op 9 mei vindt het jaarlijks congres van de UBA (Unie der Belgische
zendAmateurs) plaats.
Dit jaar gaat dit door in Oostende.
Ben je geïnteresseerd in wie een radio-amateur is en wat hij juist
doet?
Kom dan zeker eens af. Ingang is gratis.
Er is een doorlopende tentoonstelling in de gebouwen van het KHBO
(hogeschool) aan de zeedijk 101 in Oostende met demo's, workshops,
videovoordrachten, zelfbouwstand, jeugdwerking (jamboree), enz...
Je ziet er dus de radioamateur aan het werk in alle facetten die deze
hobby aanbiedt.
Hier vindt je het programma:
http://www.uba.be/uba/congres2009/avuba2009_congres_nl.html
Site UBA-vereniging:
http://www.uba.be
op 9 mei vindt het jaarlijks congres van de UBA (Unie der Belgische
zendAmateurs) plaats.
Dit jaar gaat dit door in Oostende.
Ben je ge�nteresseerd in wie een radio-amateur is en wat hij juist
doet?
Kom dan zeker eens af. Ingang is gratis.
Nu de toegang nog. Zie daar...de Hollanders !!