Fwd: ****گروه سبزفام **** قدر خانواده ات را بدان "

1 view

ahleiran

to Ahle Iran

" قدر خانواده ات را بدان "
 با مردی كه در حال عبور بود برخورد کردم
اووه !! معذرت میخوام...
من هم معذرت میخوام ,
دقت نکردم ...
http://marshal-modern.ir/Archive/14290.aspx
ما خیلی مؤدب بودیم ، من و این غریبه
,خداحافظی كردیم و به راهمان ادامه دادیم
http://marshal-modern.ir/Archive/14291.aspx
 اما در خانه با آنهایی كه دوستشان داریم چطور رفتار می كنیم
http://marshal-modern.ir/Archive/14292.aspx
كمی بعد ازآنروز، در حال پختن شام بودم.دخترم خیلی آرام كنارم ایستاد همینكه برگشتم به اوخوردم وتقریبا" انداختمش با اخم گفتم: ”اه !! ازسرراه برو كنار“
http://marshal-modern.ir/Archive/14293.aspx
قلب کوچکش شکست و رفت
http://marshal-modern.ir/Archive/14294.aspx
نفهمیدم كه چقدر تند حرف زدم
http://marshal-modern.ir/Archive/14295.aspx
وقتی توی رختخوابم بیدار بودم صدای آرام خدا در درونم گفت:
 وقتی با یك غریبه برخورد میكنی ، آداب معمول را رعایت میكنی
اما با بچه ای كه دوستش داری بد رفتار میكنی
http://marshal-modern.ir/Archive/14296.aspx
برو به كف آشپزخانه نگاه كن. آنجا نزدیك در، چند گل پیدا میكنی.
آنها گلهایی هستند كه او برایت آورده است.
خودش آنها را چیده.
صورتی و زرد و آبی
http://marshal-modern.ir/Archive/14297.aspx
آرام ایستاده بود كه سورپرایزت بكنه
http://marshal-modern.ir/Archive/14298.aspx
هرگز اشكهایی كه چشمهای كوچیكشو پر كرده بود ندیدی
http://marshal-modern.ir/Archive/14299.aspx
در این لحظه احساس حقارت كردم
http://marshal-modern.ir/Archive/14300.aspx
اشكهایم سرازیر شدند.
آرام رفتم و كنار تختش زانو زدم
http://marshal-modern.ir/Archive/14301.aspx
بیدار شو كوچولو ، بیدار شو. اینا رو برای من چیدی؟
 http://marshal-modern.ir/Archive/14302.aspx
گفتم دخترم واقعاً متاسفم از رفتاری كه امروز داشتم
نمیبایست اون طور سرت
داد بکشم
گفت :اشکالی نداره من به هر حال دوستت دارم مامان
من هم دوستت دارم دخترم
و گلها رو هم دوست دارم
مخصوصا آبیه رو
http://marshal-modern.ir/Archive/14303.aspx
گفت : اونا رو كنار درخت پیدا کردم ورشون داشتم چون مثل تو خوشگلن
میدونستم دوستشون داری ، مخصوصا آبیه رو
آیا میدانید كه اگر فردا بمیرید شركتی كه در آن كار میكنید به آسانی در ظرف یك روز برای شما جانشینی می آورد؟
http://marshal-modern.ir/Archive/14304.aspx
اما خانواده ای كه به جا میگذارید تا آخر عمر فقدان شما را احساس خواهد كرد.
http://marshal-modern.ir/Archive/14305.aspx
و به این فكر كنید كه ما خود را وقف كارمیكنیم و نه خانواده مان
!
http://marshal-modern.ir/Archive/14306.aspx
چه سرمایه گذاری
ناعاقلانه ای !!
 اینطور فكر نمیكنید؟!!
به راستی كلمه
“خانواده“ یعنی چه ؟؟
http://marshal-modern.ir/Archive/14307.aspx

--
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «سبز فام» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به sabz-fam+u...@googlegroups.com ارسال کنید.

--

============================================================================================

به
جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید

islamworldne...@googlegroups.com
یا از لینک زیر استفاده کنید
http://groups.google.com/group/islamworldnews/subscribe?hl=fa
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/ahleirani/join
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید