Betaal ik teveel voor canal+ met boeket??

Peter Bruyneel

Hallo,
onlangs discussieerde ik met iemand over canal+. Hij zegt dat hij voor
canal+ (dus grijs, blauw en geel) en het boeket (fox kids, animal planet,
enz...) 1500 bfr. betaald.
Ik betaal hiervoor via domiciliëring 1599 bfr.
Allebei huren we dezelfde bak, nl. zo'n digitale (van Philips dacht ik) met
2 sleuven of slots; ene voor de canal+kaart en ene voor ...(ik weet niet
waarvoor?). Hij woont in Brugge, en ik in regio Oostende.
Waarom betaal ik 100 bfr. meer dan die persoon van Brugge???

--
Met vriendelijke groeten, Peter.
Peter.B...@village.uunet.be

Foxy

Kijk eens op www.canalplus.be
en je zult merken dat het 1399 Fr kost voor canal+ digitaal.
Wie weet heb jij ook de optie van music choice ondertekend (wat zij altijd
proberen aan te smeren bij het abonneren) dat kost dan 200 Fr extra.
Je kunt dit abonnement voor de muziekkanalen terug afzeggen.

Foxy
"Peter Bruyneel" <Peter.B...@village.uunet.be> schreef in bericht

giskart

U mag u eigen gelukkig prijzen, ik betaal pas echt veel.

Ik betaal 1099fr per maand voor enkel canal+ grijs.
Zelden is er een goede film op en vaak spelen voetbal of amerikaanse "sporten"
(show-worstelen, enz..).
Zaken die graag zou wollen zien ( manga-films ) spelen ze enkel op canalplus
blauw.
Na een jaar had ik er genoeg van. Ik belde voor info om de waarborg van de
decoder terug te krijgen.

Toen vertelde men mij dat ik dat 3 maanden voor het verstrijken van het jaar
per aangetekende brief opgezegt moest hebben.
En dat ik terug voor een jaar moest betalen, anders incassoburau.
En aangezien het inderdaad in hun algemene voorwaarden is vermeld heb ik
dan maar betaald.

Het is dan wel wettelijk wet canal+ doet, maar wel verwerpelijk.
Dat is wat ze noemen "klantenbinding"

Een hoogst ontevreden canaal+ klant
(het moet niet altijd belgacom/skynet zijn)

Giskart

Thomas

Nope,

het tarief voor de canalpluskanalen en het boeket bedraagt 1599 BEF

Wat misschien wel kan is dat die persoon nog onder het oude tariefplan valt
(tot het einde avn zijn abonnementsjaar). Alhoewel ik betwijfel dat dit
toen 1500 BEF was.

Fomas

Kristien

giskart <giska...@Myahoo.com> wrote in message

> [...]
"sporten"
> (show-worstelen, enz..).
> Zaken die graag zou wollen zien ( manga-films ) spelen ze enkel op

Ik wist zelfs niet dat dit kon ! (ik bedoel enkel canal+ grijs nemen !)
Hier in mijn regio (Asse) is nog steeds geen canal digital beschikbaar. Dus
we moeten het nog met de 3 canaaltjes doen (wit - blauw - hallmark) In het
tv boekje staat ook nog geel vermeld, maar daar slaag ik niet in dat te
ontvangen. Iemand een idee ?

Om op de eerste vraag te reageren, is het niet zo dat als je onmiddellijk
voor 1 jaar betaald je een maand gratis krijgt ? Misschien ligt daar het
verschil.

--
Slukes

Kristien

Homepage : http://home.freegates.be/kriske

C700

Ongelofelijk hoeveel verschillende tarieven en ditto 'pakketjes' Canal +
aanbiedt.
Ik betaal tandenknarsend 1249 fr voor grijs en blauw zonder hallmark en
digitaal is er hier in Antwerpen ook niet bij.
Ligt niet aan Canal+ maar aan de kabelboer (Integan) die slechte cablering
heeft waardoor digitaal niet overal mogelijk is.
Het wordt tijd dat hier concurrentie komt ... en een aangetekende brief voor
opzeg mag je gerust vroeger sturen ook.
Hoofdzaak dat het minstens 3mnd voor verstrijken van contract ontvangen is.

Vinden jullie ook niet dat FilmNet veel beter programmeerde qua zenduren,
herhalingen etc en niet te vergeten qua keuze films ?

Was er een half jaar geleden geen berichtgeving over concurrentie die
alleenrecht zou verwerven over o.a. disney producties ?

Free To Air Satfreak

schotel van 60 cm + een dvb ontvanger met CAM module....investering van rond
de 20-25.000 BEF.

Dan heb je C+ via satelliet for free!!!

Ned1
Ned2
Ned3
RTL 4
RTL 5
SBS 6
Veronica
TMF
Net 5
Canal+ 1
Canal+ 2
Canal+ 16/9
Ciné Cinemas
Discovery
National Geographic
Adult X.....
6 MTV kanalen
spaanse + Franse + Italiaanse Canalplussen...
+ 1000 andere
en die zijn wel 6 maand eerder als in Belgiė of Nederland!!!

Maar ja...jullie worden graag bij de buk gezet.....

To reply: remove 'No SPAM'

theo. uit vl

"Free To Air Satfreak" <Cable_T...@NOSPAMhotmail.com> schreef in bericht
> hallo,

wat hierboven staat klopt wel, wat men niet vertelt is dat wat hierboven
staat illegaal is.
dit enkel voor info , wie doet er niets in 't zwart

Peter Bruyneel

De primaire vereisten zijn een adres hebben in Nederland, dacht ik.
Zoniet: geen abo!! Dus ook niet voor nederlanders die in het buitenland
wonen.

Free To Air Satfreak

> De primaire vereisten zijn een adres hebben in Nederland, dacht ik.
> Zoniet: geen abo!! Dus ook niet voor nederlanders die in het buitenland
> wonen.

=> en Belgen die in België wonen? Wanneer die nu niet tevreden zijn van het
povere aanbod van Anaal Plus?
En mijn receiver draait altijd.....(geen storingen), wat niet kan gezegd
worden via kabel!

Peter Bruyneel

Hier in Belgiė zijn ze op gebied van satelliet inderdaad nog ver achter.
Elke avond slechts een half uurtje journaal via satelliet.

--

berichtnieuws lnDg6.380627$MA1.13...@afrodite.telenet-ops.be...