VRT en Verhofstadt: schutter was een VB'er

Koen Godderis

Op het Nederlandse radio 3FM is de schietpartij in Antwerpen het hoofdpunt
van hun radionieuws.

Caroline VDB van de VRT vertelt dat het om iemand gaat met extreem-rechts
gedachtegoed. Ook premier Verhofstadt noemt het een gevolg van
extreem-rechts.

De verkiezingen komen er aan ... het Vlaams Belang is de zondebok hahahaha
... Terwijl het de multiculturele samenleving is die faalt. Een
multicultirele samenleving die net de linkiewinkies van de VRT en de
Verhofstadts en co hebben gecreëerd.

En de rellen in Frankrijk, weet je wie daar de schuldige is? Le Pen
natuurlijk!

Ik denk dat Verhofstadt dit alles wel ziet als een godsgeschenk, kan die nu
lekker deze moorden misbruiken voor eigen kraam.

De moorden zijn laf, het misbruiken van deze daden voor politiek gewin nog
veel laffer!

Maar zo kennen we ze wel ...

De Fucking linkie winkies.

uncle

"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in message

> De Fucking linkie winkies.

Welke rechtsche klunz brabbelde er onlangs dit perfide taaltje:
"Geef ons wapens. De roofdieren hebben messen, van kleins af hebben ze
tijdens het jaarlijkse offerfeest geleerd hoe ze warmbloedige kuddedieren
moeten kelen."
Hiermee kweek je haat.
u.

FelixDEhuiskater

uncle schreef:

Onzin, haat kweek je door uitsluiting of extreme bevoordeling

Guido

Koen Godderis wrote:

> [...]

> lekker deze moorden misbruiken voor eigen kraam.

> De moorden zijn laf, het misbruiken van deze daden voor politiek gewin nog

Koen je gaat te ver met je uitlatingen.Je begrijpt blijkbaar niet de
diepte van je beweringen in het extreem gedachtegoed.
Je predikt haat en onverdraagzaamheid,zeer gevaarlijk.
Stel eens (zomaar een oprisping)dat enkele jongeren van Borgerhout of
elders naar Kortemark afzakten om een haat zaaier morres te leren.
Er zijn zeer veel Turkse/Marokaanse en andere jongeren die beter het
Vlaams machtig zijn en kunnen lezen dan wij.
Anderzijds had ik uw reactie verwacht,want dit was te mooi voor u om te
laten liggen,u moet er ook bij vermelden dat de schutter een jonge
antwerpenaar was en van Belgische afkomst.
Geen Turk of Marokaan of andere nationaliteit.
Guido

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Tommy - ON3TD

Als jij een mp3-speler in Kortemark krijgt zorg ik wel voor een paar Polen,
die lul verdient het wel in tegenstelling tot onschuldige slachtoffers...

Anty

"Tommy - ON3TD" <CA...@uba.be> schreef in bericht

> Als jij een mp3-speler in Kortemark krijgt zorg ik wel voor een paar
> Polen, die lul verdient het wel in tegenstelling tot onschuldige
> slachtoffers...

Als er één partij is die moorden en andere criminele feiten aangrijpt om
publiciteit te voeren beste heer Godderis, dan is het wel het VB.
Uw calimero-complex neemt trouwens bijzonder ziekelijke vormen aan. Maar
geen probleem hoor, daarmee pas je perfect binnen de rest van "uw" partij.

Koen Godderis

"Guido " <guido...@pandora.be> schreef in bericht

Je hoeft me helemaal geen allochtone lesjes te leren, want ik heb al 3 jaar
een Marokkaanse vriendin. Het meisje is hier geboren, volledig ingeburgerd
en heeft een goeie job. En het ziet er sinds enkele weken naar uit dat we
ook effectief ons leven zullen delen.

Je begrijpt het niet Guido, het zijn net onze "zelfverklaarde democraten"
die haat zaaien door 1 miljoen Vlamingen te demoniseren en de autochtone
bevolking opzetten tegen de allochtone bevolking omwille van autochtoon
racisme. Benadeling van de autochtone bevolking en stigmatisering van de
autochtone bevolking wanneer ze wantoestanden aanklaagt. Dan krijgen ze de
stempel "racisten".

Het resultaat is bekend van dergelijke stigmatisering: Pim Fortuyn. Er waren
er bij de VRT die een goed gevoel kregen bij de dood van Pim Fortuyn,
opgeruimd staat netjes! Uiteindelijk werd die uitspraak door de kijk en
luisterraad veroordeeld, maar diverse topmensen van de VRT hebben die
uitspraak steeds verdedigd door zelf geen sancties uit te schrijven. Hoe
extreem links kan je als openbare omroep zijn? En het aanzetten tot moorden
zoals in het VRT-programma van koen fillet door goesting te krijgen om
iemand onder de trein te duwen? Wat zeg je? Haat zaaien?

En dan die politieke "lijkenpikkerij" om electoraal gewin:
Verhofstadt: "deze moord is een gevolg van extreem-rechts"

Degucht: "1 miljoen Vlamingen zijn mestkevers"

Aelvoet: De radiozender van Jurgen Verstrepen is net dezelfde als Radio
Milles collines in Rwanda die ten tijde van de volkerenmoord aanzette tot
haat en moord

Wie zaait hier haat? Juist, de politiek correcte linkie winkies, want een
partij als het Vlaams Belang staat nu net voor zware bestraffing van
criminaliteit. En heeft anderen nog nooit gedemoniseerd. Dat is een
specialiteit voorbehouden voor de linkiewinkies.

Nu is het een blanke die schiet, 2 weken geleden roma zigeuners, al die
ramkraken door noordfranse jongeren van noord afrikaanse afkomst, .... onze
multiculturele samenleving werkt. Een multicultuerele samenleving waar onze
linkiewinkies zo hebben in geloofd. Multicul is flauwekul, want multicul
werkt niet.

Zie joegoslavië, zie Irak, zie Frankrijk ... En als we nog langer dergelijk
linkiewinkie beleid hebben volgt Vlaanderen. 't Is zelfs al begonnen.

De extremen worden alsmaar groter.

Nogmaals dit alles komt als een godsgeschenk voor onze nu al zwaar
electoraal losende linkiewinkies, kunnen ze de gang van zaken in Vlaanderen
waar ze zelf altijd politiek verantwoordelijk voor geweest zijn wijten aan
partijen die nog nooit ook maar één beleidsdaad hebben verricht.

= lijkenpikkerij

Autochtoon of allochtoon, maar iederen dient zich te schikken naar de regels
in dit land en dient gelijk behandeld te worden.

Voilà, niets min en ook niets meer.

Koen

Ghingis Khan

"Anty" <antho...@skynet.be> schreef in bericht

En ik die dacht dat er maar één partij voor de harde aanpak
van criminelen is.

Wie laat er criminelen met minder dan 6 maanden effectief vrij ?

--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org/

Jan van Brabant

> [...]
>>

> Als er één partij is die moorden en andere criminele feiten aangrijpt om
> publiciteit te voeren beste heer Godderis, dan is het wel het VB.
Larie, het Belang kon gemakkelijk garen spinnen met de" MP3 moord" maar
heeft zich op de vlakte gehouden.

Het zijn, in tegenstelling, de "anderen" die nu op het Vlams-nationalisme en
het Vlaams Belang aan het inhameren zijn...

--
De groeten
Jan

Koen Godderis

"Jan van Brabant" <janvan_bra...@hotmail.com> schreef in bericht

Electoraal zijn de linkiewinkies er bij de volgende verkiezingen aan voor de
moeite.

Zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_verkiezingen_2003

En een kat in het nauw maakt rare sprongen, dus gaan de linkiewinkies deze
moord nu misbruiken voor eigen electoraal gewin.

De ontmaskering van de "zelfverklaarde linkiewinkie democraten".

Bovendien, het gerecht heeft de zaak nog niet onderzocht of er zijn er al
een paar die menen te weten wat de precieze motieven waren. Vlaamse
onderzoeksjournalistiek op zijn best!

Misschien betrof het een dolgedraaide schutter die zomaar wat beschoot?

En als je je in Vlaanderen in bepaalde omgevingen bevindt zal je al wreed
veel chance moeten hebben dat je een autochtoon raakt.

Als je door bepaalde wijken in Brussel of Antwerpen rijdt dan heb ik niet
bepaald de indruk dat ik me daar nog op grondgebied Belgiė bevindt.

Het zijn net die ghetto's die moeten vermeden worden, want dat zijn
"potentiėle" broeihaarden van fundamentalisme, criminaliteit, etc ...

Enfin, wat gebeurde hoort absoluut niet thuis in deze samenleving, laat
staan ook maar eender welk geweld.

Nu weet de VRT eens wat extreem-rechts is. Kunnen ze de komende weken en
maanden centrum-rechts Vlaanderen nog wat verder stigmatiseren.

Koen

Bart S

Koen Godderis wrote:

Nog niet opgevallen dat dit enkel vermeld wordt als de misdadiger een VB'er
is?
De rest van de moorden worden waarschijnlijk allemaal gepleegd door mensen
die voor VLD stemmen, voor CD&V, voor Groen. Maar dit wordt nooit vermeld.
Raar eh?

Typisch Belgisch.

