Vitae forma vocata ceecee <
chris...@gmail.com> , die Wed, 11 Apr
2012 20:54:48 -0700 (PDT), in littera
<
406ad0ac-a1da-46ed...@fw28g2000vbb.googlegroups.com>
in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:
>On 11 apr, 20:28, Fustigator <
remai...@reece.net.au> wrote:
>> Vergelijk de rekeningen van een gemiddeld gezin
>>
>> Bij verbruik van 23.260 kwh/jaar betaalt een gezin uit Leuven dat
>> verwarmt met gas bij
>>
>> Electrabel: 1.677,91 euro
>> Lampiris: 1.295,64 euro
>>
>> Het verschil is dus 382,27 euro per jaar. (Bron: VREG, Vlaamse Regulator
>> voor Elektriciteit en Gas)
>>
>> "Het verschil is dat hun contracten de olieprijs volgen, maar het is
>> zeer eigenaardig dat de gasprijzen de olieprijzen zouden volgen, want
>> daar is nog maar weinig verband", verklaart Van de Cruys van Lampiris.
>> "Bij ons volgt de gasprijs de gasprijs."
>>
>>
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/120411_Lampiris_Gasprijs
>
>We worden door die smeerlappen (ik ga het woord "schijthuizen" even
>laten rusten wegens overgebruik), die smeerlappen dus, zuigen ons
>gewoon uit en de Staat heeft er geen problemen mee..
Al reageer je op de tekst van mijn "feker", ben ik het eens met wat
hij schreef.
>"Au armes citoyens!"
>En voor de vlamingen meer van hetzelfde !
>"Cassons la baraque"
>Et pour les flamins van hetzelfde g*dverdomme !"
tu veux dire les sal'flamins, probablement :-))))
Maar het pikante is dat de enige gas-provaaider die niet alleen niet
meedoet, maar zijn prijzen *verlaagt* Lampiris is, een notabene Luiks
bedrijf: des sal'wallons, quoi!
Persoonlijk was ik al begin van dit jaar van uitzuiger Electrabel naar
Lampiris overgeschakeld: wat mijn "feker" hierboven schrijft is dus
exact, want ik heb mijn facturen vergeleken.
--
Fusti