> Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem in
> een eenvoudige taal.
Je zou een codec pack kunnen installeren zoals K Lite Codec Pack, maar
daar ben ik zelf geen voorstander van. Mijn films spelen gewoon met
ffdshow.
ffdshow
<http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm>
Normaal gezien werkt die wel samen met Windows Media Player zonder dat
je daarvoor iets extra moet doen.
Als je geen codec pack wil, dan zijn dit twee mogelijke spelers die je
kan installeren zonder daarvoor extra codecs te installeren.
VLC Player:
<http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html>
Media Player Classic Home Cinema
<http://mpc-hc.sourceforge.net/>
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>