Koen Godderis

"Bart S" <ba...@schelstraete.org> schreef in bericht

Onze linkse media lusten er weer pap van. Hun krantjes zullen morgen nogal
verkopen. Links is niet vies van een potje lijkenpikkerij.

En wie hebben we nog niet gehoord? Yves Leterme, hij zwijgt wijselijk. En
laat het gerecht haar werk doen. Scheiding der machten heet zoiets! Zoals
dat altijd zo zou moeten zijn.

Leterme focust zich op een goed beleid. Verhofstadt focust zich op "haat en
zielig electoraal gewin". DAT is het verschil!

Leterme volgend jaar premier? Voor mijn part, hoe rapper hoe liever. Is ten
minste een bekwaam iemand. Ok, een beetje noch mossel noch vis zonder
duidelijke richting, maar als dat voor een goed beleid zorgt is dat geen
enkel probleem.

Paars is zijn zwanezang bezig ... Nog een jaar wachten voor de ommekeer, nog
veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang. Laten we de federale maar samen doen met de
lokale.

Jurgen Verstrepen: Brief aan VHS:
------------------------------------
Na het zien en horen van onze premier voel ik mij verplicht om deze
'emotionele' posting te plaatsen. Volledig voor eigen rekening en niet in
naam van het VB.

Premier (zonder achting),

Ik heb daarnet uw eerste verklaring n.a.v. de walgelijke moorden in
Antwerpen beluisterd en bekeken. Als vader van 2 zeer jonge kinderen moet
deze reactie van mijn hart. Het gaat goed met ons land Mr. Verhofstadt. U
heeft al jaren "goed bestuurd" en u zorgt ervoor dat de spiraal van geweld
verder gaat. Niet ik heb daarvoor gezorgd, u en uw regering, bestuur of wat
dan ook... Paars mag trots zijn. Na de moord op Joe nu een afschuwelijke
moord in Antwerpen van een 18 jarige die zomaar eventjes een wapen kan kopen
en dan door het lint gaat. De regering mag trots zijn op deze realisatie. Of
het nu Polen, Marokkanen, Arabieren, Blanken, Skinheads, welke beweegreden
dan ook, wie dan ook.. de kanker van geweld komt meer en meer naar de
oppervlakte in België. Verwerpelijk geweld, in welke vorm dan ook. Dat
geweld was al langer aanwezig en u sloot uw ogen. Uit angst voor politiek
machtsverlies of verantwoordelijkheidsgevoel te moeten nemen voor uw falen.
Mr. Verhofstadt, ik dacht dat u nog fatsoen had maar na vanavond kan ik
alleen maar mijn minachting en walging in uw persoon omschrijven. Na de
foutieve percepties en reacties na de moord op Joe had ik gehoopt dat u had
bijgeleerd. Blijkbaar niet. De nieuwe moord is nog niet verwerkt door
slachtoffers en bevolking en u maakt er meteen propagandapolitiek van. U
gebruikt een doodgeschoten kindje op fiets, nog niet eervol begraven, voor
platte politieke statements. U misbruikt de nog warme lijken van kinderen en
mensen als gevolg van een laffe verwerpelijke moord voor eigenbelang. U bent
de titel premier onwaardig. U bent koud, gevoelloos en een waanzinnig
opportunist. Als ik niet in het parlement zou zitten dan was ik trouwens
allang vertrokken in dit land wegens te weinig toekomst voor mijn kinderen.
Ik geloof mijn oren en ogen niet. De maskers vallen. En oh ja, racisme,
haat, geweld... het hangt allemaal samen en is verwerpelijk. Misschien moet
u eens laten onderzoeken hoeveel haat u gezaaid heeft in dit land. Maar
ach... een premier zonder geweten denkt niet na over zijn daden hé?

zonder achting,

Jurgen Verstrepen

Oprechte deelneming voor de ouders, vrienden en familieleden van de
slachtoffers. Zonder politieke mededeling.

http://jurgenverstrepen.typepad.com/jurgen_verstrepen_maakt_l/2006/05/brief_aan_verho.html

Anty

"Bart S" <ba...@schelstraete.org> schreef in bericht

waarom het in dit geval wél gezegd wordt? Lijkt me vrij duidelijk he. Die
man heeft die moorden gepleegd vanuit zijn extreem-rechtste en racistische
overtuiging. Zijn extreem-rechtse overtuiging is gewoon het hoofdmotief om
die moorden te plegen, nogal wiedens dat het er bij gezegd wort.

Als bijvoorbeeld een VLD'er zijn familie uitmoordt zal er inderdaad niet bij
gezegd worden dat hij VLD'er is omdat dat totaal niks met de moord te maken
heeft. Dat is in dit geval toch duidelijk wél het geval.

Koen Godderis

> Maar zo kennen we ze wel ...
>
> De linkie winkies.

Of hoe ... het allemaal kan verkeren.

Gothic heeft meer van doen met links dan wel rechts.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gothic_%28subcultuur%29

Gothic moet gesitueerd worden in de punk, genre Johny Rotten.

Vraagje: Was "god save the queen" van de sex pistols, links of rechts?

Te zien aan de adoratie van linkse stubru linkiewinkies ken ik wel het
antwoord.

Koen Godderis

"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in
bericht news:mJadnZnMtto...@mobistar.be...

Als klap op de vuurpijl na 1 miljoen Vlamingen nu ook de gothic cultuur
stigmatiseren?

Iedereen betrokken bij dit drama moet alles nog verwerken, en onze 1ste
minister doet dergelijke walgelijke politiek getinte uitspraken!!!

Ik schaam me in zijn plaats.

Koen

Tommy - ON3TD

Wees eens eerlijk Koen, bij die brief van Verstrepen, zit jij dan niet aan
je pielemuis te spelen, ja hé ?
Ik ben er bijna zeker van :-)

De Smet

Bart S wrote:

> [...]
> die voor VLD stemmen, voor CD&V, voor Groen. Maar dit wordt nooit vermeld.

Je moet het nieuws in zijn context zien ipv het te verbuigen zodat jouw
favoriete clubje er als de benadeelde underdog uitkomt.
Wanneer een moord gepleegd wordt, is dat op geen enkele manier goed te
praten.
Of die nu door een aanhanger van de VLD, de SP, de CD&V of het VB is.
Dat heeft meestal zelfs geen belang.
Volgens jullie heeft het wel belang als de moord gepleegd wordt door een
allochtoon, want dan kan het gebruikt (lees misbruikt) worden als
propaganda.
In deze zaak is het incident gebeurd met pure rassenhaat als oorzaak.
Op dat moment is het wel van nieuwswaarde welke strekking de dader heeft.
Ik heb trouwens nergens in het nieuws gehoord dat het een aanhanger van
het VB zou geweest zijn.
Wel dat hij er een extreem rechts gedachtengoed op nahield en dat het gaat
om een skinhead.
Dat die twee punten rechtstreeks geaccosieerd worden met het VB, hebben
jullie alleen in de hand.
Het zijn nu eenmaal FDW en Co die haat prediken tov de vreemdelingen,
nietwaar ?
Dat er tussen de laaggeschoolde rangen van jullie sterk te beinvloeden
rangen af en toe iemand zit die zijn stopjes laat springen, is niet zo
verwonderlijk.
Beschaafde mensen doen zoiets niet.
Ik vind dan ook dat als jullie eisen dat de vreemdelingen zich moeten
aanpassen, jullie zelf ook eens aan normaal gedrag mogen denken.
Ik woon al 30 jaar in een rijwoning met aan beide kanten een Marokaans
gezin als buren.
Ik heb met geen van deze mensen ooit problemen gehad.
Ik heb dan ook van in het begin laten voelen dat ik hen aanvaardde.
Geef mij dan maar mijn buren, en hou de onruststokers van het VB maar uit
mijn straat.
Ik ben één van de 75 % die het VB NIET aan de macht wil zien.
Mijn ouders hebben mij wel respect en verdraagzaamheid bijgebracht.

Koen Godderis

"De Smet " <des...@hotmail.com> schreef in bericht

Ja, als je een zelfverklaarde correcteling bent dan is het logisch dat je
niet op het Belang stemt.

Zo kennen we ze wel de zelfverklaarde "correcten".

Koen

Bart S

De Smet  wrote:

1) Waarom spreken jij van 'jullie'????

Ik ben GEEN VB'er, ik stem altijd blanco aangezien er toch geen democratie
is in Belgie.

2) > Ik ben één van de 75 % die het VB NIET aan de macht wil zien. Mijn

>ouders hebben mij wel respect en verdraagzaamheid bijgebracht.

Ah zo. Dus de mensen die op het VB stemmen hebben geen respect en hebben
geen verdraagzaamheid.
alhoewel het meestal net de mensen zijn die de zoveelste keer overvallen
geweest zijn, die niet meer op straat durven komen door het krapuul die
vaak op straat loopt! Dat dit vreemdelingen zijn , of Belgen, doet er niet
toe. De mensen durven gewoon niet meer op straat te komen!

En zeg nu niet dat dit geen waar is! In enkele weken tijd een 5 tal wagens
en een vrachtwagen in brand gestoken in Anderlecht, jongeren
die -dagelijks- stenen gooien naar mensen die uit de metro komen,
dagelijkse gevechten door jongeren, ..
Hebben die respect???

En waar is de politie op dat moment? Oh, die durven gewoon niet te komen.
Als ze reageren , dan worden ze uitgemaakt voor rascist.

