Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Slapende rekening bij een bank

0 views
Skip to first unread message

Karanog

unread,
Jun 30, 2009, 12:30:09 PM6/30/09
to
Wie een bijna slapende rekening (*) heeft bij een bank, kan misschien
best eens langsgaan bij die bank.

KBC rekent al 2 euro aan voor een (gewone, niet aangetekende) brief
naar het laatst gekende adres .
Voor deze 2 euro wordt een rekeninguittreksel verstuurd (??waarvoor
ook kosten worden aangerekend??)


(*)
"De belangrijkste voorwaarde is dat er gedurende minstens 5 jaar geen
verrichting meer gebeurd is op de rekening en er ondertussen ook geen
contact meer geweest is tussen de houder (of de rechthebbende, bvb.
erfgenamen) van de rekening en de financi�le instelling."
<http://slapenderekeningen.be/>


PS
Iemand die weet wat precies wordt bedoeld met "contact" ?
Bij een spaarrekening wordt toch elk jaar een rekeninguittreksel
verstuurd voor de intrest ?


Karanog

0 new messages