Google Gruplar, artık yeni Usenet gönderilerini veya aboneliklerini desteklememektedir. Geçmişteki içerikler görüntülenebilir kalmaya devam edecek.

Te huur gevraagd.

2 görüntüleme
İlk okunmamış mesaja atla

Van Ballart, R

okunmadı,
8 Oca 2008 15:20:358.01.2008
alıcı
Gepensioneerd echtpaar met kleinzoontje van acht zoekt appartement aan de
Belgische kust te huren van particulier tijdens de zomervakantie, liefst
zicht op zee, enig comfort en eventueel met garage. Immokantoren zich
onthouden. Locatie speelt geen grote rol, graag anwoord met eventuelel
foto's en prijs per 14 dagen.
Alvast bedankt.
rvb...@pandora.be

Fustigator

okunmadı,
8 Oca 2008 17:03:228.01.2008
alıcı
Vitae forma vocatur "Van Ballart, R" <rvb...@telenet.be>, die Tue, 8
Jan 2008 21:20:35 +0100, in littera
<M3Rgj.153359$jE2.1...@biebel.telenet-ops.be> in foro be.misc(et
aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Gepensioneerd echtpaar met kleinzoontje van acht zoekt appartement aan de
>Belgische kust te huren van particulier tijdens de zomervakantie, liefst
>zicht op zee, enig comfort en eventueel met garage.

Dat vind je zo, mits je je op tijd aanmeldt.

>Immokantoren zich
>onthouden.

Waarom? Je betaalt als huurder niet meer omdat een immo-kantoor als
bemiddelaar is opgetreden. Die verhaalt zich op de verhuurder, niet op
d e huurder. En die kan, als hij goed is, zelfs je rechten verdedigen
tegen de verhuurder bij onderlinge problemen. Ook zal ie je helpen
bij defecten aan het verhuurde goed enz...

Vanuit Oostende,
--
Fusti

Vif

okunmadı,
9 Oca 2008 08:28:449.01.2008
alıcı

Hier staan er:
http://www.2dehands.be/immo/huis_huur_be/?p=all&qq=vakantie%20appartement%20te%20huur

en hier ook:

http://www.kapaza.be/results/?country=&q=vakantie+appartement

En anders misschien eens op een zondagje een wandelingetje maken op de
dijk in een of andere badstad met pen en papier bij de hand. 100den "te
huur" borden te vinden.

--

Vif

s|b

okunmadı,
9 Oca 2008 14:18:019.01.2008
alıcı
On Tue, 8 Jan 2008 21:20:35 +0100, Van Ballart, R wrote:

> [...]
> zicht op zee, enig comfort en eventueel met garage. Immokantoren zich
> onthouden. Locatie speelt geen grote rol, graag anwoord met eventuelel

Steek je licht eens op in <news:be.immo> Die nieuwsgroep is immers
speciaal opgericht voor dit soort vragen.

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

Van Ballart, R

okunmadı,
9 Oca 2008 15:16:169.01.2008
alıcı

"Fustigator" <Fusti...@xs4all.nl> schreef in bericht

> [...]
> tegen de verhuurder bij onderlinge problemen. Ook zal ie je helpen
> bij defecten aan het verhuurde goed enz...

Niet echt juist, heb vorig jaar 2 aanbiedingen gevonden enerzijds van
particulier en anderzijds van immokantoor voor hetzelfde appartement gelegen
te Blankenberge/jachthaven. Eigenaar vraagt +/- 750 Euro per 14 dagen,
imokantoor +/- 1250 Euro voor zelfde periode. Immokantoor moet toch winst
maken bij verhuur ( zitten meerdere bedienden), of doen ze dat gratis ?
Daarom ik huur liever particulier om centjes te besparen.
Rony.

Fustigator

okunmadı,
9 Oca 2008 17:49:549.01.2008
alıcı
Vitae forma vocatur "Van Ballart, R" <rvb...@telenet.be>, die Wed, 9
Jan 2008 21:16:16 +0100, in littera
<bY9hj.151905$bs5....@blueberry.telenet-ops.be> in foro be.misc(et

> [...]

>maken bij verhuur ( zitten meerdere bedienden), of doen ze dat gratis ?
>Daarom ik huur liever particulier om centjes te besparen.

Natuurlijk maken de immokantoren winst, maar eigenaren willen zich
vaak niet inlaten met het zelf in handen nemen van de verhuur, en alle
akkefietjes die soms van kunnen voorkomen. Daarom vragen ze een
immokantoor om het te organiseren. Maar als de eigenaar óók buiten de
immokantoor verhuurt, dan kan hij inderdaad goedkoper verhuren omdat
er geen tussenpersoon is. Maar dan moet hij zelf opdraaien voor alles
wat eraan verkeerd kan lopen. Vind maar eigenaren die dat (willen)
doen.

Immokantoren hebben ook klusjesmannen in dienst, en vaste vakmensen,
weten hun weg in alle adminstraties vn de onder hun toezich verhuurde
panden. Ze kunne vaak de verhuurder daarin helpen een ook goedkoper
kunnen werken voor de verhuurder bij beschadigingen of defecten aan
gas, electriciteits en verwarmingstoestellen, dan moest die laatste
zelf iemand opzoeken en vinden.

Voor de huurder heeft het immokantoor (meestal) een zeer rijke aanbod
aan panden, zodat hij het beste voor hem kan kiezen uit meerdere
toestanden.

Het heeft allemaal voor- en nadelen.

--
Fusti