واکنش مشایی به کاندیداتوری‌اش

ahleiran

to Ahle Iran

واکنش مشایی به کاندیداتوری‌اش

  اسفندیار رحیم مشایی که بعد از مدت ها در برابر خبرنگاران قرار گرفته بود از پاسخ به سئوالات خودداری کرد و خطاب به آنان پرسید: تا به حال از من مصاحبه دیده‌اید .

به گزارش نامه اسفندیار رحیم مشائی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در مراسم اولین سالگرد شهید قشقایی و مصطفی احمدی روشن حضور یافت.

مشائی پس از ورود به محوطه مسجدالشهدای سازمان انرژی اتمی با سوالات خبرنگاران درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مواجه شد که در پاسخ تنها لبخندی زد و گفت: کار من نامه گرفتن است اگر نامه‌ای دارید، بدهید. پس از خروج از مسجد دوباره در جمع خبرنگاران حاضر شد و این بار نیز به سوالات مطرح شده پاسخی نداد اما جمعیت زیادی از مردم دور وی جمع شده و نامه های خود را برای خواندن می دادند مشائی یک به یک نامه ها را خوانده و پاراف می کرد

--

============================================================================================

به
جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20...@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید