450 kindbruidjes worden massaal uitgehuwelijkt aan volwassen mannen door Hamas

Ghingis Khan

450 kindbruidjes worden massaal uitgehuwelijkt aan volwassen mannen
door Hamas

http://www.youtube.com/watch?v=RYmtaXQHEtw&e

In het noorden van de Gazastrook organiseerde en sponsorde Hamas een
massahuwelijk van 450 kindbruidjes met volwassen mannen. De bruidjes waren
onder de 10 jaar, de bruidegoms tussen 25 en 30 jaar. Moslim
vooraanstaanden, onder wie Mahmud Zahar, een Hamasleider, feliciteerden de
stellen die deelnamen aan de zorgvuldig geregisseerde plechtigheid. "Wij
zeggen aan de wereld en aan Amerika dat niemand het recht heeft ons vreugde
en geluk te ontnemen" sprak de Hamasleider tot de bruidegoms die allen
identiek in een zwart pak waren uitgedost. De bruidjes droegen een wit
elegant jurkje en waren opgeduft en opgemaakt als volwassen vrouwen. Elke
bruidegom ontving een bedrag van 500 dollars en de meisjes een bloementuil.

Wij zijn heel erg geschrokken toen we dit verhaal (dat helaas geen
verhaal is, maar een feit) vernamen via www.actforamerica.org We hebben het
bericht gecontroleerd en bij verschillende andere bronnen bevestigd
gevonden. U kan het hier natrekken

http://www.google.com/search?hl=nl&q=mass+wedding+child+brides+hamas+gaza&btnG=Google+zoeken&lr=&aq=f&oq=

.
http://tool.donation-net.net/Images/Email/1097/child_brides_2.jpg

Nog even een kiekje van dit misselijke spektakel

http://www.actforamerica.org/

--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org

noname

Wel, Ghingis, ik begrijp dat al lang niet meer...
De twee gezichten in Belgie...
In de tijd ging Boudewijn naar Bangkok om met eigen ogen de kindersex
(prostitutie, maar dat draait ook om sex) te veroordelen. Spijtig genoeg
waren alle professionele dames 18+. Toch was zijn bezoek voldoende om zowat
iedere tourist die naar Thailand reisde als pedofiel te bestempelen, met als
gevolg beschimpingen op de luchthaven Schiphol naar de terugkomende
reizigers vanuit Bangkok.
En, wat merk ik dezer dagen ? Moslimmers die trouwen met kinderen (en
waarschijnlijk de huwelijksnacht consumeren, zoals dat heet) en dat zonder
enige vorm van kritiek kunnen doen.
De laffe Europeanen tollerenn nu WEL dat er kindersex is ! Want, ocharme, de
moslimlieverdjes doen toch niets verkeerd ? Die leven toch volgens de regels
van hun godsdienst ? En daar mag dat toch, 10-jarige kutjes vogelen ?
Hopelijk denken diegenen die nu een oogje toeknijpen onder het mom van "geen
rascisme" eraan dat over niet al te veel jaren de moslims hier de macht
zullen hebben (tenzij onze laffe politiekers eindelijk beseffen dat alleen
ZIJ daartegen iets kunnen doen) en HUN kleindochters zullen komen vogelen !
Zodus, grootvaders in sp�, blijf jullie kop in het zand steken, en kom
achteraf niet klagen als je kleindochter komt bleiten dat haar kutje pijn
doet omdat zo een moslim-kinderverkrachter zijne grote zwanworst in haar
ondermaats mosseltje heeft gedraaid.
Of misschien wel in haar holleke, want daar zijn die mannen ook niet vies
van naar het schijnt...
Opa's in spe, het is NU de tijd om er iets aan te doen, en niet als het te
laat is !
Gelukkig voor mij heb ik geen kinderen. En ik heb ook geen medegevoel met U,
opa's in sp�.
Maar ik heb wel een ontzaglijk medelijden met deze kleine, onschuldige
meiden die nog zo onschuldig zijn dat ze denken dat een kutje alleen maar
pis-gereedschap is.
Wat een heel onplezierige ervaring staat hun te wachten als zo een zwarte
sausice hen zal ontmaagden, en, de moslimmers die zulke jonge kutjes
adoreren, er waarschijnlijk niet zullen (willen) aan denken om een beetje
zachtaardig te penetreren.
Die zullen al lang content zijn dat ze eindelijk hun schaap kunnen slachten
inplaats er alle nachten op te zitten omdat ze nu een NOG zachter kutje
hebben getrouwd.

"Ghingis Khan" <ghingi...@mail.co.kr> schreef in bericht

F35

http://www.nu.nl/algemeen/2033364/peuter-van-drie-verkracht-in-belgie.html

Ben Dover

Op Tue, 18 Aug 2009 16:19:22 -0700 (PDT) schreef F35:

> http://www.nu.nl/algemeen/2033364/peuter-van-drie-verkracht-in-belgie.html

Als argument voor een aanhanger van de pedofiel Mohammed kan dat tellen.

Ghingis Khan

"F35" <orha...@gmail.com> schreef in bericht
> [...]

> laat is !
> Gelukkig voor mij heb ik geen kinderen. En ik heb ook geen medegevoel met

Krapuul is van aller tijden mijn beste.

Maar bij Hamas is het georganiseerde krapuul.