ik gebruik dikwijls 'Google Discussiegroepen' om een bericht te
plaatsen in de nieuwsgroepen.
Nu vraag ik me af als er voor Firefox geen plugin bestaat die je op de
hoogte stelt als er een nieuwe reactie is gekomen op je bericht.
Beetje zoals de Gmail Notifier plugin dus, maar dan voor de
discussiegroepen.
Peter.
Is het niet eenvoudiger om een echte newsreader en een echte mailclient te
gebruiken? Dan kan je die webbrowser af en toe ook eens dichtzetten en memory
voor zinvolle dingen vrijmaken.
- Philip
--
Philip Paeps Please don't email any replies
phi...@paeps.cx I follow the newsgroup.
When I write Java it works, but if I show it to David Barnes, he
giggles. No, it's not OO - the Airbus A320 still flies. Sometimes.
-- Tim Hopkins
Hij vraagt of er een plugin bestaat, niet of iemand een portie
betuttelende betweterigheid op overschot heeft.
--
0308 Wie goed doet doet niet slecht