Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Savat van Angeltjes over de VRT

1 view
Skip to first unread message
Message has been deleted

Badsloef

unread,
May 13, 2008, 1:37:48 PM5/13/08
to
fot schreef:
> x-no-archive:
>
> Het marktaandeel van Eén steeg tussen september en april van 29,3 procent in
> 2006-2007 naar 30,6 procent in 2007-2008.
>
> Zeven maanden na elkaar was het marktaandeel hoger dan in dezelfde maand van
> het jaar voordien. Enkel in april was er een dalende trend.
>
> Netmanager Jean Philip De Tender geeft toe dat de concurrentie zich dit
> voorjaar sterk geprofileerd heeft.
>
> "In Vlaanderen is eindelijk een normaal tv-landschap aan het ontstaan waarin
> de rollen van een breed openbaar net en de commerciële omroepen zichtbaar
> anders zijn", zegt De Tender.
>
> Eén hoopt zijn marktleiderspositie tijdens het komende televisieseizoen te
> behouden.
>
> **********************************************************************
>
> Tot zover de protserige tekst die prijkt op de webstek van de VRT.
>
> De toon van deze mededeling zijnde wat hij is, vragen we ons af, als zowat
> 30% van de Vlamingen naar de 0000 kijken, waar zitten de 70% anderen ?
> Beslist niet bij Canvas, want anders zou het zelfingenomen persberict dat
> vermelden.
>
> Ook nog dit : de VRT wordt betoelaagd door de gemeenschap ( een 300 miljoen
> euri !) en dan is het makkelijk om de pronktoer op te gaan, terwijl in
> realiteit de meest succesrijke programma's nog steeds aangekocht worden bij
> productiehuizen. Die in een aantal gevallen niet meer zijn dan dekmantels
> voor enkelingen die gretig gebruik maken van de voordelen van de openbare
> omroep maar voor de rest liever door het leven gaan als bedrijfsleiders met
> alle financiële voordelen vandien. Dankzij de arrogante belgicistische
> malloot Tony Mary zit de VRT met financiële verplichtingen die natuurlijk
> zullen bijgepast worden door Calimero Bourgeois. Zijn de volledige
> overeenkomsten met Woestijnvis al publiek gemaakt ? Of is men tevreden met
> de enkel geciteerde bedragen voor hernemingen ?
>
> Met 3.017 dwalen de dames en heren door de gangen, ze kosten ons de oren van
> de kop en wat de Nieuwsdienst betreft, zitten we opgescheept met een een
> compagnie linkse rakkers die niet boven maar onder alle verdenking hun
> regime-opdracht vervullen. Onze hoop blijft gevestigd op enkele jongere
> medewerkers maar wie in dat milieu wil overeind blijven, moet eieren voor
> zijn geld kiezen. Wat jammer allemaal, dat de partijpolitiek het openbare
> leven verziekt tot in onze huiskamers.
>
> Savat
>
> http://blog.seniorennet.be/angeltjes/
>
>
>
> Zo is dat Savat!
>
> Misbruik, verkwanseling en overbodig gebruik van belastingsgeld.
>
> Denk er aan in het stemhokje, stem Vlaams Belang.
>
> Stem al die bandieten weg.

Godderis je bent een zielige rukker. Meer valt er over jou niet te
zeggen.


Blondie_from_Brussels

unread,
May 13, 2008, 2:02:59 PM5/13/08
to
Badsloef wrote:

Korte relatie leidt tot zware stalking

VEURNE - Koen G. (30) uit Kortemark moest zich voor de rechter
verantwoorden voor stalking. Via een vriendin had hij Jannick Voet (30)
uit Kortrijk ontmoet en daaruit ontstond een korte relatie. Toen Jannick
die stopzette, bestookte G. haar met vernederende e-mails en sms'jes. ,,Ik
werd er zo bezeten van dat ik er zelfs tijdens mijn werk mee bezig was'',
aldus Jannick.

Koen G., die een eigen website heeft, is de man die ook in conflict ligt
met minister Marino Keulen over onterecht gebruik van een domeinnaam. ,,G.
kon niet verdragen dat ik hem afwees. Hij stuurde mij gore e-mails en
sms-berichten. Dat ik een hoer was en tippelde. Omdat ik alleen woon,
ontving ik volgens hem mannen thuis. Hij uitte ook bedreigingen. Nadien
viel hij mijn vriendin Kathleen lastig. Zij had hem gezegd dat hij mij met
rust moest laten.''

Fantast

,,Ik zou er de oorzaak van zijn dat een huwelijk tussen hen mislukt was.
Een fantast is het'', aldus Kathleen, die ook een rechtszaak tegen G.
aanspande. ,,Met sommige vrouwen ben je echt niets, vond hij. Ik verloor
bijna mijn job door hem.''

Procureur Deraeve, die 70 pagina's mails van G. bij zich had, dreigde
ermee diens pc in beslag te nemen en eiste een voorbeeldstraf voor alle
stalkers.

Koen G., die een sportzaak runt maar naar eigen zeggen ook ,,een bekend
radiofiguur'' is : ,,Ik heb Jannick graag gezien en wilde met mijn
berichten een verzoening tot stand brengen. Toen bleek dat zij dat niet
wou, ben ik ermee gestopt. Maar zij heeft ook mij belasterd en gekleineerd
via internet.''

Zijn vernederende e-mails schrijft hij toe aan de emotionele periode die
hij na de afwijzing beleefde. ,,Ik was gekwetst. Nu heb ik een nieuwe
vriendin'', aldus G.

Jannick Voets vraagt 1.000 euro morele schadevergoeding. Uitspraak op 14
januari.

(MMA)


(MMA)18/12/2004

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

lieven

unread,
May 14, 2008, 1:23:57 AM5/14/08
to
Blondie_from_Brussels wrote:

> Badsloef wrote:

> Fantast

> (MMA)


> (MMA)18/12/2004

http://nl.facebook.com/people/Koen_Godderis/643588312

Mvg,

Lieven

Niet van belang

unread,
May 14, 2008, 3:30:13 AM5/14/08
to

"fot" <freedo...@hotmail.com> schreef in bericht
news:g0cirh$g7v$1...@news.albasani.net...

>
> Denk er aan in het stemhokje, stem Vlaams Belang.
>
> Stem al die bandieten weg.
>
Ach Koen Godderis, jouw oproep alleen al om te stemmen voor het Vlaams
Belang is al reden genoeg om het niét te doen. Anders had ik het wellicht
in overweging genomen.


0 new messages