Vanavond weer lekker geil plaktrekken

Euker Voorn

Wat is dat, plaktrekken?

Welnu dat zal ik uitleggen.

Plaktrekken doe je in twee stappen;

Je begint met jezelf heel snel af te trekken en wanneer je begint te
ejaculeren trek je snel het vel terug over je eikel heen en houdt het
dichtgeknepen. Dit hou je een uur zo, het tussen vel en eikel
opgesloten sperma droogt dan langzaam op en verandert in een
plakkerige emulsie.

Daarna begint de pret pas echt; je gaan dan namelijk nogmaals
masturberen maar door de aanwezige oude plaksperma onstaat er een
soort van cohesie effect tussen eikel en vel waardoor de sensatie van
het over het de eikel bewegende vel wordt versterkt. In België wordt
deze masturbeermethode daarom ook wel cohesiberen genoemd.

Jonge jongentjes en mietjes kunnen dit als pijnlijk ervaren, voor
echte kerels maakt het het masturberen juist intenser en prettiger en
zal het resulteren in een onvergetelijke trek-ervaring! Eventuele
eikelbloedingen kunnen genegeerd worden, immers, geile pijn is geen
pijn!

Nicolette

"Euker Voorn" <eukervoo...@live.com> schreef in bericht

Man dan zou mijn voorhuid exploderen, die houd geen halve emmer.
Jij bent zeker een van die vingerhoedjes ejaculeerders.

God

Nicolette
> Euker Voorn
Ben jij een nijlpaard ofzo???

Euker Voorn

Dat komt omdat jij zo'n omgebouwde bent, Nicolette, tijdens de
operatie zullen ze de kraan wel iets te ruim hebben afgesteld bij je.
Maar je weet het he, grote spuiters gaan allemaal voor hun 50ste aan
prostaatkanker met uitzaaiingen naar longen en hersenen. Is
wetenschappelijk bewezen.

Ik zou dus maar een toontje lager spuiten als ik jou was.

Strandkruier

On Tue, 21 Apr 2009 21:24:07 +0200, Euker Voorn
<eukervoo...@live.com> wrote:

>Maar je weet het he, grote spuiters gaan allemaal voor hun 50ste aan
>prostaatkanker met uitzaaiingen naar longen en hersenen. Is
>wetenschappelijk bewezen.

Interessant! Mogen wij dan ook eens weten hoe oud GIJ zijt?

Norbert de strandkruier & fruitkweker

Orac

"Strandkruier" <strand...@gmail.com> schreef in bericht

> Interessant! Mogen wij dan ook eens weten hoe oud GIJS is?

Wie is Gijs en wat doet het er toe hoe oud hij is?

el misti

Gijs is die dikke luie gans van Oma Duck.

Op zolder

"Nicolette" <a...@niem.nl> schreef in bericht

Urine is niet hetzelfde als sperma!

Nicolette

"God" <godratF...@herejezus.nl> schreef in bericht

Nee ik wilde alleen eens met de jongens meepraten.
Maar als je dat doet dan word je meteen teruggefloten.
Ook hier worden vrouwen buitengesloten ;-)

Nicolette

"Euker Voorn" <eukervoo...@live.com> schreef in bericht

Zie je, wil je eens gezelig meedoen met de jongens, en dan
krijg je zulke reacties, jullie zijn net zo erg als die moslims,
nog even en dan doen jullie mij ook een burka aan.
Wil je eens gelijk meedoen word je zo behandeld.
Maar het vingerhoedje van jou zou wel kloppen , en een
pincet om het te melken.

Nicolette

"Op zolder" <pe...@keer.goe> schreef in bericht

Ja ik heb geen sperma, ik wilde eens gezeelig meedoen,
nou dat doe ik dus ok niet meer, mannelijke chauvinistische varkens. :-)
(en trouwens, vrouwen kunnen ook ejaculeren, kijk maar eens op de
pornosites)
(nee en dan zijn het geen shemales.)

R@/\/\sterdam

"Nicolette" <a...@niem.nl> schreef in bericht

Wil je een paar van die dvd's uploaden, met extra's aub
Alvast bedankt

Euker Voorn

On Tue, 21 Apr 2009 23:52:42 +0200, "Orac" <b...@bla.bla> wrote:

Gijs Eit, ken je die niet?

Op zolder

"Nicolette" <a...@niem.nl> schreef in bericht

Vrouwen boven de 40 zouden verplicht zo'n glasbak-outfit moeten dragen. ;-)

Nicolette

"Op zolder" <pe...@keer.goe> schreef in bericht

En naakte kabouters een T-shirt?
Is dat de kuisheids versie van de burka?

JandeBehanger

In article <WJGHl.100412$fx5....@newsfe08.ams2>, pe...@keer.goe says...

Sommige vrouwen wel