Kartuizer (Chartreux) gevraagd

Albert Aerts

Wij zoeken een Kartuizer (Chartreux) kat liefst kater.

The Aerts Family

Amon Ra

Albert Aerts <n...@spam.be> wrote in message news:381359EB...@spam.be...

> Wij zoeken een Kartuizer (Chartreux) kat liefst kater.

prachtige beestjes,
heb er ook enkele lopen.......
zal verder eens informeren voor je (wat mag da kosten ???).........

Albert Aerts

heb nog nooit voor een kat betaald, dus geen idee over gangbare prijzen,
maximum
5000,-Bef zou ik zeggen ...

wana

Ik denk niet dat je voor dat geld een echte Chartreux gaat hebben.

Amon Ra

dat zal moeilijk gaan denk ik.
Als je een echte 100% chartreux wil, met geen enkele scheve schaats in de
stamboom, zal je toch zo'n 15.000 mogen neertellen.
Zit er toevalig een kampioen in de familie, leg maar een paar briefjes
Voor de mijne heb ik 18.000/stuk betaald.
Al je wil, stuur ik wel enkele adressen/tel.voor verdere informatie, naar je
e-mail......;;