijks zie en wedervaer?
>
> Mijn lol kan niet op, eindelijk ontwaakt Europa uit zijn lethargische
> ondermensdroom. Nu nog de Griekse bedriegers terug aan hun drachme. Gaan
> de te vroeg gepaansioneerde staatsambtenaren ook kruipen voor een bete
> Kolruitbrood rond Uwplees en hun zuyp halen bij de Pakipakiwinkels?
> Brandt Dehaene, Bacop, Dexia, Bellefuz, Inbef amen? (bis)
>
>> Bedoeling is armoede-getto's te creëren als volgende stap na een
>> succesvolle substitutie van een meerderheid van de bevolking.
>
> Tof. Dan kan ik eindelijk naar den belziek wederkeren. Al is het maar
> voor 2 maand. Laat de beest gaan en kieper alle Makakken terug in het
> rifgebergte, de negers terug in hun negorijen en de Afganen bij hun
> Talibaanse windthonden. Goed nieuws dus, als het patattencentrum van De
> Witte er geen strootje voor steekt. Dus toch maar even afwachten. Ik heb
> nix gemist, met dank voor de annelieze.
>
Spijtig voor u maar in de Rif hebben ze geen eeuwigdurende OCMW en geen
imams die hen vertellen dat later al de bleekscheten hun slaafjes zullen
zijn.
De Zuidpool heeft nog ongerepte natuur.

ceecee

unread,
May 10, 2012, 10:42:41 PM5/10/12
to
On 10 mei, 16:59, Bankster <remai...@reece.net.au> wrote:
> http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/120510_werkloosheids...
>
> maar de banken...

Schande, ik hoop dat ze allemaal tesamen naar Brussel gaan en het in
brand steken !
Eerst de banken... dan de ministeries!

En ik hoop ook live op TV zoals toen met 911 ..
Maar als het in Brussel brandt, ga ik eens goed lachen!

ceecee

ceecee

unread,
May 10, 2012, 10:45:01 PM5/10/12
to
On 10 mei, 19:51, Strandkruier <strandkru...@gmail.com> wrote:
> On Thu, 10 May 2012 18:52:42 +0200, marcose <marc...@nowhere.be>
> wrote:
>
>
>
>
>
> >On 10/05/2012 17:07, Illuminatus wrote:
> >> On 5/10/2012 10:59 PM, Bankster wrote:
>
> >>>http://www.deredactie.be
>
> >> De VorT is hier onbereikbaar. Wat is je punt?
>
> >Minister van ellende Monica De Coninck gaat de dop drastisch verminderen
> >ipv te beperken in de tijd.
>
> >Voor gezinshoofden gaat het om een daling met 12 procent, voor
> >alleenstaanden met 17,5 procent, voor samenwonenden zakt de uitkering
> >met 41,5 procent tot 483 euro per maand.
>
> >Bedoeling is armoede-getto's te creëren als volgende stap na een
> >succesvolle substitutie van een meerderheid van de bevolking.
>
> >M
>
> Mijn hypothese: marcose = Illuminatus, die op zijn eigen inzendingen
> antwoord geeft.
>
> Norbert de strandkruier & fruitkweker- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Ja, en ik zal het maar toegeven: ik ben Norbert de Strandkruier !
:-)
ceecee
Message has been deleted

marc

unread,
May 12, 2012, 6:33:42 AM5/12/12
to
Onze belegger (op MS en LH) heeft al 33% invaliditeit verkregen, hij schoot
door zijn hand.

Hij zal nu opnieuw veel werk creeren voor Portugese ICT ingenieurs, ALS ze
zijn merkjes trouw blijven, anders: scheding, werk kwijt, op straat gooien
in kartonnen doos ...


--
--
What's on Shortwave guide: choose an hour, go!
http://shortwave.tk
700+ Radio Stations on SW http://swstations.tk
300+ languages on SW http://radiolanguages.tk
0 new messages