3)> Dat er tussen de laaggeschoolde rangen van jullie sterk te beinvloeden

> rangen af en toe iemand zit die zijn stopjes laat springen, is niet zo
> verwonderlijk. Beschaafde mensen doen zoiets niet.

Aan uw tekst af te leiden , is volgens u:

laaggeschoolde = VB'er
crimineel = een VB'er

'11 september' was ook het schuld van een VB'er zeker?

Pure kortzichtigheid en veralgemening.

Koen Godderis

De moordenaar zat in Roeselare in hetzelfde scholencomplex waar ik heb
gezeten. (College en landbouwschool zijn van hetzelfde Klein Semenarie)

Aan de school zal het niet gelegen hebben, want de school heeft een goede
reputatie om zijn normen en waarden. En verdraagzaamheid.

luc.vd

Kwestie van advokaat van de duivel spelen kan dit wel tellen:-)

Guido

> Pure kortzichtigheid en veralgemening.

Jongens,jongens toch uit al deze reactie's blijkt overduidelijk dat jullie
de jaren '40/'45 niet hebt beleefd en helemaal niet weten waarover jullie
spreken.Godsdiensten en racisme zijn door de eeuwen heen reeds de
voedingsbodem geweest van moorden en oorlogen.

Het enige wat de mensen nodig hebben is een goede redenaar die kan roepen
en tieren en ze volgen hem blindelings.En kom nu niet af met Hitler was
een National Socialist,want dan stel ik jullie de vraag:
Wie was Stalin en alle andere dictators.

Trouwens de grootste of kleinste dictatuur is toch wel het Vaticaan.
Dus stop met al deze nonsens,en aan JV zou ik willen zeggen je moet u niet
wegsteken achter het feit dat je parlementair bent om het land te verlaten
als je zo met je kinderen begaan bent.Leg dan je parlementair mandaat neer
en verhuis zodat je kinder wel een toekomst hebben.
Guido

Steve

Koen Godderis wrote:

Ja, dat dachten we wel.
Jij bent een geweldig verdraagzaam iemand he ?
Koen Godderis, het toonbeeld van normbesef en verdraagzaamheid.
Tja, aan de school zal het niet gelegen hebben.
Ik ben er zeker van dat jouw ouders ook het beste met je voorhadden.
Alleen zijn ze niet in hun opzet geslaagd.
Je mag van één ding zeker zijn.
Als ik je vader zou geweest zijn, god beware me, had ik je in de
dichtstbijgelegen parkvijver verzopen.
Je mag je gelukkig prijzen dat elke ouder steeds het beste wil zien in
zijn kind.

Koen Godderis

Hoe onbegrijpelijk de moord ook moge wezen, maar de moord valt vanuit
psychologisch oogpunt te begrijpen en de moord is de schuld van het nu al
jaren gevoerde extreme Paarse beleid.

Terwijl Verhofstadt anderen met de vinger wijst, is enkel en alleen hij en
zijn Paarse regering de hoofdschuldige voor de nu al maandenlange moorden in
dit land.

Niemand wordt als moordenaar geboren, maar elk mens kan als moordenaar
(moordenares) gecreëerd worden. In geval het hier om een racistische moord
gaat (want dat is dus niet zeker) valt de moord te begrijpen vanuit ...
psychologisch standpunt. De moord zelf valt uiteraard niet goed te keuren.
Individuele moord of geweld kan nooit een oplossing zijn.

Om de ware reden, het motief, van een moord te achterhalen, moet je alle
elementen bij elkaar nemen om tot de juiste beweegreden te komen. In geval
het hier om een racistische moord gaat, valt de moord uit te leggen en te
begrijpen.

De moord vertoont veel gelijkenissen met de moord op Pim Fortuyn. Hoewel
Volkert van der G. een moord pleegde op een politicus met een vrij radicaal
profiel gaat het hier niet om een politicus. En toch vertoont de moord veel
gelijkenissen in die zin dat het om opgekropte politieke/ideologische
frustratie gaat.

Dergelijke moorden: moorden op politici, moorden vanuit racistisch oogpunt,
bomaanslagen, terreur allerhande van binnenlandse groeperingen, etc ... zijn
een uiting van maatschappelijk onevenwicht. En hoe bekom je maatschappelijk
onevenwicht? Door mensen in hun ideologie/overtuiging/levensvisie jarenlang
uit te sluiten. Die uitsluiting zorgt voor frustratie en militievorming. De
éne mens kan met die (soms diepe) frustratie veel beter mee overweg dan de
andere. Volkert van der G, en deze man van vandaag in A'pen, konden
psycholigisch niet overweg met een bepaalde "ideologische" frustratie.

Volkert Van Der G. zag in Pim Fortuyn een extreme politieke tegenpool. Toen
zijn de Nederlandse media en vooral enkele Nederlandse politici (zoals de
linkse politicus Ad Merlkert) Fortuyn gaan demoniseren. En wat is toen
gebeurd? Volkert heeft Fortuyn vermoord. Is de moord op Pim Fortuyn
begrijpelijk? Ja, want er was blijkbaar iemand in Nederland waarvan op een
bepaald moment de stoppen zijn doorgeslagen door een combinatie enerzijds
van persoonlijk extremisme en anderzijds omdat zowel politiek als media een
"uit de weg ruiming van Fortuyn" niet erg vonden, integendeel, ik durf zelfs
zeggen "insinueerden".

Vandaag verloopt het gelijkaardig. Er is een cordon rond de ideologie van 1
miljoen Vlamingen. 1 miljoen Vlamingen die gemuilkorfd worden, gegijzeld in
hun overtuiging door de Paarse regering onder leiding van een alles behalve
"democratische" premier Guy Verhofstadt. Als je niet alle meningen van
burgers aan bod laat komen, kan je moeilijk als een "democraat" omschreven
worden. Als je 1 miljoen mensen ganser dagen stigmatiseert (net na de moord
dus ook weer door Verhofstadt, het houdt niet op!) dan moet je niet
verwonderd zijn dat de stoppen van enkele mensen op die 1 miljoen doorslaan.
1 miljoen mestkevers en dergelijke haatdragende taal. Alsof dit allemaal
niet voor frustratie zorgt bij de mensen.

De overgrote meerderheid van de Vlaamse bevolking stemt al jaren rechts, en
wat krijgen we? 8 jaar links tot extreem links beleid met de nodige
haatdragende uitvallen richting 1 miljoen Vlamingen. Een beleid dat inzake
criminaliteit en integratie volledig het noorden, het westen, het oosten en
dan ook nog eens het zuiden al 8 jaar kwijt is. Nu de Paarse regering met al
die moorden de pedalen volledig kwijt is, zijn het die 1 miljoen die het
weer gedaan hebben. Van stigmatisering gesproken!!! En als ze al potentiële
terroristen in het vizier hebben doen ze er alles aan om deze veilig te
laten ontsnappen. De staatsveiligheid is er niet voor de veiligheid van de
bevolking, maar blijkbaar voor de veiligheid van de terroristen zelf. Paars
draait in 8 jaar tijd de rollen om. De criminelen moeten alle rechten
hebben, de burgers krijgen er geen, integendeel, enkel maar plichten.

Het politieke evenwicht moet in dit land weer dringend hersteld worden, en
dat betekent dat het centrum een flinke ruk naar rechts moet, willen we niet
in een spiraal van geweld blijven zitten. Het is nog een jaar tot aan de
verkiezingen, en ik vrees dat het geweld zal blijven escaleren. Het is
momenteel het extreem-linkse Paarse beleid tegen enkele extreem-rechtse
enkelingen waarvan hun potje overkookt. Deze idelogie heeft trouwens niets
van doen met de partij het Vlaams Belang, maar vanuit electoraal oogpunt
insinueert Verhofstadt heel graag bepaalde zaken en stigmatiseert hij
opnieuw en opnieuw 1 miljoen Vlamingen. Iets wat dus nog meer het extreem
rechtse geweld in de hand werkt.

Nee, verwonderd ben ik niet over wat de laatste tijd gebeurt. Volkomen
begrijpelijk. Verhofstadt krijgt waar ie om gevraagd heeft. Een land in
oorlog! Dat komt ervan al je extreem regeert en de ideologie van 1 miljoen
mensen uitsluit. Krijg je extreme tegenkantingen onder de vorm van geweld.

Je moet geen groot geschiedkundige zijn om dit alles te begrijpen.

Koen

Koen Godderis

"Steve " <st...@yahoo.com> schreef in bericht

> [...]
> dichtstbijgelegen parkvijver verzopen.
> Je mag je gelukkig prijzen dat elke ouder steeds het beste wil zien in

Ai ai, nu tonen ze ook al de klaslokalen van 't college ... op de VRT (ik
krijg opeens last van maagkrampen). Beelden van de kant van de eiermarkt
waar het standbeeld van Peegie staat en aan de Vagant. Er werden documenten
gevonden in zijn kamer op 't internaat in roeselare. Brrr ... dat is net
boven de klaslokalen. En ben daar ook vaak langs geweest om een pint te
drinken over de middag.

Lees de reacties van kawagirl:
http://www.thefastforum.be/phpbb/viewtopic.php?t=4665

De Standaard:
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=GP7S66BM

Was blijkbaar een vrij gewone jongen. Maar nogmaals ... een moordenaar word
je. Niemand wordt zo geboren.

