Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Amerikaanse staatsschuld.

0 views
Skip to first unread message

Illuminatus

unread,
May 7, 2012, 3:07:51 PM5/7/12
to
On 5/8/2012 12:53 AM, marc wrote:
> http://www.hfskeds.com/skeds/usdebt.pdf
>
> Als Nero er nog wat geld blijft bijgooien, zal dat nooit problemen
> stellen...
>
> Eeen beetje minder geld, minder kanker? Als je dat gelooft, ben je goed
> voor het gekkenhuis...

De euro lijkt wat te herstellen na het debacle van vanmorgen (Asia
Pacific time) maar het vet is al van de soep sinds enkele weken. Go East
young man.

Valutahandel is grotendeels perceptie. Het deficit van de US is groter
dan dan van de EUzone, en Griekenland heeft 30x minder inwoners dan de
US. Om met de belzieke kroonprins te spreken, dat is niet niks he.

Duitsland alleen is een geduchte concurrent van en medeplichtige met
China. Als "Europa" het tot de helft van de 20-ste eeuw wil uitzingen
zal het zijn unie moeten beperken tot Duitsland-Vlaanderen-Nederland met
een hopelijke revival van de ex-Duitse invloedzones in Oost-Europa en
vooral Polen. De Scandinaven zijn deaud als hun olie op is na een veel
te riant immigratiebeleid en de deconstructie van hun industrieel weefsel.

De PIGSF zijn ausgeradierd en als Di Rupo per se wil aanpappen met
Hollande, dat hij zijn gang gaat met Ollande onder koepel van een
Griekse euro (ontwaakt verdorvenen der aarde). Als zelfs de
ZO-Aziatische bananenrepublieken betere inflatie- en groeicijfers
neerzetten dan den belziek wordt het tijd om naar de Yuan uit te wijken
als reservemunt.

Strandkruier

unread,
May 7, 2012, 3:13:47 PM5/7/12
to
Op Tue, 08 May 2012 03:07:51 +0800, in be.politics Illuminatus
<illum...@gnosis.zen> liet gemoedelijk weten:
Hoe zit dat met UW financiën, Hugo? Gaat dat daar 'n beetje?

Norbert de strandkruier & fruitkweker


LuckyLuke

unread,
May 7, 2012, 11:29:39 PM5/7/12
to

"Illuminatus" <illum...@gnosis.zen> schreef in bericht
news:jo96ic$uod$1...@speranza.aioe.org...
> On 5/8/2012 12:53 AM, marc wrote:
>> http://www.hfskeds.com/skeds/usdebt.pdf
>>
>> Als Nero er nog wat geld blijft bijgooien, zal dat nooit problemen
>> stellen...
>>
>> Eeen beetje minder geld, minder kanker? Als je dat gelooft, ben je goed
>> voor het gekkenhuis...
>
> De euro lijkt wat te herstellen na het debacle van vanmorgen (Asia Pacific
> time) maar het vet is al van de soep sinds enkele weken. Go East young
> man.
>
> Valutahandel is grotendeels perceptie. Het deficit van de US is groter dan
> dan van de EUzone, en Griekenland heeft 30x minder inwoners dan de US. Om
> met de belzieke kroonprins te spreken, dat is niet niks he.
>
> Duitsland alleen is een geduchte concurrent van en medeplichtige met
> China. Als "Europa" het tot de helft van de 20-ste eeuw

Ah wel, in Belgie loopt men nog steeds 100 jaren achter op de rest van de
wereld.


Fustigator

unread,
May 9, 2012, 4:42:42 AM5/9/12
to
Vitae forma vocata "LuckyLuke" <lu...@the.world> , die Tue, 8 May 2012
05:29:39 +0200, in littera
<4fa8931d$0$26534$e4fe...@dreader34.news.xs4all.nl> in foro
be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:
dat zal een groot voordeel zijn bij het einde van de wereld...
--

Fusti
0 new messages