Software Freedom Day: 19 september

Johan Vervloet

Dit jaar ben ik er op tijd bij :-)

Heeft er iemand zin om mee iets te doen rond Software Freedom Day op
19 september? Ik denk bijvoorbeeld aan CD's uitdelen aan een of ander
station, eventueel met een demo van Linux en/of andere vrije
software... Als er mensen geinteresseerd zijn, kunnen we iets concreet
op poten zetten.

Laat maar iets weten.

Johan
(te lang afwezig geweest op bcol)

JanC

Johan Vervloet wrote:

> [...]
> station, eventueel met een demo van Linux en/of andere vrije
> software... Als er mensen geinteresseerd zijn, kunnen we iets concreet

Waarschijnlijk kunnen we met ubuntu-be wel aan iets meewerken...
Waar wil je dat doen?

--
JanC

Philip Paeps

Johan Vervloet <johan.v...@gmail.com> wrote:
> [...]
> station, eventueel met een demo van Linux en/of andere vrije
> software... Als er mensen geinteresseerd zijn, kunnen we iets concreet

Ik zit die dag op een eiland.

- Philip

--
Philip Paeps Please don't email any replies
phi...@paeps.cx I follow the newsgroup.

> Microsoft Patents Ones, Zeroes

that's a joke, right?
-- ljc1 in ukc.misc

Johan

Ik ben zelf van de omgeving Antwerpen-Lier, maar als er ergens anders
meer volk te vinden is, neem ik met plezier de trein.
Johan

goarilla@work

Philip Paeps wrote:

> Ik zit die dag op een eiland.

lesbos ?

Philip Paeps

Nee. Groter en kouder.

- Philip

--
Philip Paeps Please don't email any replies
phi...@paeps.cx I follow the newsgroup.

Don't make your doctor your heir.

Johan

On 29 mei, 14:06, Johan Vervloet <johan.vervl...@gmail.com> wrote:
> [...]
> station, eventueel met een demo van Linux en/of andere vrije
> software... Als er mensen geinteresseerd zijn, kunnen we iets concreet

Ik heb voor de geïnteresseerden een facebookgroep opgezet:
http://www.facebook.com/group.php?gid=87824869838&ref=nf

Johan