Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

console tty1 blauw en uit scherm

1 view
Skip to first unread message

Mistral

unread,
Nov 11, 2003, 12:48:43 PM11/11/03
to
Hallo,

Als ik opstart is de console output(tty1) blauwe text die lichtjes uit het
scherm valt. Als ik X start en sluit valt er helemaal niets meer te lezen
van de console. X zelf werkt perfect.
Iemand een idee?

Linux Mandrake 9.1.
Geforce 2 Mx met nvidia drivers.


mvg,

Mistral

0 new messages