Ik zoek op Internet maar raak er niet uit: wat is nu het voordeligste,
puur fiscaal gezien: feitelijk of wettelijk samenwonen? Het gaat hier
over een situatie waarbij beide samenlevenden ongeveer evenveel
verdienen, en er verder geen leningen of iets dergelijks in het spel
zijn. Kan iemand me duidelijkheid bezorgen?
Gandalf