Aan de school kan het niet gelegen hebben. Iedereen komt daar normaal gezien
buiten met de nodige normen en waarden. En de school heeft ook een goede
reputatie in Vlaanderen.

Karin

Koen Godderis wrote:

> Hoe onbegrijpelijk de moord ook moge wezen, maar de moord valt vanuit
> psychologisch oogpunt te begrijpen en de moord is de schuld van het nu al
> jaren gevoerde extreme Paarse beleid.

> Koen

De moord valt te begrijpen ?
Een moord als deze valt niet te begrijpen.
Godverdomme, gaan ze die moordenaar nog proberen te zuiveren ook !

Er is er maar één schuldig en dat is de moordenaar zelf.
Hij heeft zijn kop zot laten maken door een rechts clubje, maar hij is
zelf verantwoordelijk voor zijn laffe daad.

Laf is het zeker, want zijn onschuldige slachtoffers, waaronder een
babytje van twee jaar, hadden geen enkel verweer.
Wat heeft een kind van twee misdaan ???
Als dat de wereld is die rechts in de hand werkt, dan mogen jullie
allemaal trots zijn op jezelf dat je je stem en goedkeuring geeft aan de
stemmingmakers die haat predikt tegen mensen die toevallig een andere
kleur en godsdienst hebben dan de jouwe.

Een gek als KG gaat het hier dan allemaal eens komen goedpraten.
Daar heb ik maar één woord voor : ZOT !

dL

On Thu, 11 May 2006 23:23:24 -0000, kari...@hotmail.com (Karin )
wrote:

> [...]
>kleur en godsdienst hebben dan de jouwe.
>
>Een gek als KG gaat het hier dan allemaal eens komen goedpraten.

Jij bent dan misschien niet zot maar wel berekend smerig door hier het
boeltje te recupereren en uw politieke tegenstanders hiervan te
betichten.
KG komt niets goedpraten, daar komt weer jullie ziekelijke
leugenachtigheid naar boven want je gaat hiermee nog een stapje
verder.
GK doet wat ik doe, jullie vuil recuperatiespel counteren.

dL

Charter

"Karin " <kari...@hotmail.com> schreef in bericht

> [...]
> kleur en godsdienst hebben dan de jouwe.
>
> Een gek als KG gaat het hier dan allemaal eens komen goedpraten.

ZOT! inderdaad, en nog dom ook!
De 78.436 ste KG posting, ook weer gepost in be.RADIO,
en weer nada, niks, nul komma nul met RADIO te maken.
Wanneer stopt men die idioot eens in een instelling?

Sargon

On Thu, 11 May 2006 23:34:49 +0200, luc.vd <luc.vd@-nospa-telenet.be>
wrote:

Ja, het is een van de beste die ik hier al gelezen heb.

Sargon

Koen Godderis

"Charter" <cha...@be.radio> schreef in bericht

Toch wel, het is ook deels de schuld van onze linkse media dat er alsmaar
meer extreme gevallen in onze maatschappij overgaan tot geweld.

Zie moord Pim Fortuyn.

Dat kan je spijtig vinden, maar dit alles is een logisch gevolg daarvan, zo
zit de mens nu eenmaal in elkaar. Extreem linkse oproerkraaierij wordt vroeg
of laat beantwoord met extreem rechts geweld.

Je kunt dit nu begrijpen of niet begrijpen, maaar dat zal aan de situatie
niets veranderen. Ik verwacht nog wel meer van deze extreem rechtse daden.

De linkiewinkies voelen dat ze slaag zullen krijgen bij de volgende
verkiezingen en willen nu snel electoraal op de kap van die slachtoffers wat
stemmetjes binnenhalen. Van respect gesproken.

De maskers zijn nu duidelijk voor iedereen afgevallen.

Klasfoto:
http://www.koengodderis.be/fotos_koen/foto_1994-05_godderis_koen_B-1024_klas_6ec-a_college_roeselare.jpg

http://www.koengodderis.be/fotos_koen/foto_1994-05_godderis_koen_klas_6ec-a_college_roeselare_zoom_in.png

Rechtsbeneden zit de vader van mieke dumon als ik me niet vergis. Iemand die
voor focus en wtv werkt.

Die gast kon me niet rieken. Ah nee, want ik kwam toen ik 18 was met de
wagen naar school en dat was not done!

Guido

Koen Godderis wrote:

> Koen

Koen je bent zeer goed in het ontleden van gemoeds toestanden,en je moet
inderdaad GEEN GROOT GESCHIEDKUNDIGE zijn om iets te begrijpen.

BEGRIJP je dan ook deze uitspraak,ooit gedaan door Sartre.

De haat van één mens (groepering)voor een andere (groep mensen) is
voldoende de hele wereld aan te tasten !

Guido

Koen Godderis

"Guido " <guido...@pandora.be> schreef in bericht

We staan nog maar aan het begin van alle geweld. 20 jaar geleden kende we al
eens die extremen. CCC, Bende van Nijvel ... De eerste militie was een
extreem linkse militie, de tweede naar ik mij herinner een extreem rechtse.

Het zou me niet verwonderen dat dit de voorbode is van extreem rechtse
terreur in dit land als antwoord op het nu al jaren aan de gang zijnde
extreem linkse Paarse beleid.

Volgende week of volgende maand een nieuwsbericht in de aard van: "3 mannen
schieten er in brusselse allochtone wijk op los en zijn voortvluchtig.
Balans 23 doden en 14 zwaargewonden."

Zou mij dat verwonderen? Nee, dat zou mij niet verwonderen. Het is de
extreem-rechtse zweer in onze maatschappij die nu aan het openbarsten is als
antwoord op het extreem linkse beleid van VHS.

Zowel de media als het beleid zijn extreem links tot links ... en nu moet
men ook niet verwonderd zijn dat sommige individuen het in hun hoofd halen
om te moorden.

Geschiedkundig valt het beleid van VHS en het geweld daarop volgend
gemakkelijk te verklaren.

Het politieke evenwicht is al jaren weg, en nu moet men nu ook niet
verwonderd zijn dat het evenwicht in onze samenleving weg is.

Als ik dat beertje zie liggen dan denk ik dat niemand onberoerd blijft ...

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_146135.jpg

Het is triest, triest, triest ...

Maar het is wel zo dat "politiek" Verhofstadt en zijn Paarse regering
hiervoor verantwoordelijk zijn. Zij hebben als het ware het wapen van die
Van Themse vast gehouden.

Daarom moet het extreem linkse paarse beleid bij de volgende verkiezingen
zwaar afgestraft worden. Dergelijke maatschappij waar er gemoord wordt alsof
het een lieve lust is daar wil ik geen deel van uitmaken. En nog minder in
een maatschappij van linkse oproerkraaiers die rechts elke dag stigmatiseren
als racisten, mestkevers, autochtoon racisme plegen, etc ...

Koen

Ronald

> Klasfoto:

http://www.koengodderis.be/fotos_koen/foto_1994-05_godderis_koen_B-1024_klas_6ec-a_college_roeselare.jpg

Gelijkenissen?

OOK
extreem rechts gedachtegoed

OOK
lederen vest

OOK
extreem rechtse look

Die school heeft met deze 2 exemplaren door de jaren heen een nogal
extreem rechtse reputatie opgebouwd.

Voor een extreem blokkertje groot of klein moet je in het klein seminarie
zijn.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Gepost via http://www.radioactief.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Koen Godderis

We moeten al geen wandelclub meer oprichten. Als dat zo doorgaat zijn er
elke zondag stille marsen.Georganiseerd door onze linkse Paarse regering.

Het trieste gevolg van jarenlang wanbeleid en extreem links mediabeleid.

Guido

Koen Godderis wrote:

Koen,dergelijk reactie slaat toch nergens op.Welke regering van welke
kleur dan ook kan er verhinderen dat er laffe moorden gebeuren door
fanatiekelingen die wezenlijk enkel maar één doel nastreven,en dat is: De
ontwrichting van een land en hoe onwezelijk het ook moge klinken om zelf
op de voorgrond te treden.De meeste moorden gebeuren door onbenullen,die
te laf zijn om zelfmoord te plegen maar die dan maar onschuldigen
(kinderen zelfs baby's)vermoorden op die wijze komen ze ook eens in de
belangstelling en wordt er over hen gesproken.Niemand kan dit verhinderen
nu niet en nooit niet.
Dus geen schuld smijten op om het even welke regering of bestuur.
De schuld ligt bij ons zelf ! Onverdraagzaamheid,ikke,ikke en de rest kan
stikke.
Wie niet voor mij is,is tegen mij en is een gevaar!
Wij en niemand anders zijn het gevaar, voor ons zelf en de maatschappij
zolang wij niet beseffen dat wij niet zonder elkaar kunnen.Dus Koen voor
onze eigen deur vegen en onze schuld niet op 's anders schouders smijten.

Ghingis Khan

> [...]
> Dus geen schuld smijten op om het even welke regering of bestuur.
> De schuld ligt bij ons zelf ! Onverdraagzaamheid,ikke,ikke en de rest kan

Polen eerst, eigen volk laatst. Typisch voor links.

Jo

Guido  wrote:

> De schuld ligt bij ons zelf ! Onverdraagzaamheid,ikke,ikke en de rest kan
> stikke.

