hier zie:
http://www.bbc.co.uk/news/technology-17190918
http://www.raspberrypi.org/
Als de bedoeling van open broncode is te tonen hoe complex computersoftware
kan zijn, of hoe simple (?), en dan te beweren dat je zoiets niet kunt
volhouden gans je leven zonder een stevige motiverende aandeelhouder, dan
zullen ze wel geslaagd zijn, zeker?
Al de slimme zijn begonnen met 1 euro van henzelf, en 99 euro van iemand
anders. Vraag het maar aan L&H. (ze zouden nooit meer willen herbeginnen,
al zijn ze verplicht het omgekeerde te zeggen in de media, ...)
T'is niet al die concentratie, t'is de concertatie die teveel geld kost.
--
--
What's on Shortwave guide: choose an hour, go!
http://shortwave.tk
700+ Radio Stations on SW
http://swstations.tk
300+ languages on SW
http://radiolanguages.tk