Vista update KB943899

The Beloved

Gewoon ter info, Vista users let op met deze update. De praktijk leert
dat uw hele systeem in veel gevallen compleet de mist ingaat na deze
update.

--
...For Those Not Te Be Forgotten...

Pegasus

The Beloved frituurde onderstaande:

> Gewoon ter info, Vista users let op met deze update. De praktijk leert
> dat uw hele systeem in veel gevallen compleet de mist ingaat na deze
> update.

Hoi,
Hier niks van gemerkt, update uitgevoerd 09-01.
Toch bedankt voor de info....en we blijven alert !
grt,

--
Pe.

Gandalf

On Fri, 11 Jan 2008 13:34:31 GMT, The Beloved <ma...@one.day> wrote:

>Gewoon ter info, Vista users let op met deze update. De praktijk leert
>dat uw hele systeem in veel gevallen compleet de mist ingaat na deze
>update.

Laat me raden: je hebt dit op een Dell PC of Laptop gedaan?

Gandalf

Andre

Op 11/01/2008 schreef The Beloved :

> Gewoon ter info, Vista users let op met deze update. De praktijk leert
> dat uw hele systeem in veel gevallen compleet de mist ingaat na deze
> update.

Ik wist niet dat gij ook met Vista werkt,

hier komen alle updates automatisch binnen,
nog nooit enig probleem gehad met updates.

Ik heb een goed systeem zeker. :-)

--
Groetjes,
Andre

The Beloved

On Fri, 11 Jan 2008 16:05:49 +0100, Gandalf
<gan...@telenetzonderspam.be> wrote:

>Laat me raden: je hebt dit op een Dell PC of Laptop gedaan?

4 laptop's (willekeurige merken) en 7 desktops (geen Dell's) de
laatste 2 dagen.

Dus buuuuz, try again.

The Beloved

On Fri, 11 Jan 2008 15:58:40 GMT, Andre <m...@privacy.invalid> wrote:

>Ik wist niet dat gij ook met Vista werkt,

Ik 'werk' er ook niet mee. Ik heb hier hardware staan waar het op
draait "for working purposes".

viper

"Pegasus" <m...@privacy.net> schreef in bericht

hier een update uitgevoerd op 10/01 en na herstarten van de pc nietsmeer,
de file windows/system32/powprof.dll was het probleem,
na enig zoekwerk met een andere pc merkte ik dat daar 0 bytes instaken, die
file heb ik dan gewist en er de file powrprof.dll van die andere pc
opgeplaatst,
terug opgestart, en ja hoor we waren weer vertrokken.
toch maar oppassen zou ik zeggen.

> --
> Pe.

Gandalf

Tja, alle bronnen die ik kan raadplegen (collega's & internet), kennen
het probleem, maar zeggen allen dat ze enkel meldingen van deze fout
gekregen hebben op Dell-systemen. Geen enkele heeft weet van deze fout
op een niet-Dell systeem.

Je staat er dus alleen voor. Als je een MSDN abo lopen hebt: geef MS
een belletje. Als je de juiste persoon te pakken kunt krijgen, zijn ze
niet te beroerd om een patch op maat te maken. Als je een
niet-professionele klant van MS bent: "Run for the hills boy!!!"

Gandalf

The Beloved

On Mon, 14 Jan 2008 10:33:08 +0100, Gandalf
> [...]

>niet te beroerd om een patch op maat te maken. Als je een
>niet-professionele klant van MS bent: "Run for the hills boy!!!"

Het probleem leek eerst inderdaad Dell only, tot ik het op andere
systemen ook tegenkwam; Daarom dat ik het hier poste. Het gaat verder
dan Dell alleen.

Gandalf

Moest je toch vinden wat het is, laat het hier dan even weten. Er
zullen nog geïnteresseerden zijn denk ik. Mogelijk heeft het met
compatibiliteitsproblemen van (een combinatie van) hardware te maken
die ook (en vooral) door dell gebruikt wordt.

Gandalf

The Beloved

On Mon, 14 Jan 2008 12:45:34 +0100, Gandalf

> [...]

>compatibiliteitsproblemen van (een combinatie van) hardware te maken
>die ook (en vooral) door dell gebruikt wordt.

Ik heb het alleen ondervonden. 2 bedrijven in kwestie zijn zelf in
contact met MS. Als er iets zinvols aan het licht komt zal ik het hier
eventueel posten. Tot hiertoe hadden ze nog geen zinnige uitleg
gekregen. MS lijkt zelf (weer) niet direct het probleem te kennen.