Tuurlijk, als een blanke een kleurling neerschiet ligt de schuld bij ons,
we zijn onverdraagzaam. Als een kleurling een blanke neerknalt ligt de
schuld ook bij ons, want we hebben die kleurling geen kansen gegeven in
onze maatschappij. Zijn wij vlamingen toch een slecht volk...

Ghingis Khan

"Jo " <J...@han.be> schreef in bericht

> [...]
> schuld ook bij ons, want we hebben die kleurling geen kansen gegeven in
> onze maatschappij. Zijn wij vlamingen toch een slecht volk...

Zeer juist gezien......nu al die anderen nog welke met zwarte kleppen
voor de ogen rondlopen.

--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org/

Guido

Jo  wrote:

> [...]
> schuld ook bij ons, want we hebben die kleurling geen kansen gegeven in onze

Ik wil niet de verdediger gaan spelen van wie dan ook,maar men kan zich
altijd de vraag stellen of wij sommige mensen die het goed menen wel een
kans geven ?
Vergeet toch nooit dat vele kleurlingen nog steeds getraumatiseerd zijn
van hetgeen in het verre verleden is gebeurt,net als er nu nog mensen zijn
die getraumatiseerd zijn met alles wat met de Duitsers te maken
heeft.Bovendien veralgemeen ik niet wanneer ik zeg dat wij de hand in
eigen boezem moeten steken.
Ik wil maar zeggen dat toen wij zoveel jaren geleden bij het leger waren
en in Duitsland gestationeerd waren wij niet beter,want wij waren de
bezetters en zij de verliezers.Het ging zelfs zover dat wanneer wij op
oefening waren met onze voertuigen dwars door de landvruchten reden
alhoewel er plaats genoeg naast was.Denkt ge dat de landbouwers daar
tevreden mee waren ? En wie waren toen de rotzakken,de Duitsers of wij
?Het is net hetzelfde als met de kleurlingen of andere. Wanneer men ze
maar lang genoeg met hun neus op de feiten drukt dat ze zwart zijn en
minderwaardig net als met andere gemeenschappen.
Ik stel mij nog steeds de vraag : "Wanneer ik om één of andere reden in
een ziekenhuis zou terecht komen en ik heb dringend bloed nodig om mijn
leven te redden,of ik mij de vraag zou stellen.Is dit bloed wel van een
blanke of van een kleurling ?"Het is als met de politie het zijn allemaal
smeerlapen en rotzakken,zolang je ze zelf niet nodig hebt.En nu terug aan
jullie om te reageren maar ik betwijfel of je de diepte van deze reply
beseft,mensen met een hersen spoeling kan je niet overtuigen.

Koen Godderis

> [...]
> onze eigen deur vegen en onze schuld niet op 's anders schouders smijten.

Nee hoor Guido,

het negeren van een geheel legale ideologie, nl orde en bestraffing, zoals
die van Hans Van T. uit W. (de vermoedelijke moordenaar van die 2 mensen in
A'pen) kan uitmonden in een extreme moord als die ideologie te lang
genegeerd wordt.

Het zijn de zwaksten van geest die het eerst doorslaan, net zoals de zwakste
zekeringen het eerste springen op een elektriciteitsnetwerk. Moordenaar ben
je niet, moordenaar word je!

Het cordon sanitaire is niet alleen iets ondemocratisch, maar werkt
gewelddadig extremisme in de hand. Bewijzen zijn ondertussen niet meer op 1
hand te tellen.

Ik vind het nog vrij lang duren hebben eer dat het geweld is geëscaleerd, ik
had het al vroeger verwacht.

Als de volgende federale regering links blijft, moeten we geen individuele
racistische moorden meer verwachten, maar dan gaan het extreme groeperingen
zijn die er op los knallen.

Verhofstadt met zijn Paarse regering is de schuldige, niemand anders. En
meneer blijft maar doorgaan met het stigmatiseren van 1 miljoen Vlamingen.

Dat 'm maar oppast dat hij niet letterlijk "de schietschijf van Vlaanderen"
wordt met al zijn uitdagende haatdragende taal. Vreselijk slim kan die vent
niet zijn. Maar ja, wat wil je, zijn premierschap zit er bijna op, in Europa
moesten ze 'm ook al niet. Hij is fin de carriere en wou waarschijnlijk nog
eens "scoren". Wat als een boomerang zal werken!

Mijn vriendin is marokkaanse met een marokkaans-turks kindje. Het beertje
dat daar lag kon evengoed dat van mijn vriendin en haar dochtertje geweest
zijn. Hoewel ze op en top Vlaams zijn en in niets verschillen van onze
cultuur, alleen een iets donker gekleurd uiterlijk.
http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_146135.jpg
Waarmee ik maar wil zeggen dat ook IK gevaar loop bij extreem rechts geweld.

En dat dit door Paars gecreëerd wordt. Vandaar dat ze best zo snel mogelijk
van het politieke toneel verdwijnen, want door hun gestigmatiseer lopen veel
allochtone geheel onschuldige mensen gevaar. Paars is dus ook gevaarlijk
voor de allochtone gemeenschap want ze zet aan tot moorden plegen tgo de
allochtone gemeenschap. Extreem links beleid wordt gecounterd door extreem
rechts geweld.

Dergelijke politiek geïnspireerde extreme voorvallen zijn van alle tijden.
En worden veroorzaak door een extreem beleid. Verhofstadt is een extremist,
maar dat had waarschijnlijk nog niemand door!

Koen

Koen Godderis

"Ronald" <n...@no.nl> schreef in bericht

> [...]
> extreem rechtse reputatie opgebouwd.
>
> Voor een extreem blokkertje groot of klein moet je in het klein seminarie

blablablabla ....

Overigens menskes van de VRT, die foto op VRTnieuws.net is het college met
daarboven het internaat, maar de land en tuinbouwschool is daar achter.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060512Feiten/index.shtml

Dat is vlak tegen de achterkant van het VTI, in de buurt van de
tuinpromenade van Guido Gezelle en de piste waar de memorabele coopertesten
worden gehouden. Om aldus alle leerlingen er de uitputtingsdood eens voor
ogen te zien.
http://www.runinfo.nl/coopertest.htm

Op de VRTnieuwsdienst is het me al opgevallen dat ze mijn deskundig advies
wel vaker zouden kunnen gebruiken. Remember de overname van de VTM wat
eigenlijk VMMa moest zijn.

Koen

Koen Godderis

Dankzij de wet Lejeune van onze linkse regering kan de moordenaar al na 1/3
van zijn straf vrijkomen.

Het VB kant zich tegen de wet Lejeune, maar onze linkiewinkies blijven die
wet verdedigen.

Paars verdedigt al jaren geweld. Tijd om kleur te bekennen. De maskers van
Paars vallen meer en meer af.

F.

Koen Godderis wrote:
Verhofstadt is een extremist,
> maar dat had waarschijnlijk nog niemand door!

> Koen

Deze bewering in acht genomen, wie is hier de extremist?

F.

De wim

Koen Godderis wrote:

> [...]

> Nu weet de VRT eens wat extreem-rechts is. Kunnen ze de komende weken en
> maanden centrum-rechts Vlaanderen nog wat verder stigmatiseren.

Beste,

links én rechts volg ik bepaalde gedachten,
wat we allen zeker weten is dat zowel de schietpartij als de koppeling met
het Vlaams Belang moreel verwerpbaar zijn.

> Electoraal zijn de linkiewinkies er bij de volgende verkiezingen aan voor de
> moeite.

> Zie:
> http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_verkiezingen_2003

Pollings zeggen nooit veel, dus laten we gewoon afwachten, trouwens het
woord linkiewinkies is beetje dom gekozen, het is hier een forum over
radio niet over politiek dus een vergelijking tussen links en rechts komt
hier niet ter sprake. Enkel het feit dat de VRT zich weer eens bezondigd
heeft aan niet zo objectieve berichtgeving!

> En een kat in het nauw maakt rare sprongen, dus gaan de linkiewinkies deze
> moord nu misbruiken voor eigen electoraal gewin.

weet niet als VLD zo als "linkiewinkie" moet gezien worden

> [...]

> Bovendien, het gerecht heeft de zaak nog niet onderzocht of er zijn er al
> een paar die menen te weten wat de precieze motieven waren. Vlaamse

Dat is zeker zo! Wat nu gebeurde is een schande!

> [...]

> Als je door bepaalde wijken in Brussel of Antwerpen rijdt dan heb ik niet
> bepaald de indruk dat ik me daar nog op grondgebied België bevindt.

Je had de ergelijke berichtgeving beter moeten volgen, voor dat de
schutter zijn daden verichtte had de schutter laten weten dat hij eerst
een buitenlander ging doodschieten en daarna zelfmoord ging plegen. Niets
is bewezen, maar daar kunnen we wel vanuit gaan?

> Het zijn net die ghetto's die moeten vermeden worden, want dat zijn
> "potentiële" broeihaarden van fundamentalisme, criminaliteit, etc ...

Hierin volg ik je niet, een multiculturele samenleving werkt niet volgens
mij, waar alle groepen strikt door elkaar wonen, daarom denk ik dat het
belangrijk is om alles een beetje te scheiden van elkaar.
Verschillende culturen hebben nu eenmaal verschillende waarden, als je
twee culturen naast elkaar laat wonen dan volgen die twee elkaars patroon
niet wat voor botsingen en haatgevoelens zorgt.

