Hoe haal je Windows Mail van je systeem af?

Peter en Barbara

Hallo,

weet er iemand hoe je Windows Mail kan verwijderen?

Enkele kennissen vroegen mij dit omdat ze zich hebben laten vangen toen
hun XP of Vista vroeg om Windows Mail te installeren.
Sindsdien dient Windows Mail zich telkens op als vaste mailcliï¿œnt.

Meer zelfs, bij ᅵᅵn iemand staat Outlook Express met een icoontje op
het bureaublad, en als je erop dubbelklikt, opent Windows Mail zich.

Verwijderen van Windows Mail lukt niet, staat niet bij software.

Weet iemand hoe je er echt van afgeraakt?

Maurice ON4BAM

On Sun, 05 Jul 2009 14:25:24 +0200, Peter en Barbara
<peterpun...@geemeelpunt.com> wrote:

> [...]

>Verwijderen van Windows Mail lukt niet, staat niet bij software.
>
>Weet iemand hoe je er echt van afgeraakt?

Kan je niet gewoon je "default mail client" instellen op wat je ook
gebruikt? In XP kan je dat bij je Internet Options >> programs gewoon
kiezen.

Verwijderen zal even gemakkelijk zijn dan IE verwijderen vrees ik ;-)

Bye Maurice
--
Hamradio: ON4BAM http://www.on4bam.com/
Travelogues and Amateur radio