Hoe komt het toch dat onze omroepen vaak in 4:3 uitzenden als het
originele formaat breedbeeld was ?
Ik was net een opname van "The I Inside" van 2Be aan het bekijken van
24 april ll. en zag dat het in 4:3 uitgezonden werd.
Volgens
imdb.com was het origineel dus 2.35:1
Dat is dus echt volledig breedbeeld zoals je in de cinema ziet, en dat
gaan ze dan kapotknippen tot het 4:3 is !!!
Wat voor een knoeiers zijn dat toch, en dan zijn ze verwonderd dat ze
zoveel kijkers verliezen.