> [...]

> Nu weet de VRT eens wat extreem-rechts is. Kunnen ze de komende weken en
> maanden centrum-rechts Vlaanderen nog wat verder stigmatiseren.

juist

> Koen

MVG
De Wim

Guido

> [...]

> zekeringen het eerste springen op een elektriciteitsnetwerk. Moordenaar ben

Als men dit weet,waarom dan steeds maar blijven door hameren dat de
anderskleurigen de schuld van alles zijn.Men kan dus spreken over een zeer
bewuste en gewilde hersen spoeling.

> Het cordon sanitaire is niet alleen iets ondemocratisch, maar werkt
> gewelddadig extremisme in de hand. Bewijzen zijn ondertussen niet meer op 1
> hand te tellen.

Ik zal de laatste zijn op het cordon te verdedigen,het kan niet zijn dat 1
milj.stemmen genegeerd worden.Anderzijds is het cordon het domste wat de
politieke partijen ooit hebben kunnen doen.Enkel het cordon zorgt ervoor
dat het VB steeds maar groter wordt.

> [...]

> racistische moorden meer verwachten, maar dan gaan het extreme groeperingen

Weet u nog wie destijds de leider was van het taal aktie comitee en
regelmatig zogezegde overlevings stage's inrichte in de Ardennen.

> Verhofstadt met zijn Paarse regering is de schuldige, niemand anders. En
> meneer blijft maar doorgaan met het stigmatiseren van 1 miljoen Vlamingen.

Niet alleen de paarse regering,hebben zij niet allemaal het charter
ondertekend om NOOIT samen te gaan met het VB.
Koen,ALLEMAAL !

> Dat 'm maar oppast dat hij niet letterlijk "de schietschijf van Vlaanderen"
wordt met al zijn uitdagende haatdragende taal.

Uit welke hoek komt de meeste haatdragende taal tegenover de anders
kleurigen denk u .Ze nemen ons werk af ,ze profiteren van ons ?
Koen laat ons even eerlijk zijn:Ik kom bij wijlen ook wel eens in een
pretpark en wat stel ik dan vast,dat het allemaal anders kleurigen zijn
die de sigaretten peukjes samen vegen.Als je langs de weg rijdt en er
worden ergens kabels gelegd,zijn het alemeen genomen anders kleurigen die
staan te graven.Toen ik in een vorig leven in de Waalse kolenbekkens ging
gaan werken als VLAMING waren het bijna allemaal vreemdelingen die naar
beneden gingen.Hoeveel doden waren er destijds in Marcinelle,en allemaal
vreemdelingen !

Koen ik stel voor dat men al het werk dat door de vreemdelingen wordt
gedaan verplicht door onze mensen laat doen,indien ze niet willen
onmiddelijk hun steun afnemen.België zal te klein zijn.

> [...]

> http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_146135.jpg
> Waarmee ik maar wil zeggen dat ook IK gevaar loop bij extreem rechts geweld.

Zou dit dan niet hemeltergend zijn dat men omwille van zijn huidskleur
MOET sterven,Koen men moet stoppen met de mensen te hersen spoelen wie dit
ook moge zijn.
En nu wil ik eerlijk mijn mening geven:
Geef Filip of Philip De Winter een schop onder zijn kont en het zal er
voor het VB reeds heel anders uit zien.Hij heeft trouwens reeds van zeer
vroeg een hersenspoeling gekregen van zijn Schoonvader Dhr.Karel
Dillen,weet u wie dit geweest is samen met Vander Elst ?

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Ghingis Khan

"Guido " <guido...@pandora.be> schreef in bericht

Allemaal zelfmoord plegen, de wereld zou er mooier uitzien héé

Koen Godderis

"Guido " <guido...@pandora.be> schreef in bericht

Er is gewoon een migrantenprobleem en na vandaag zal dit niet opgelost zijn.
Je hebt migranten die zich aanpassen en je hebt er die zich niet willen
aanpassen. Het VB standpunt blijft daarin actueel en volledig correct.

Hetgeen wat hier gebeurd is, is dat het zwart werd voor de ogen van die Hans
Van T. en meteen lukraak enkele allochtone mensen heeft geviseerd. Wat
volledig fout is en niet goed te keuren valt. Integendeel moet bestraft
worden. Maar hij kan op de sympathie rekenen van VHS. Dankzij de wet Lejeune
mag je er op los schieten. Een paar jaartjes luxe hotel en je kunt weer
verder.

Overigens, heb jij al eens iemand "intelligent" weten handelen tewijl de
persoon in kwestie aan het flippen is? Ik niet hoor. En dat is wat hier
gebeurd is.

Nu wil Verhofstadt deze moord recupereren om zijn falende beleid net voor de
verkiezingen goed te praten en steekt de schuld op het VB. Een telefoontje
naar de logebroeder van keizer karel was voldoende om om 13 uur het VB door
het slijk te halen. Ik wil maar zeggen, dit land is rot tot op het bot.
Media en politiek hangen vast aan elkaar.

Dit is de schuld van Paars. Afrekening bij komende verkiezingen.

De verschuivingen zijn nu al bezig. De linkse VRT kreeg afgelopen week al
een toek waar ze nog jaren niet goed van zullen zijn.

Koen

SN

"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in
bericht news:oKudncyWTYF...@mobistar.be...

on topic ??

SN

"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in
bericht news:N76dnZkGzp4...@mobistar.be...
On topic ??

Koen Godderis

"SN" <son...@telenet.be> schreef in bericht

ff killfile aanzetten

*ploink*

Koen Godderis

Terzake is vanavond extra lang
In een extra lange Terzake praat Phara de Aguirre vanavond met Johan Vande
Lanotte (SP.A), Jo Vandeurzen (CD&V), Bart Somers (VLD) en Frank Vanhecke
(Vlaams Belang) over de moordpartij in Antwerpen. Ook Morgen beter staat
helemaal in het teken van de moordpartij.

-----

Kijk een aan, als 't is om het VB te demoniseren en die 1 miljoen
VB-Vlamingen, dan is het VB welkom in de VRT-gebouwen.

Nogmaals, instanties als VRT zijn een broeihaard van terreur vanwege
autochtone demonisering en discriminatie.

En dat moet ophouden.

Koen

switcher

9-11 was dat ook ???

--
een appeltje te schillen met http://applefaulty.be
http://users.fulladsl.be/spb13810/bwnl.htm

Koen Godderis

"switcher" <n...@KijkenZeHierOokAlNaar.be> schreef in bericht

> 9-11 was dat ook ???

Ja

Meer nog.

Net dezelfde motieven.

Ideologie die niet beantwoordt wordt --> frustratie ---> geweld.

Er is wel een verschil in ideologie.

Het ene betreft een ideologie van "normen en waarden", de andere betreft een
religieuze ideologie waarbij een bepaalde ideologie wordt opgedrongen ten
aanzien van de hele wereld.

De eerste ideologie (Hans Van T.) is aanvaardbaar, de tweede totaal
onaanvaardbaar.

Koen

Bart S

Guido  wrote:

> [...]
> nu niet en nooit niet.
> Dus geen schuld smijten op om het even welke regering of bestuur.

Mensen worden niet gebeuren als moordenaars. Mensen worden zo gemaakt. Door
hun omgeving, door hun studies (het gebrek eraan), door de slechte opvang.

En wie moet daarvoor zorgen, wie is daarvoor verantwoordelijk?
Inderdaad, de regering.

Mensen moeten belastingen betalen zodat er een 'leefbaar' milieu gemaakt kan
worden.. nu .. waaraan wordt het geld gegeven? Aan lonen van de
ministers.. aan de koning , aan die zogezegde prinsen, ... aan de vrt. Geld
wordt nuttig besteed...

Werkloosheid is de oorzaak van vele problemen, en de regering zal ervoor
zorgen de er minder werklozen zijn. Dé oplossing van de regering: Laat de
mensen langer werken.

Goe bezig die mannen!

't wordt tijd dat er verdikke iets verandert, en 't maakt mij niet uit door
welke partij.

Guido

Knip

> Mensen worden niet gebeuren als moordenaars. Mensen worden zo gemaakt. Door
> hun omgeving, door hun studies (het gebrek eraan), door de slechte opvang.

Hier geeft u zelf de oorzaak aan:"DOOR HUN SLECHTE OPVANG !"
Dan staat ons in de toekomst niet veel goed meer te wachten want in wezen
worden de kinderen van bij hun geboorte al niet goed meer opgevangen.Ze
worden geboren en een poosje later bij een opvangmoeder gestoken om 's
avonds te worden afgehaald en vlug in hun bedje gestoken.Dus wezelijk zijn
deze kinderen allemaal een blok aan het been van de zogezegde goede
ouders.Ze moeten weten wat ze willen luxe of kinderen waar ze dan ook de
tijd voor maken.En hetgeen hun studie's betreft,wie zal ze nog controleren
?

> [...]

> worden.. nu .. waaraan wordt het geld gegeven? Aan lonen van de
> ministers.. aan de koning , aan die zogezegde prinsen, ... aan de vrt. Geld

Ook aan de vergoedinge van Jurgen Verstrepen hij zal nu ook een pak meer
verdienen dan vroeger als journalist.Hij zal ook wel weten waarom hij zijn
mandaat niet neerlegt alhoewel hij zelf schrijft dat hij bezorgd is voor
zijn kinderen in België.

