Aan mijnheer pastoor Koen Blieck - Sint Jozefskerk Gent

Ghingis Khan

Aan mijnheer pastoor Koen Blieck - Sint Jozefskerk Gent

Dag Dhimmi-Kruipertje,

Vandaag een nieuw hoofdstuk in de reeks "de Islamisering van Gent". Nadat
onze scholen (vrijaf tijdens Islamitische feestdagen), zwembaden
(Talibanzwemmen voor moslima's), winkelstraten (Arabische opschriften)en
winkels (Halal voedsel) steeds verder Islamiseren, krijgen de Gentenaars
vandaag een nieuwe kaakslag te verwerken. Sinds gisteren wappert immers een
Turkse vlag op de kerktoren van de Sint-Jozefskerk in de Gentse
Wondelgemstraat. Het wil niet zeggen, omdat de kerk mer haar twee torentjes
binnenkort dienst zal doen als een voortreffelijke voorgevel van een moskee,
dat mijnheer pastoor zich nu reeds onderdanig mag ten dienste stellen : de
kerk is niet van hem.

De voetbalwedstrijd België-Turkije zal daar wellicht niet vreemd aan zijn,
maar het is ongehoord dat een katholiek monument ontsierd wordt door een
vlag die symbool staat voor de verdere Islamisering van Gent en zeker niets
met het Christendom te maken heeft.

Dit is een kaakslag voor katholiek Vlaanderen ! Er wapperen trouwens ook
geen Vlaamse Leeuwenvlaggen aan het toenemend aantal met Vlaams
belastinggeld gesubsidieerde moskeeën in Vlaanderen. En dan heb ik het nog
niet hoe alles wat katholiek is in de Arabische landen lijdt onder de
onverdraagzame Islam. Hoe die vlag daar geraakt is, is voorlopig een
raadsel, maar ik roep pastoor Koen Blieck op om zo snel mogelijk deze
schandvlek te verwijderen.

--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org

Emmanuel Paulus

to Ghingis Khan
Op zaterdag 4 juni 2011 16:46:22 UTC+2 schreef Ghingis Khan het volgende:

> [...]
> winkels (Halal voedsel) steeds verder Islamiseren, krijgen de Gentenaars
> vandaag een nieuwe kaakslag te verwerken.

Wel vreemd, Nu ben je kwaad op een pastoor omdat die een niet religieuze vlag ophangt. De Turkse staat is al jaren en nog altijd een seculiere staat waar religie zelfs meer uit de politiek is geweerd dan in België.
Maar als jou grote leider gisteren rond ging wandelen met een islamietische massamoordenaar en oproept om die niet te benadelen dan is er niets aan de hand.
Wel erg he, we hebben een voetbalmatch verloren (waar niet veel Belgen in mee speelde eigenlijk, maar soit) en dan moeten we de hooligan uithangen.

> Dit is een kaakslag voor katholiek Vlaanderen !

En dat zegt de man die een massamoordenaar van christenen waaronder ook katholieken promoot.
Al is het triest, ik lach me kapot.

>belastinggeld gesubsidieerde moskee�n in Vlaanderen. En dan heb ik het nog

> niet hoe alles wat katholiek is in de Arabische landen lijdt onder de
> onverdraagzame Islam.

Zeker niet over hebben, vooral niet over de misdaden van de nieuwe vriend van phlipje. En je weet het de furher heeft het zelf gezegd je mag hen niet discrimineren. Toch vreemd he, vrijdag hoort men phlipje dat zeggen en zijn volgelingen kronkelen zaterdag dat het niet gezegd is, of toch wel anders zijn ze racist.

geen groetjes,
Emmanuel