Dames laarzen op maat

Receptenwijzer

Ik ben op zoek naar een winkel waar ze dames laarzen op maat maken . Ik heb
namelijk wat bredere kuiten en de laarzen die in de winkels staan passen op
die plaats niet .

Alvast bedankt .

--
www.receptenwijzer.be

PauL

"Receptenwijzer" <N...@email.available> schreef in bericht

> Ik ben op zoek naar een winkel waar ze dames laarzen op maat maken . Ik heb namelijk wat
> bredere kuiten en de laarzen die in de winkels staan passen op die plaats niet .

Ik zou toch eerst 's kijken of ze hier iets hebben dat past.:
http://www.vanluechene.be/noframes/nederlands.php

(wat ze daar allemaal binnen hebben hou je bijna niet voor mogelijk)

Anders:
http://www.denieuwezool.be/d_schoenen.html

of:
http://www.schoenmaker.com/art_0603.php

Pegasus

> Ik zou toch eerst 's kijken of ze hier iets hebben dat past.:
> http://www.vanluechene.be/noframes/nederlands.php

> (wat ze daar allemaal binnen hebben hou je bijna niet voor mogelijk)

Yep...is ook m'n suggestie, m'n ega is daar ook vaste klant in Rumbeke...niet
dat ze bredere kuiten heeft :-) maar een groter maatje is voor haar toch het
sublieme confort.
grt,

--
Pe.