> Werkloosheid is de oorzaak van vele problemen, en de regering zal ervoor
zorgen de er minder werklozen zijn. Dé oplossing van de regering: Laat de
mensen langer werken.

Moet de regering welke het ook moge zijn voor djobs zorgen of zijn het de
bedrijven.Iedereen weet dat de meeste bedrijven hier weg vluchten omdat de
loonkosten te zwaar zijn geworden,is dit de schuld van een regering van
welke kleur dan ook.
Indien wij eens moesten beginnen om de vervangingslonen te beperken in
tijd en te verlagen zou er reeds veel werkloosheid worden opgelost.Hoeveel
duizenden djobs raken niet ingevuld ?
Waarom ook werken als de lonen maar iets hoger liggen dan de uitkeringen ?

> Goe bezig die mannen!

> 't wordt tijd dat er verdikke iets verandert, en 't maakt mij niet uit door
welke partij.

Er zou zoveel moeten veranderen,in de eerste plaats onze mentaliteit en
stoppen met de schuld op een ander te steken.

Koen Godderis

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013417.html

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013419.html

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013429.html

Die Ollanders hebben echt geen Kaas gegeten van onderzoeksjournalistiek.
Slaan die even de kaasbol ... euh, de bal verkeerd zeg!

Anne

On Fri, 12 May 2006 10:03:10 -0000, J...@han.be (Jo ) wrote:

>Tuurlijk, als een blanke een kleurling neerschiet ligt de schuld bij ons,
>we zijn onverdraagzaam.

Niet bij de stemmers hoor, mij lijkt de vinger nogal stevig te wijzen
naar de grote prediker voor wapens. En daar zullen de hoofdmutsen op
dit moment niet erg gelukkig mee zijn.

> Als een kleurling een blanke neerknalt ligt de
>schuld ook bij ons, want we hebben die kleurling geen kansen gegeven in
>onze maatschappij. Zijn wij vlamingen toch een slecht volk...

Als een kleurling een blanke neerknalt staat be.politics vol van 'ziet
ge wel' berichten, een beetje het onozel kind gaan uithangen nu is ook
niet bevorderlijk voor jullie geloofwaardigheid hoor.

Anne

dL

Hun media haalt haar info bij onze media.
Tsja...

dL

switcher

In article <8K6dnfffi8ahVfnZ...@mobistar.be>,

> [...]

> religieuze ideologie waarbij een bepaalde ideologie wordt opgedrongen ten

vrreeemdelingen weg = zich niet opdringen aan anderen ??

Bullocks

wrote:

> [...]
>stemmingmakers die haat predikt tegen mensen die toevallig een andere
>kleur en godsdienst hebben dan de jouwe.

Ik ga eens iets vertellen: ik stem doorgaans op de SPa. Straf, hé?!
En toch, beste karin, toch begin ik de politieke indoctrinatie van de
openbare omroep en een flinke hap van de schrijvende pers flink beu te
worden. Men laat geen enkele gelegenheid onbenut om Vlaams Belang
stemmers op één lijn te trekken met racisten en extreem-rechtsen. En
dat is ook een vorm van stigmatiseren. Want de werkelijkheid is
anders: het is niet omdat je je, samen met het Vlaams Belang, vragen
stelt bij de ongebreidelde immigratie en gezinshereniging dat je
daarom een racist bent.
Wat ik ronduit wal-ge-lijk vind is dat de VRT en de media na de moord
op Joe actief op zoek gingen naar het kleinste flintertje politieke
recuperatie, terwijl ze zelf, bij de recente moorden in Antwerpen op
een ongelooflijk sterke manier aan politieke recuperatie doen.
Als SPa-stemmer vind ik dit gewoonweg te ver gaan. Ik heb mijn eigen
politieke overtuiging, én mijn idee over hoe een samenleving er
idealiter zou moeten uitzien, maar ik gun ook andere mensen hun
politieke overtuiging, en sta open voor argumentatie, zelfs al ligt
die niet in de lijn van mijn socialistische strekking.

boutros gali

Bullocks <1...@3.be> wrote in

> Ik ga eens iets vertellen: ik stem doorgaans op de SPa. Straf, hé?!

[...]

Ja jongen, dat verhaaltje heb je hier nu al een aantal keren (vier
keer op negen postings) afgekwakt en het is net zo geloofwaardig als de
"verontwaardiging" van ene Filip DW.

Wat was het ook weer, heu...Omino Blanco?

Bollocks!

Bullocks

On Sat, 13 May 2006 12:06:56 GMT, boutros gali <new...@hotmail.com>
wrote:

>Ja jongen, dat verhaaltje heb je hier nu al een aantal keren (vier
>keer op negen postings) afgekwakt en het is net zo geloofwaardig als de
>"verontwaardiging" van ene Filip DW.

Tja, je reply toont perfect mijn stelling aan: wie ook maar even
vragen durft stellen bij de snel-Belgwet, bij de veel te lakse houding
t.o.v. illegalen, etc.etc., dat kàn geen socialist zijn! Dat moét een
extreem-rechts sujet zijn.
Fout dus: ik ben socialist in hart en nieren omdat de SPa, ondanks
haar gebreken, nog steeds in mijn ogen het beste staat voor een
'rechtvaardige' samenleving. Echter, in mijn opinie is 'rechtvaardig'
niet hetzelfde als 'naïef'. Noem mij een 'real-socialist':
solidariteit, akkoord, maar wel volgens de regels van het spel en
zonder gevaar voor aantasting van een systeem dat andere sociaal
zwakkeren moet kunnen blijven ondersteunen.

Mon

"Bullocks" <1...@3.be> schreef in bericht
Jij bent nu eens een socialist met een eigen mening en blijkbaar zonder
oogkleppen,mijn waardering.

Download de gratis www.SPAMfighter.com/pro vandaag nog!

Koen Godderis

"Mon" <pdr...@hotmail.com> schreef in bericht

> "Bullocks" <1...@3.be> schreef in bericht

> Jij bent nu eens een socialist met een eigen mening en blijkbaar zonder
> oogkleppen,mijn waardering.

Zeeeer zeldzaam!

Antoon Pardon

Op 2006-05-11, Karin  schreef <kari...@hotmail.com>:

> De moord valt te begrijpen ?

Ja.

> Een moord als deze valt niet te begrijpen.

En waarom niet?

> Godverdomme, gaan ze die moordenaar nog proberen te zuiveren ook !

Begrijpen wat iemand beweegredenen zijn is iets helemaal anders
dan zijn daden zuiveren.

> Er is er maar één schuldig en dat is de moordenaar zelf.
> Hij heeft zijn kop zot laten maken door een rechts clubje, maar hij is
> zelf verantwoordelijk voor zijn laffe daad.

Je komt zelf al af met een uitleg (Hij heeft zijn kop zot laten maken).
Hoe kan je nu met een uitleg komen als het niet te begrijpen zou zijn.

> [...]

> stemmingmakers die haat predikt tegen mensen die toevallig een andere
> kleur en godsdienst hebben dan de jouwe.

De demonizering gebeurd van de twee kanten. Mensen zijn bang om te
luisteren wat de ander echt zegt en daar enig begrip voor te tonen
omdat ze begrip verwarren met goedkeuren of akkoord gaan.

Daardoor krijg je een opbod van mensen die tegen elkaar staan op
te roepen omdat ze het gevoel hebben dat de ander niet reageert
op wat ze werkelijk gezegd hebben en door de manier waarop ze
reageren versterken ze dat gevoel bij hun tegenstander.

--
Antoon Pardon

K@ja

Antoon Pardon wrote:

> Ja.

> En waarom niet?

> --
> Antoon Pardon

Sta je echt stom dat de toestand, zoals die geschapen wordt door VB, die
uiteindelijk enkel en alleen uit zijn op de vetpot en daarvoor bereid zijn
alle morele waarden overboord te gooien, uit de hand loopt ?

De indruk wordt gewekt dat alle Marokanen en Turken misdadig zijn.
Daardoor hebben een groot aantal mensen schrik gekregen van deze mensen.
Gevolg is dat men ze minder kansen geeft en scheef gaat bekijken.
Ik kan me best voorstellen dat deze bevolkingsgroep zich daar niet
gelukkig bij voelt en zich gediscrimineert voelt.
Op termijn werkt dit de integratioe volledig tegen.

Er zijn een groot aantal werkloze allochtonen, die inderdaad overdag op
straat lopen.
Door hun huidskleur vallen ze uiteraard op.
Er zijn echter ook een groot aantal Belgen, die geen werk hebben en op
straat lopen.
Zij vallen niet op, ondanks dat ze met meer zijn.

Als een Turk of Marokaan een misdadig feit pleegt, wordt moord en brand
geschreewd, vooral door de aanhangers van VB, die van de situatie gebruik
maken om propaganda te voeren.
Als een Belg een misdadig feit pleegt en men gaat de dader indelen in het
VB-milieu, dan mag het niet, want dan zijn het de anderen die stout zijn
:-)

Er is nu eenmaal een hoog werkloosheidscijfer.
Dat is niet te wijten aan het aantal buitenlanders, maar aan de
automatisatie.
Om on-topic te blijven kunnen we stellen dat er 20 jaar geleden nog veel
werkgelegenheid was voor radiodeejays, die steeds live moesten aanwezig
zijn in de radiostudio, terwijl ze nu in amper 10 minuutjes, hun
intekstingen maken voor drie uur programma, als men nog gebruik maakt van
hun diensten.
Radio, of wat er tegenwoordig voor moet doorgaan, wordt gemaakt door een
machine en de mens komt er nog amper bij kijken.
Dat is de tendens die zich in zowat alle beroepstakken heeft voorgedaan.
Het is deus niet de schuld van de buitenlander of de luiaard.

