Vanaf 2 april op Canvas (VRT): de remake van The Prisoner

1 view

Bart Van Hemelen

Vanaf 2 april toont de Vlaamse zender Canvas elke vrijdagavond de
remake van The Prisoner uit 2009. De eerste aflevering was gisteren in
Virus te zien.

(Virus is een programma waarin Canvas elke week iets speciaals toont,
pas op de dag zelf wordt bekendgemaakt wat. Kan de pilot zijn van een
reeks, een documentaire,...)

http://virus.canvas.be/virus/virus-162-the-prisoner-2009/
De volledige zesdelige remake van The Prisoner zie je vanaf vrijdag 2
april op Canvas.

Bart Van Hemelen [at] GMail [dot] com
"Space is disease and danger wrapped in darkness and silence!"
-- Leonard "Bones" McCoy in Star Trek XI

Bart Van Hemelen

On Wed, 17 Feb 2010 17:00:20 +0100, Bart Van Hemelen
<BartVan...@GMail.com> wrote:

>Vanaf 2 april toont de Vlaamse zender Canvas elke vrijdagavond de
>remake van The Prisoner uit 2009. De eerste aflevering was gisteren in
>Virus te zien.

Hier kan je de eerste minuut bekijken:
http://video.canvas.be/canvasminuut-dinsdag-16-februari-2010

Niek

Bart Van Hemelen wrote:
> Vanaf 2 april toont de Vlaamse zender Canvas elke vrijdagavond de
> remake van The Prisoner uit 2009. De eerste aflevering was gisteren in
> Virus te zien.

Een tijdje terug heb ik dit bekeken en was best onder de indruk. Het
origineel heb ik nooit gezien dus het zou kunnen dat mensen die dat
kennen dit tegen vinden vallen. Anders is dit echt een aanrader.

--
Niek