Tom Boonen compulsieve relatie in Monaco: commentaar op de .nl radio

alterpsy

Vanochtend op de .nl radio, een commentator (die wel een belgisch accent
leek te hebben) beweerde dat het wel nuttig zou zijn voor de relatie
met zijn vriendin dat ie naar Monaco verhuisde( R1.nl). Want, zo zei ie,
Tom is niet alleen een wielergod, maar ook een god voor tevele
vrouwtjes, en zijn vriendinnetje zal zo in Monaco wat rust vinden
en de zekerheid dat Tom niet vreemdgaat.
Ik stond versteld dat de .nl journalist bij zoiets geen vragen had,
het was er dan ook een van de sportredactie, en bij de sportredactie
zijn ze zovele hormonen gewoon geworden, dat ze compulsieve
relaties al lang niet meer in vraag stellen. Voor iemand die niet
weet wat een compulsieve relatie is: zoiets eindigt minstens
met een moord, dan raakt de zaak vanzelf bekoeld.
Maar kijk nu, Beckham en consoorten zitten daar ook, op dat eiland
voor koningskinderen. En alleen met je vriendje, dat gaat toch
al gauw vervelen, vooral tussen die ongelofelijk interessante
vedetten. Nu, er is wel goed nieuws, Tom Boonen gaat onder
het mes. Een hersenchirurg beweert dat ie het jagersinstinct
van Tom Boonen gaat "kleineren", door een peephole optimizer (*)
operatie uit te voeren, waarbij het kijkgat waarmee Tom door
de wereld wandelt verengt tot dat ene vriendinnetje, althans,
dat hoopt men. Neo Nazi's beweren dat je compleet monogaam wordt
na een vijftal operaties. Aspirant neo nazi's geloven dat
ze de klassieke geneeskunde moeten blijven volgen.
Frank Vandenbroucke laat zich gewoon niet opereren.
Hij blijft hier, onder "zijn" volk, en geniet als een
sfinx van zijn koningskinderschap.
Hij koopt een nieuwe villa, en dat is dat. Maar hij is
dan ook een verwalste vlaming ?? (of is het verwaalst??).
Want is dat nu echt gezond, een villa kopen, en tussen
de vlaamse koeien gaan wonen??

--Ik weet het, deze voetnoot zou de tekst enigszins kunnen
verknallen, maar of ze leerzaam is ! --
(*)peephole optimizer: term uit de informatica: probeer een
proces te verbeteren door niet globaal, maar op een eng
nivo te kijken. De geneeskunde zit in een peephole
visie op de mens: men pakt problemen niet globaal aan,
maar lokaal. Heb je etterende puistjes op je gezicht,
hoeveel drs sturen je dan wandelen met een nepmiddel??
Hoeveel zeggen: mijd suiker, misschien ook koolhydraten
als brood. Sommigen zullen zeggen: neem zink. Neem
15mg zink, en je kunt weer tegen 5 pinten!
--
http://home.tele2.be/madpride2004/kriebels.html
Over zenuwen/chakra die trillen, stemmen horen, en andere multiculturele

Koen Godderis

"alterpsy" <alterps...@tiscali.be> schreef in bericht

> [...]
> vrouwtjes, en zijn vriendinnetje zal zo in Monaco wat rust vinden
> en de zekerheid dat Tom niet vreemdgaat.

Als je als man zo'n succes hebt, is het ongetwijfeld soms moeilijk om de
hormonen onder bedwang te houden. En de eerste vent die beweert dat dat niet
zo is, moet wel nen dikke loser zijn.

Kijk maar eens naar Beckham, hoeveel keer heeft die al geen scheve schaats
gereden? Maar dat is nu eenmaal zo als je succes hebt op wereldniveau. Al de
mooiste vrouwkes hangen aan je lijf. En willen maar 1 ding: je in bed.

Lore zal er dus mee moeten leren leven met dat risico dat Tom op een dag wel
eens scheef op zijn fiets kan zitten.

Vanavond zat een reclameboy "in man bijt hond" die beweerde dat de
markwaarde van Boonen veel hoger zou zijn, moest die aanpappen met iemand
van het kaliber Jessica Simpson.

't Leek me nogal grof ... Vooral wanneer zoiets ter ore mocht komen bij
Lore.

Enfin, dat 'm maar eens goed geniet daar in Monaco van de glitter en
glammer, van zijn Lore, en vooral van het belastingsparadijs.

Wie kan hem ongelijk geven om Belgiė te onvluchten? Als ik 1,5 ą 2 miljoen
euro jaarlijks vanaf volgend jaar zou verdienen in geval Boonen zou ik ook
zeggen: Belgiė is kut, adieu!

alterpsy

ach, vanaf ze een beetje bekend zijn op internet, hebben
ze geen gewone relaties meer :-)

Toevallig de grootse hormonozotoide die antwoordt ???