Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Ural

9 views
Skip to first unread message

Toran

unread,
Jun 20, 2008, 4:34:31 PM6/20/08
to
Hi,

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het merk Ural?
Betrouwbaarheid? Service importeur Gossy? Verbruik?
Zijn er eigenlijk wel verkooppunten in Vlaanderen, want ik denk van niet...

Met dank, want ik ben benieuwd.

Toran

flyingbrick

unread,
Jun 25, 2008, 8:53:53 AM6/25/08
to
de invoerder voor de Benelux is Gossie in nederland
www.ural.eu
Betrouwbaarheid??....ik zou het niet weten, maar zal wel meevallen
zeker!
Die dingen blijven rijden ;o)
0 new messages