De echte profiteurs zitten naar mijn mening bij VB, die door misleiding en
allerlei slinkse middelen, aan het vetpotteke willen likken en nu al
dotatie krijgen voor hun laag gedrag.
Door het prediken van haat, brengen ze mensenlevens in gevaar, maar dat
zal hen worst wezen.

De door hen in de hand gewerkte vijandigheid biedt zeker geen oplossing.
Zowel de allochtonen als de autochtonen zullen de vooroordelen opzij
moeten schuiven en mekaar WILLEN leren kennen en mekaar een KANS geven.

Ik kan me indenken dat de fanatieke blokkertjes dit niet graag zullen
horen, maarook dit is freedom of speech.
Hopelijk gaan de minder fanatieke blokstemmers inzien dat het VB eerder
een kanker is dan een oplossing.
Het wakkert alleen de haatgevoelens tussen beide bevolkingsgroepen aan en
dat is de voedingsbodem voor VB.

switcher

In article <slrne6h20g....@rcpc42.vub.ac.be>,
Antoon Pardon <apa...@forel.vub.ac.be> wrote:

> [...]
> op wat ze werkelijk gezegd hebben en door de manier waarop ze
> reageren versterken ze dat gevoel bij hun tegenstander.

de essentie is, dat er kan gedissusieerd worden, en dat er ... tensoltte
niks moet veranderen ??

j'y suis, j'y reste ??

Ik zie soms maar angstige honden meer, die hun mond met niks nog open
krijgen, tenzij . ... om te roepen ...

PauL

In news:126h76b...@corp.supernews.com,

K@ja wrote:

> Door het prediken van haat, brengen ze mensenlevens in gevaar, maar dat
> zal hen worst wezen.

En hoe rijm je met volgende?
(de dader zou volgens z'n advocaat zo'n 'gamer' zijn) :

http://blokwatch.skynetblogs.be/?number=1&unit=days&date=20040919

# De partij ijvert voor een keuringscommissie die een leeftijd op de games
# zou plakken en zeer gewelddadige spelletjes, genre Manhunt, kan verbieden.

't Zou me niet verbazen dat zij die dat voorstel toen op hoongelag
onthaalden, nu de 1e zijn om de indieners van dat voorstel tot
zondebok te maken :-o

Antoon Pardon

Op 2006-05-15, K@ja  schreef <k...@ja.be>:

In hoeverre is die toestand door het VB geschapen? Het is niet omdat
het VB koren spint uit bepaalde toestanden dat ze er ook de oorzaak
van is. Ik denk bv. niet dat het VB verantwoordelijk is voor de
verhoogde criminaliteit onder de Marokaanse jongeren.

> De indruk wordt gewekt dat alle Marokanen en Turken misdadig zijn.

Nee die indruk hebben de mensen al. Het VB speelt gewoon handig in
op die indruk.

> Daardoor hebben een groot aantal mensen schrik gekregen van deze mensen.
> Gevolg is dat men ze minder kansen geeft en scheef gaat bekijken.

Die mensen hadden al minder kansen en werden al scheef bekeken voordat
het VB enige betekenis had. Cijfers tonen ook aan dat er een beduidende
tendens was om deze mensen nog minder kansen te geven na 9/11.
Daar heeft het VB weinig mee te maken.

> [...]

> straat lopen.
> Zij vallen niet op, ondanks dat ze met meer zijn.

Maar de verhouding ligt helemaal scheef.

> [...]
> VB-milieu, dan mag het niet, want dan zijn het de anderen die stout zijn

Of je het nu leuk vind of niet er zijn cijfers die ondersteunen dat
Marokanen over vertegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers.

Als jij weet hebt van cijfers die op een zelfde manier ondersteunen dat
mensen uit het VB-milieu overtegenwoordigd zijn, dan heb je een punt.
Anders kan je er gewoon alles bij sleuren zoals de kleur van het haar.

> Er is nu eenmaal een hoog werkloosheidscijfer.
> Dat is niet te wijten aan het aantal buitenlanders, maar aan de
> automatisatie.

Dat is maar een overgangs-situatie. Automatisatie zorgt op de lange
tijd voor meer werk. Op het moment dat de eerste drukpersen verschenen
was er ook protest van de schrijvers.

> De door hen in de hand gewerkte vijandigheid biedt zeker geen oplossing.
> Zowel de allochtonen als de autochtonen zullen de vooroordelen opzij
> moeten schuiven en mekaar WILLEN leren kennen en mekaar een KANS geven.

Ja maar dat betekent ook dat beide kanten hun eigen problemen moeten
durven erkenen. Zo is er veel racisme bij de Belgen en is er de
verhoogde criminaliteit bij Marokaans jongeren en de ongelijke
behandeling van mannen en vrouwen bij veel alochtonen.

--
Antoon Pardon

switcher

In article <slrne6j45i....@rcpc42.vub.ac.be>,
> [...]

> van is. Ik denk bv. niet dat het VB verantwoordelijk is voor de
> verhoogde criminaliteit onder de Marokaanse jongeren.

ik wel: zeg
- de marok zijn dom
- de marok zijn achterlijk

een deel van de bazen neemt ze niet meer aan

ze hebben geen werk

ze kunnen wat in het zwarte circuit, ... etc

simple redenering, hoe kom je er niet op ????

Antoon Pardon

Op 2006-05-16, switcher schreef <n...@KijkenZeHierOokAlNaar.be>:

> [...]
>
> ze hebben geen werk
>
> ze kunnen wat in het zwarte circuit, ... etc
>
> simple redenering, hoe kom je er niet op ????

Omdat het naast een simpele redenering ook een foute
redenering is. De Marokanen zijn niet de enige
bevolkingsgroep die te lijden hebben van discriminatie.
Als we de cijfers gaan bekijken dan merken we dat de
Marokanen oververtegenwoordigd zijn in vergelijking
met de andere minderheidsgroepen.

Als in vergelijking de Marokaanse gemeenschap meer
(jeugd)criminaliteit vertoont dan de Turkse dan
heeft het VB daar IMO weinig mee te maken.

--
Antoon Pardon

switcher

In article <slrne6lis1....@rcpc42.vub.ac.be>,
Antoon Pardon <apa...@forel.vub.ac.be> wrote:

meer turken zijn zelfstandig, hebben meer geld ???

zocht je het in de heilige genetica ??? ;-)

Bart Van Hemelen

Koen Godderis wrote:
> Nogmaals, instanties als VRT zijn een broeihaard van terreur vanwege
> autochtone demonisering en discriminatie.

Ik herhaal mijn vraag: hoeveel BloKKKertjes zijn de afgelopen weken
vermoord door mensen dei naar de VRT kijken? En hoeveel mensen zijn de
afgelopen weken vermoord door BloKKKertjes? (En ga nu niet beweren dat
die puber en de skinheads geen BloKKKertjes waren: je weet verdomd goed
welk bolletje ze rood maken in 't stemhokje.)

Feiten, Koentje, feiten.

--
BVH

Dennis VG / WarlocK

En jij weet verdomd goed dat er onderttussen 1 miljoen "blokkertjes" zijn,
en hoeveel mensen zijn er de afgelopen jaren vermoord door "blokkertjes"?
Misschien eens proberen uitdrukken in %

--
Hoogtepunt in de Koran: De ontmaagding van de 9-jarige Aisha.
http://users.pandora.be/dvg/

JeroenV

Bart Van Hemelen wrote:

> [...]
> die puber en de skinheads geen BloKKKertjes waren: je weet verdomd goed
> welk bolletje ze rood maken in 't stemhokje.)

Wel, nu je het over feiten hebt: geef mij dan eens de feiten waaruit blijkt
dat die schutter een aanhanger van extreem-rechts was?

Ik ken hem uiteraard niet persoonlijk, maar wat ik kon opmaken uit de pers:
Feiten à charge:
- Zijn tante zit als volksvertegenwoordiger in het parlement voor VB

Feiten à decharge:
- Niettegenstaande eerdere berichten zitten zijn ouders, noch iemand anders
van z'n familie, niet bij het VB
- Volgens niemand uit zijn naaste omgeving heeft hij het ooit gehad over
gedachten in die strekking
- Hij blijkt geen regelmatige bezoeker te zijn van extreem-rechtse websites
- Zijn haar heeft hij afgeschoren de dag van z'n daden zelf, niemand had hem
er ooit eerder mee zien rondlopen
- Hij had voor de rest ook geen tatoeages of ander extreem rechts propaganda
in zijn bezit

Feiten Bartje, feiten.

--
JeroenV
<http://www.briachons.org>

Ghingis Khan

"Bart Van Hemelen" <bartvan...@gmail.com> schreef in bericht

Geef mij een snel de 6 juiste getallen voor de lotto volgende week,
jij schijnt blijkbaar over een werkende glazen bol te beschikken.

--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org/

Ghingis Khan