Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Gevonden nummerplaat

6 views
Skip to first unread message

Filip

unread,
Apr 16, 2008, 11:05:51 AM4/16/08
to
Ik heb hier vandaag een afgebroken nummerplaat gevonden.
De letters zijn MAY.
Wie me de cijfers kan zeggen mag ze komen ophalen.

pastis

unread,
Apr 16, 2008, 11:21:59 AM4/16/08
to

"Filip" <m...@verwijderditscarlet.be> schreef in bericht
news:480615c5$0$2990$ba62...@news.skynet.be...

> Ik heb hier vandaag een afgebroken nummerplaat gevonden.
> De letters zijn MAY.
> Wie me de cijfers kan zeggen mag ze komen ophalen.


En welke motor hangt er aan die plaat ;-)
Anders stuur je ze misschien beter gewoon terug naar de dienst voor
inschrijvingen, of je rijdt er eens naartoe dan heb je weer een doel.


Grtz,
Eric B.

softspot

unread,
Apr 17, 2008, 4:15:36 AM4/17/08
to
"Filip" <m...@verwijderditscarlet.be> wrote in news:480615c5$0$2990
$ba62...@news.skynet.be:

> Ik heb hier vandaag een afgebroken nummerplaat gevonden.
> De letters zijn MAY.
> Wie me de cijfers kan zeggen mag ze komen ophalen.
>

de mijne komt niet in aanmerking: wel de juiste letters maar in verkeerde
volgorde. En hij hangt er nog aan dus...

Wat misschien wel kan helpen bij je zoektocht is eens vermelden in welke
omgeving je hem gevonden hebt.

Filip

unread,
Apr 17, 2008, 9:24:55 AM4/17/08
to
"softspot" <softspot-iha...@hotmail.com> schreef in bericht
news:Xns9A8368616F165so...@194.134.0.61...

Inderdaad, je hebt gelijk. Ik heb ze gevonden langs de weg tussen Hertsberge
en Ruddervoorde.
Google maps:
http://maps.google.be/maps/ms?f=q&hl=nl&geocode=&jsv=107&ie=UTF8&msa=0&msid=107289244959187994462.000440f1c830b90329c67&ll=51.106755,3.233757&spn=0.019374,0.039997&t=h&z=15

flyingbrick

unread,
Apr 18, 2008, 5:48:13 AM4/18/08
to
gewoon afgeven op het politiebureau, die verwittigen de eigenaar.

Pascal

unread,
May 5, 2008, 4:15:47 PM5/5/08
to

"Filip" <m...@verwijderditscarlet.be> schreef in bericht
news:48074f9b$0$2987$ba62...@news.skynet.be...
Tis niet ver van mijn deur dan
dacht dat het van een Harley kwam
Waar ik achter reedt deze middag


0 new messages