www.youtube.com/watch?v=WwN3MyPak9Q
Waarom het bij sommige personen niet werkt, geen idee (ik kijk nooit
youtube filmpjes). Met xp pro en firefox 3.0.6 krijg ik Doelse
feesten te zien.
> ik kan dit filmpje zien en het staat ook niet op priv�. waarom kunnen 2
> anderen het dan niet zien? ze krijgen een foutmelding dat filmpje niet meer
> beschikbaar is of dat het filmpje niet bestaat.
Die twee anderen zitten in Belgi�?
> wil iemand eens klikken en laten weten of het filmpje af te spelen is bij
> hem/haar?
Hier werkt het onder XP Home SP3, Fx 3.5.3.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
jazeker.
blijft 'n vreemde zaak. misschien meten die 2 anderen hun internet-cache (of
hoe heet dat) eens leegmaken of F5-en.
Of misschien beschikken ze niet over de vreemde proprietaire "plugin" (Adobe
Flash) die die pagina vereist of is die niet beschikbaar voor hun platform.
- Philip
--
Philip Paeps Please don't email any replies
phi...@paeps.cx I follow the newsgroup.
eh nee, het zijn brave windowers met de vereiste plugin want anders zouden
ze geen enkele youtube video kunnen zien.